Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate


Sviskepott

Anbefalte innlegg

MR SPEED skrev (2 minutter siden):

Ca fra da jeg sluttet å røyke ca 15 til 20 år har Lego kunnskapene exe lært å bygge blitt bedre å bedre i Lego bygging lært nye bygge tekniker var vanskelig i førsten var reine marerittet nå nei nå må jeg nesten ikke se exe pinne en 10er teller men vett da mange knotter knopper eller hva det her 

IMG_4903.jpeg

Gratulerer med røykeslutt! Jeg har ikke kommet dithen enda, men jobber med saken! 😉

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden):

Cassidy Tvillingene koser oss kjempemasse, og vi er glade for å høre at dere også koser dere.♥️♥️

Det er hyggelig å høre 😊 Det er koselig å kose seg 💚💚🐶🥰

Entern skrev (7 minutter siden):

God kveld Trippelure og valpen 🐶😊

Tusen❤️takk 🐶🥰

 

Jeg skal snart ut en tur med valpen, vi har forskjøvet turrutinene våre etter alt styr og besøk i går. Nå har snøen blitt bort mange steder og valpen blir større og større, så vi kan endelig begynne å gå ganske lange turer 🐶🥰 Men da kommer jeg kanskje ikke til å være her så ofte som før🥲 Men jeg må innom nå og da for å få en dose med forum og hyggelige folk 😁🐶🥰

❤️🩷🧡💛💚💙🩵💜🤎🖤🩶🤍🥳

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 minutt siden):

Det er hyggelig å høre 😊 Det er koselig å kose seg 💚💚🐶🥰

Tusen❤️takk 🐶🥰

 

Jeg skal snart ut en tur med valpen, vi har forskjøvet turrutinene våre etter alt styr og besøk i går. Nå har snøen blitt bort mange steder og valpen blir større og større, så vi kan endelig begynne å gå ganske lange turer 🐶🥰 Men da kommer jeg kanskje ikke til å være her så ofte som før🥲 Men jeg må innom nå og da for å få en dose med forum og hyggelige folk 😁🐶🥰

❤️🩷🧡💛💚💙🩵💜🤎🖤🩶🤍🥳

Cassidy Tvillingene er glade for at du fortsatt vil besøke oss her, vi tenker mye på deg og på valpen.♥️♥️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene røykte i to år fra vi var 11-13 år, men vi klarte heldigvis og slutte begge to.:thumbs::thumbs:

Superflinke! ❤️ Vet ikke helt hvorfor jeg sliter med det... Mangler litt karakter kanskje 😉
 


 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (7 minutter siden):

Det er hyggelig å høre 😊 Det er koselig å kose seg 💚💚🐶🥰

Tusen❤️takk 🐶🥰

 

Jeg skal snart ut en tur med valpen, vi har forskjøvet turrutinene våre etter alt styr og besøk i går. Nå har snøen blitt bort mange steder og valpen blir større og større, så vi kan endelig begynne å gå ganske lange turer 🐶🥰 Men da kommer jeg kanskje ikke til å være her så ofte som før🥲 Men jeg må innom nå og da for å få en dose med forum og hyggelige folk 😁🐶🥰

❤️🩷🧡💛💚💙🩵💜🤎🖤🩶🤍🥳

🥺❤️❤️

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene synes at det er ok, vi synes ikke at noen tråder tar skade av at man poster bra musikk i dem.♥️♥️

Det er utrolig enkelt å bli glad i dere altså ❤️
 

 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar

Har forøvrig lest i gjennom mange nye innlegg i eksisterende tråder om religion, politikk, samfunn og jeg vet ikke hva som vanlig i kveld...

Da er det godt å komme tilbake hit, når man kjenner at man ikke orker det andre noe mer! 😉




 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...