trn100 Skrevet 20. mars Rapporter Del Skrevet 20. mars MR SPEED skrev (2 minutter siden): Ca fra da jeg sluttet å røyke ca 15 til 20 år har Lego kunnskapene exe lært å bygge blitt bedre å bedre i Lego bygging lært nye bygge tekniker var vanskelig i førsten var reine marerittet nå nei nå må jeg nesten ikke se exe pinne en 10er teller men vett da mange knotter knopper eller hva det her Gratulerer med røykeslutt! Jeg har ikke kommet dithen enda, men jobber med saken! 😉 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 20. mars Rapporter Del Skrevet 20. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Cassidy Tvillingene koser oss kjempemasse, og vi er glade for å høre at dere også koser dere.♥️♥️ Det er hyggelig å høre 😊 Det er koselig å kose seg 💚💚🐶🥰 Entern skrev (7 minutter siden): God kveld Trippelure og valpen 🐶😊 Tusen❤️takk 🐶🥰 Jeg skal snart ut en tur med valpen, vi har forskjøvet turrutinene våre etter alt styr og besøk i går. Nå har snøen blitt bort mange steder og valpen blir større og større, så vi kan endelig begynne å gå ganske lange turer 🐶🥰 Men da kommer jeg kanskje ikke til å være her så ofte som før🥲 Men jeg må innom nå og da for å få en dose med forum og hyggelige folk 😁🐶🥰 ❤️🩷🧡💛💚💙🩵💜🤎🖤🩶🤍🥳 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. mars Rapporter Del Skrevet 20. mars trn100 skrev (1 minutt siden): Gratulerer med røykeslutt! Jeg har ikke kommet dithen enda, men jobber med saken! 😉 Cassidy Tvillingene røykte i to år fra vi var 11-13 år, men vi klarte heldigvis og slutte begge to. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. mars Rapporter Del Skrevet 20. mars Trippelure skrev (1 minutt siden): Det er hyggelig å høre 😊 Det er koselig å kose seg 💚💚🐶🥰 Tusen❤️takk 🐶🥰 Jeg skal snart ut en tur med valpen, vi har forskjøvet turrutinene våre etter alt styr og besøk i går. Nå har snøen blitt bort mange steder og valpen blir større og større, så vi kan endelig begynne å gå ganske lange turer 🐶🥰 Men da kommer jeg kanskje ikke til å være her så ofte som før🥲 Men jeg må innom nå og da for å få en dose med forum og hyggelige folk 😁🐶🥰 ❤️🩷🧡💛💚💙🩵💜🤎🖤🩶🤍🥳 Cassidy Tvillingene er glade for at du fortsatt vil besøke oss her, vi tenker mye på deg og på valpen.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 20. mars Rapporter Del Skrevet 20. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene røykte i to år fra vi var 11-13 år, men vi klarte heldigvis og slutte begge to. Superflinke! ❤️ Vet ikke helt hvorfor jeg sliter med det... Mangler litt karakter kanskje 😉 2 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 20. mars Rapporter Del Skrevet 20. mars Men nå roter jeg visst litt med musikktråden igjen også 😮 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. mars Rapporter Del Skrevet 20. mars trn100 skrev (1 minutt siden): Superflinke! ❤️ Vet ikke helt hvorfor jeg sliter med det... Mangler litt karakter kanskje 😉 Cassidy Tvillingene synes at dette er en nydelig sang.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Fata Morgana Skrevet 20. mars Rapporter Del Skrevet 20. mars Jeg ler så av introen til denne sangen 😂😂😂. 1 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. mars Rapporter Del Skrevet 20. mars trn100 skrev (1 minutt siden): Men nå roter jeg visst litt med musikktråden igjen også 😮 Cassidy Tvillingene synes at det er ok, vi synes ikke at noen tråder tar skade av at man poster bra musikk i dem.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. mars Rapporter Del Skrevet 20. mars Fata Morgana skrev (1 minutt siden): Jeg ler så av introen til denne sangen 😂😂😂. ♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. mars Rapporter Del Skrevet 20. mars Trippelure skrev (7 minutter siden): Det er hyggelig å høre 😊 Det er koselig å kose seg 💚💚🐶🥰 Tusen❤️takk 🐶🥰 Jeg skal snart ut en tur med valpen, vi har forskjøvet turrutinene våre etter alt styr og besøk i går. Nå har snøen blitt bort mange steder og valpen blir større og større, så vi kan endelig begynne å gå ganske lange turer 🐶🥰 Men da kommer jeg kanskje ikke til å være her så ofte som før🥲 Men jeg må innom nå og da for å få en dose med forum og hyggelige folk 😁🐶🥰 ❤️🩷🧡💛💚💙🩵💜🤎🖤🩶🤍🥳 🥺❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. mars Rapporter Del Skrevet 20. mars MR SPEED skrev (Akkurat nå): 🥺❤️❤️ ♥️♥️ Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 20. mars Rapporter Del Skrevet 20. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene synes at det er ok, vi synes ikke at noen tråder tar skade av at man poster bra musikk i dem.♥️♥️ Det er utrolig enkelt å bli glad i dere altså ❤️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. mars Rapporter Del Skrevet 20. mars trn100 skrev (Akkurat nå): Det er utrolig enkelt å bli glad i dere altså ❤️ Tusen Takk, Og Cassidy Tvillingene digger stemmen hennes.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 20. mars Rapporter Del Skrevet 20. mars Har forøvrig lest i gjennom mange nye innlegg i eksisterende tråder om religion, politikk, samfunn og jeg vet ikke hva som vanlig i kveld... Da er det godt å komme tilbake hit, når man kjenner at man ikke orker det andre noe mer! 😉 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. mars Rapporter Del Skrevet 20. mars trn100 skrev (17 minutter siden): Gratulerer med røykeslutt! Jeg har ikke kommet dithen enda, men jobber med saken! 😉 Cassidy Tvillingene synes at @MR SPEED er en skikkelig dyktig Legobyggmesterkunstner og det synes vi også at @N-4K0 er.♥️♥️ 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. mars Rapporter Del Skrevet 20. mars trn100 skrev (1 minutt siden): Har forøvrig lest i gjennom mange nye innlegg i eksisterende tråder om religion, politikk, samfunn og jeg vet ikke hva som vanlig i kveld... Da er det godt å komme tilbake hit, når man kjenner at man ikke orker det andre noe mer! 😉 Cassidy Tvillingene Digger den sangen.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. mars Rapporter Del Skrevet 20. mars Fata Morgana skrev (5 minutter siden): ☁️☁️☁️ ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå