Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. desember 2023 Del Skrevet 13. desember 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Brune pinner har alltid vært favoritt julekaken min 😊😊 Cassidy Tvillingene har også hatt brunepinner som en av våre favorittjulekaker sammen med pepperkaker og krumkaker. 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 13. desember 2023 Del Skrevet 13. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene har også hatt brunepinner som en av våre favorittjulekaker sammen med pepperkaker og krumkaker. Der er vi ganske enige 😊😊👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. desember 2023 Del Skrevet 13. desember 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Der er vi ganske enige 😊😊👍👍 Cassidy Tvillingene har alltid likt de tre best når det kommer til julekaker.👨🦰👩🦰👍👍 1 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 14. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2023 Alkan skrev (8 timer siden): SKÅL MINE BRØDRE OG SØSTRE Hepp, hepp selv også. Entern skrev (8 timer siden): Jeg er ikke så god til å bake og fattern orker ikke så mye, men vi lyktes med å lage gode brune pinner sist jul😀😀 Seige og velsmakende ting som er veldig gode. Erfaring kommer med øvelse. Der er alltid håp om å bli bedre. Entern skrev (8 timer siden): Brune pinner har alltid vært favoritt julekaken min 😊😊 Kjøpte en liten boks med slike, men de var litt harde. Litt tørre. Alkan skrev (8 timer siden): Doble sjokoladeflarn er best i test! Det har jeg aldri smakt, men de er sikkert gode. Hvis det finnes krum kake, må der også finnes en rett kake, men den har jeg heller aldri smakt. 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 14. desember 2023 Del Skrevet 14. desember 2023 God morgen @Sviskepott håper uka er bra 1 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 14. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2023 Jeg skal gjøre mitt i alle fall. Alle gode ønsker for den kommende helgen. 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 14. desember 2023 Del Skrevet 14. desember 2023 Helgen blir fin, jeg har handlet ferdig det meste av julegaver 1 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. desember 2023 Del Skrevet 14. desember 2023 Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en finfin torsdag.🥰🥰 1 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 14. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2023 ...og jeg skal forsøke å slalomme meg aktivt igjennom løypa av "julefilmer" som vrimler på kanalene nå. 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 14. desember 2023 Del Skrevet 14. desember 2023 Da ser det ut som det går mot slutten for pappa du var den beste ❤️❤️❤️❤️🌹🌹🌹🌹🌹😿😿😿😭😭😭😭😭😭😭😭 7 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 14. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2023 Næmmen kjære vene da? Akutt dårlige nyheter? 🫂 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 14. desember 2023 Del Skrevet 14. desember 2023 Sviskepott skrev (15 minutter siden): Næmmen kjære vene da? Akutt dårlige nyheter? 🫂 Har visst det litt ☹️☹️❤️❤️😭😭 4 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 14. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2023 Det var veldig trist å høre og er helt sikkert ille for deg....og han. Alltid trist når sånt er i ferd med å skje. 3 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 14. desember 2023 Del Skrevet 14. desember 2023 Maskinfører skrev (4 timer siden): Da ser det ut som det går mot slutten for pappa du var den beste ❤️❤️❤️❤️🌹🌹🌹🌹🌹😿😿😿😭😭😭😭😭😭😭😭 Så forferdelig 😞😞😞😞 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 14. desember 2023 Del Skrevet 14. desember 2023 Sviskepott skrev (4 minutter siden): Det var veldig trist å høre og er helt sikkert ille for deg....og han. Alltid trist når sånt er i ferd med å skje. Ja det er veldig trist han ligger bare og sover 🙁🙁 4 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 14. desember 2023 Del Skrevet 14. desember 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Så forferdelig 😞😞😞😞 Takk 😭😭😭😭😭😭😭 2 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 14. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2023 Er det slik at det kan skje når som helst? Kan du bli vekket på natten og må av sted for å rekke frem...? 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. desember 2023 Del Skrevet 14. desember 2023 Maskinfører skrev (6 timer siden): Da ser det ut som det går mot slutten for pappa du var den beste ❤️❤️❤️❤️🌹🌹🌹🌹🌹😿😿😿😭😭😭😭😭😭😭😭 Cassidy Tvillingene synes at dette er triste nyheter, vi tenker på deg. 🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 14. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2023 Ja, det gjør jeg også. Det er nesten uvirkelige tider når slikt skjer. Jeg har vært der jeg også. 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. desember 2023 Del Skrevet 14. desember 2023 Cassidy Tvillingene synes at det er veldig trist å lese om sånt, så våre tanker går til @Maskinfører og faren hans. 1 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå