Entern Skrevet 20. mars Rapporter Del Skrevet 20. mars trn100 skrev (Akkurat nå): Nå har jeg vært med her siden 2001 og har vel sortert litt underveis 😉 Imponerende 😀 Jeg hang på et amerikansk forum i 15 år men det er lenge siden nå, holdt ut et par år på KG, håper jeg blir lenge her 😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. mars Rapporter Del Skrevet 20. mars Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Tusen takk 😀. Noe forteller meg at jeg hører hjemme her ❤️. Cassidy Tvillingene har vært her siden 18. november 2018, vi føler oss veldig hjemme her på Diskusjon.😊😊 1 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 20. mars Rapporter Del Skrevet 20. mars Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Tusen takk 😀. Noe forteller meg at jeg hører hjemme her ❤️. Med det nicket burde du ha vært her for minst 1000 år siden! 😉 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 20. mars Rapporter Del Skrevet 20. mars Oxalidaceaee skrev (3 minutter siden): Tusen takk 😀. Noe forteller meg at jeg hører hjemme her ❤️. Hurra 😀 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 20. mars Rapporter Del Skrevet 20. mars Entern skrev (2 minutter siden): Imponerende 😀 Jeg hang på et amerikansk forum i 15 år men det er lenge siden nå, holdt ut et par år på KG, håper jeg blir lenge her 😊 Ikke Napster vel? Der var jeg også for rundt 8000,- i tellerskritt i måneden for 15-20 år siden? 😉 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 20. mars Rapporter Del Skrevet 20. mars God onsdagskveld alle sammen, og velkommen til alle nye i tråden 😊 Håper alle har det bra og kosær sæ, for det gjør valpen og jeg 🍀☘️🐶🥰 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. mars Rapporter Del Skrevet 20. mars Entern skrev (3 minutter siden): Imponerende 😀 Jeg hang på et amerikansk forum i 15 år men det er lenge siden nå, holdt ut et par år på KG, håper jeg blir lenge her 😊 Cassidy Tvillingene er mye mindre på KG og mye mer her på Diskusjon nå.😊😊 1 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 20. mars Rapporter Del Skrevet 20. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene har vært her siden 18. november 2018, vi føler oss veldig hjemme her på Diskusjon.😊😊 Ikke minst får dere mange andre til å føle oss hjemme her! 🙂 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. mars Rapporter Del Skrevet 20. mars Trippelure skrev (Akkurat nå): God onsdagskveld alle sammen, og velkommen til alle nye i tråden 😊 Håper alle har det bra og kosær sæ, for det gjør valpen og jeg 🍀☘️🐶🥰 Cassidy Tvillingene koser oss kjempemasse, og vi er glade for å høre at dere også koser dere.♥️♥️ 3 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 20. mars Rapporter Del Skrevet 20. mars trn100 skrev (2 minutter siden): Ikke Napster vel? Der var jeg også for rundt 8000,- i tellerskritt i måneden for 15-20 år siden? 😉 Neida et kjempe nerdete sted ved navn Rpg.net 😀 det finnes fortsatt men mindre liv der nå da enn for 20 år siden😅 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. mars Rapporter Del Skrevet 20. mars trn100 skrev (1 minutt siden): Ikke minst får dere mange andre til å føle oss hjemme her! 🙂 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene liker å være her hos våre forumvenner.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 20. mars Rapporter Del Skrevet 20. mars trn100 skrev (1 minutt siden): Ikke minst får dere mange andre til å føle oss hjemme her! 🙂 Helt enig, @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) er verdens koseligste 😊😊 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 20. mars Rapporter Del Skrevet 20. mars Trippelure skrev (2 minutter siden): God onsdagskveld alle sammen, og velkommen til alle nye i tråden 😊 Håper alle har det bra og kosær sæ, for det gjør valpen og jeg 🍀☘️🐶🥰 God kveld Trippelure og valpen 🐶😊 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 20. mars Rapporter Del Skrevet 20. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene er mye mindre på KG og mye mer her på Diskusjon nå.😊😊 Lurt, mye hyggeligere her 😊😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. mars Rapporter Del Skrevet 20. mars Entern skrev (Akkurat nå): Helt enig, @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) er verdens koseligste 😊😊 Tusen Takk, nå ble Cassidy Tvillingene varme i hjertene våre. Og vi synes også at du er verdens koseligste.♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. mars Rapporter Del Skrevet 20. mars Entern skrev (1 minutt siden): Lurt, mye hyggeligere her 😊😊 Ja det er Cassidy Tvillingene helt enige i.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 20. mars Rapporter Del Skrevet 20. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Ja det er Cassidy Tvillingene helt enige i.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. mars Rapporter Del Skrevet 20. mars trn100 skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at dette er en nydelig sang.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. mars Rapporter Del Skrevet 20. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene forstår at du har fått en skikkelig spinnvill Legomani nå.😉😉🤣🤣🥰🥰 Ca fra da jeg sluttet å røyke ca 15 til 20 år har Lego kunnskapene exe lært å bygge blitt bedre å bedre i Lego bygging lært nye bygge tekniker var vanskelig i førsten var reine marerittet nå nei nå må jeg nesten ikke se exe pinne en 10er teller men vett da mange knotter knopper eller hva det her 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. mars Rapporter Del Skrevet 20. mars MR SPEED skrev (Akkurat nå): Ca fra da jeg sluttet å røyke ca 15 til 20 år har Lego kunnskapene exe lært å bygge blitt bedre å bedre i Lego bygging lært nye bygge tekniker var vanskelig i førsten var reine marerittet nå nei nå må jeg nesten ikke se exe pinne en 10er teller men vett da mange knotter knopper eller hva det her Cassidy Tvillingene holder med deg i det, for Legobygging er en mye sunnere hobby enn røyking. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå