Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate

Sviskepott

Anbefalte innlegg

trn100 skrev (Akkurat nå):

Nå har jeg vært med her siden 2001 og har vel sortert litt underveis 😉

Imponerende 😀

Jeg hang på et amerikansk forum i 15 år men det er lenge siden nå, holdt ut et par år på KG, håper jeg blir lenge her 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Entern skrev (2 minutter siden):

Imponerende 😀

Jeg hang på et amerikansk forum i 15 år men det er lenge siden nå, holdt ut et par år på KG, håper jeg blir lenge her 😊

Ikke Napster vel? Der var jeg også for rundt 8000,- i tellerskritt i måneden for 15-20 år siden? 😉 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden):

Cassidy Tvillingene har vært her siden 18. november 2018, vi føler oss veldig hjemme her på Diskusjon.😊😊

Ikke minst får dere mange andre til å føle oss hjemme her! 🙂

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
trn100 skrev (2 minutter siden):

Ikke Napster vel? Der var jeg også for rundt 8000,- i tellerskritt i måneden for 15-20 år siden? 😉 

Neida et kjempe nerdete sted ved navn Rpg.net 😀 det finnes fortsatt men mindre liv der nå da enn for 20 år siden😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (2 minutter siden):

God onsdagskveld alle sammen, og velkommen til alle nye i tråden 😊 Håper alle har det bra og kosær sæ, for det gjør valpen og jeg 🍀☘️🐶🥰

God kveld Trippelure og valpen 🐶😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden):

Cassidy Tvillingene forstår at du har fått en skikkelig spinnvill Legomani nå.😉😉🤣🤣🥰🥰

Ca fra da jeg sluttet å røyke ca 15 til 20 år har Lego kunnskapene exe lært å bygge blitt bedre å bedre i Lego bygging lært nye bygge tekniker var vanskelig i førsten var reine marerittet nå nei nå må jeg nesten ikke se exe pinne en 10er teller men vett da mange knotter knopper eller hva det her 

IMG_4903.jpeg

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
MR SPEED skrev (Akkurat nå):

Ca fra da jeg sluttet å røyke ca 15 til 20 år har Lego kunnskapene exe lært å bygge blitt bedre å bedre i Lego bygging lært nye bygge tekniker var vanskelig i førsten var reine marerittet nå nei nå må jeg nesten ikke se exe pinne en 10er teller men vett da mange knotter knopper eller hva det her 

IMG_4903.jpeg

Cassidy Tvillingene holder med deg i det, for Legobygging er en mye sunnere hobby enn røyking.:thumbs::thumbs:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...