MR SPEED Skrevet 20. mars Rapporter Del Skrevet 20. mars Sortert i dag å i går skal bygge moc tatt ut deler til bygg ikke får Lego som veide 5 hva er det med får 2 nei 3 gratis Lego fra Lego må prøve å satt beina på 75375 da @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. mars Rapporter Del Skrevet 20. mars Entern skrev (Akkurat nå): Enig de er kjempeflinke 😀😀 Ja Cassidy Tvillingene synes at de begge to er Lrgobyggekunstnere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 20. mars Rapporter Del Skrevet 20. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Ja det tror Cassidy Tvillingene også.😉😉 😄 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 20. mars Rapporter Del Skrevet 20. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Ja Cassidy Tvillingene synes at de begge to er Lrgobyggekunstnere.♥️♥️ Det er jeg helt enig i 😊😊👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. mars Rapporter Del Skrevet 20. mars MR SPEED skrev (Akkurat nå): Sortert i dag å i går skal bygge moc tatt ut deler til bygg ikke får Lego som veide 5 hva er det med får 2 nei 3 gratis Lego fra Lego må prøve å satt beina på 75375 da @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Cassidy Tvillingene håper at vi får se bilder.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 20. mars Rapporter Del Skrevet 20. mars trn100 skrev (Akkurat nå): 😄 Godt å se deg trn100😀 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 20. mars Rapporter Del Skrevet 20. mars Entern skrev (Akkurat nå): Ja digger den filmen 😀👍 Er Keanu fan 😀👍 Ja den var spennende den 👌. Skal innrømme at jeg var litt for rask i "avtrekkeren" når jeg søkte opp denne her. Hadde helt glemt at det ikke var Need for Speed, men Speed den het 😂😂😂. Altfor lenge siden jeg har sett denne så den er sikkert like spennende som første gangen jeg så den 😝😂🤭. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. mars Rapporter Del Skrevet 20. mars trn100 skrev (Akkurat nå): 😄 🤣🤣👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. mars Rapporter Del Skrevet 20. mars Entern skrev (1 minutt siden): Det er jeg helt enig i 😊😊👍👍 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 20. mars Rapporter Del Skrevet 20. mars Entern skrev (Akkurat nå): Godt å se deg trn100😀 Takk det samme! 🙂 Alltid! 🙂 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 20. mars Rapporter Del Skrevet 20. mars Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Ja den var spennende den 👌. Skal innrømme at jeg var litt for rask i "avtrekkeren" når jeg søkte opp denne her. Hadde helt glemt at det ikke var Need for Speed, men Speed den het 😂😂😂. Altfor lenge siden jeg har sett denne så den er sikkert like spennende som første gangen jeg så den 😝😂🤭. Den holder seg godt, så den ganske nylig 😊👍 Veldig kul film 😊 (Need For Speed er en kul sang, så de har kulheten til felles 😀) Velkommen i prategjengen 😀😊👍 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 20. mars Rapporter Del Skrevet 20. mars trn100 skrev (Akkurat nå): Takk det samme! 🙂 Alltid! 🙂 Tusen takk det var hyggelig sagt 😊 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 20. mars Rapporter Del Skrevet 20. mars Entern skrev (1 minutt siden): Den holder seg godt, så den ganske nylig 😊👍 Veldig kul film 😊 (Need For Speed er en kul sang, så de har kulheten til felles 😀) Velkommen i prategjengen 😀😊👍 Tusen takk 😀. 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 20. mars Rapporter Del Skrevet 20. mars Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Tusen takk 😀. Tror du vil trives, prategjengen er veldig hyggelig 😊👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. mars Rapporter Del Skrevet 20. mars trn100 skrev (2 minutter siden): Takk det samme! 🙂 Alltid! 🙂 Entern skrev (1 minutt siden): Tusen takk det var hyggelig sagt 😊 Cassidy Tvillingene synes alltid at det er hyggelig og koselig å se dere begge to @Entern og @trn100♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. mars Rapporter Del Skrevet 20. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper at vi får se bilder.♥️♥️ Ja men må vente på delene 6 pakker nei 5 Lego allt 😝jeg får slutte å handle 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 20. mars Rapporter Del Skrevet 20. mars Entern skrev (2 minutter siden): Tusen takk det var hyggelig sagt 😊 Nå har jeg vært med her siden 2001 og har vel sortert litt underveis 😉 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. mars Rapporter Del Skrevet 20. mars Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Tusen takk 😀. Cassidy Tvillingene ønsker deg velkommen her på Diskusjon @Oxalidaceaee vi håper at du kommer til å trives her.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. mars Rapporter Del Skrevet 20. mars MR SPEED skrev (1 minutt siden): Ja men må vente på delene 6 pakker nei 5 Lego allt 😝jeg får slutte å handle Cassidy Tvillingene forstår at du har fått en skikkelig spinnvill Legomani nå.😉😉🤣🤣🥰🥰 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 20. mars Rapporter Del Skrevet 20. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene ønsker deg velkommen her på Diskusjon @Oxalidaceaee vi håper at du kommer til å trives her.🥰🥰 Tusen takk 😀. Noe forteller meg at jeg hører hjemme her ❤️. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå