Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate


Sviskepott

Anbefalte innlegg

N-4K0 skrev (1 time siden):

Kanskje på tide å få opp noen bilder fra helgens bygging av Millennium Falcon :) 

Jeg slettet noen som bare var av deler, så det kokte ned til 24 bilder som jeg legger ut i tre omganger på åtte.

Bilde 2 viser Chewbacca, R2-D2 og C-3PO (brun, blå/grå og gul) ved spillbordet der Chewie og R2 spiller Dejarik (holografisk, sjakklignende spill) i Ep 4. https://starwars.fandom.com/wiki/Dejarik
Bilde 4 viser Han og Leia (brun/blå og brun/hvit) som blir overrasket av 3POs plutselige inntreden fra Ep 5.
Bilde 6 viser Luke Skywalker og Obi-Wan Kenobi (beige/hvit og grå/brun/hvit) på skipet i Ep 4 hvor Obi-Wan gir Luke grunnleggende øvelse i å bruke the Force.

Dette er selvsagt miniatyrmodeller av karakterene i veldig små rom og de kan ikke ses når modellen er ferdig, det er bare litt ekstra detaljer for moro skyld når man bygger :) 

 

20240316_003531[1].jpg

20240316_005603[1].jpg

20240316_010142[1].jpg

20240316_011056[1].jpg

20240316_011421[1].jpg

20240316_011649[1].jpg

20240316_013403[1].jpg

20240316_014754[1].jpg

Wow så kult 🤩🐶🥰👍

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trippelure skrev (1 minutt siden):

 

Tusen❤️takk, jeg håper dere har det bra alle sammen og koser dere 🍀☘️🐶🥰 Jeg får besøk av en kompis med allergi i morgen, og så har jeg vært litt sløv med støvtørking og vasking siste par ukene etter at jeg var syk... 😬 Så har litt å ta igjen nå da. Skal gå en tur med valpen nå straks, og etter det skal vi vaske han... hehe han er ikke spesiellt glad i det så det blir sikkert gøy 🤣🤣🤣

Cassidy Tvillingene Wish You Good Luck vår venn.😉😉🤣🤣🥰🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (15 minutter siden):

 

Tusen❤️takk, jeg håper dere har det bra alle sammen og koser dere 🍀☘️🐶🥰 Jeg får besøk av en kompis med allergi i morgen, og så har jeg vært litt sløv med støvtørking og vasking siste par ukene etter at jeg var syk... 😬 Så har litt å ta igjen nå da. Skal gå en tur med valpen nå straks, og etter det skal vi vaske han... hehe han er ikke spesiellt glad i det så det blir sikkert gøy 🤣🤣🤣

God tur 😊🐶

Håper vasking og støvsuging og sånn går greit 😅😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

THE KING OFF ROCK AND ROLL KING FOR EVER KING ONLY KING ELVIS ARON PRESELY TCB HILL BILLY CAT 

ONLY ONE KING Are ELVIS ARON PRESELY 

❤️❤️❤️❤️❤️❤️♥️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️♥️♥️♥️♥️❤️❤️❤️❤️❤️❤️♥️♥️❤️❤️❤️♥️❤️♥️❤️❤️♥️♥️❤️♥️♥️❤️♥️♥️♥️♥️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
MR SPEED skrev (1 minutt siden):

THE KING OFF ROCK AND ROLL KING FOR EVER KING ONLY KING ELVIS ARON PRESELY TCB HILL BILLY CAT 

ONLY ONE KING Are ELVIS ARON PRESELY 

❤️❤️❤️❤️❤️❤️♥️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️♥️♥️♥️♥️❤️❤️❤️❤️❤️❤️♥️♥️❤️❤️❤️♥️❤️♥️❤️❤️♥️♥️❤️♥️♥️❤️♥️♥️♥️♥️

Cassidy Tvillingene Digger Elvis Aron Presley.♥️♥️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (14 minutter siden):

Bare Hyggelig, Cassidy Tvillingene håper at du får en fintirsdag.🥰🥰

Tusen takk 😊😊☺️☺️ håper dere også får en finfin tirsdag 😊😊☺️☺️

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...