Trippelure Skrevet 18. mars Rapporter Del Skrevet 18. mars N-4K0 skrev (1 time siden): Kanskje på tide å få opp noen bilder fra helgens bygging av Millennium Falcon Jeg slettet noen som bare var av deler, så det kokte ned til 24 bilder som jeg legger ut i tre omganger på åtte. Bilde 2 viser Chewbacca, R2-D2 og C-3PO (brun, blå/grå og gul) ved spillbordet der Chewie og R2 spiller Dejarik (holografisk, sjakklignende spill) i Ep 4. https://starwars.fandom.com/wiki/Dejarik Bilde 4 viser Han og Leia (brun/blå og brun/hvit) som blir overrasket av 3POs plutselige inntreden fra Ep 5. Bilde 6 viser Luke Skywalker og Obi-Wan Kenobi (beige/hvit og grå/brun/hvit) på skipet i Ep 4 hvor Obi-Wan gir Luke grunnleggende øvelse i å bruke the Force. Dette er selvsagt miniatyrmodeller av karakterene i veldig små rom og de kan ikke ses når modellen er ferdig, det er bare litt ekstra detaljer for moro skyld når man bygger Wow så kult 🤩🐶🥰👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mars Rapporter Del Skrevet 18. mars Trippelure skrev (1 minutt siden): Tusen❤️takk, jeg håper dere har det bra alle sammen og koser dere 🍀☘️🐶🥰 Jeg får besøk av en kompis med allergi i morgen, og så har jeg vært litt sløv med støvtørking og vasking siste par ukene etter at jeg var syk... 😬 Så har litt å ta igjen nå da. Skal gå en tur med valpen nå straks, og etter det skal vi vaske han... hehe han er ikke spesiellt glad i det så det blir sikkert gøy 🤣🤣🤣 Cassidy Tvillingene Wish You Good Luck vår venn.😉😉🤣🤣🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 18. mars Rapporter Del Skrevet 18. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene Wish You Good Luck vår venn.😉😉🤣🤣🥰🥰 Tusen❤️takk 😅🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mars Rapporter Del Skrevet 18. mars Trippelure skrev (2 minutter siden): Tusen❤️takk 😅🐶🥰 😍😍🤩🤩 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 18. mars Rapporter Del Skrevet 18. mars Trippelure skrev (15 minutter siden): Tusen❤️takk, jeg håper dere har det bra alle sammen og koser dere 🍀☘️🐶🥰 Jeg får besøk av en kompis med allergi i morgen, og så har jeg vært litt sløv med støvtørking og vasking siste par ukene etter at jeg var syk... 😬 Så har litt å ta igjen nå da. Skal gå en tur med valpen nå straks, og etter det skal vi vaske han... hehe han er ikke spesiellt glad i det så det blir sikkert gøy 🤣🤣🤣 God tur 😊🐶 Håper vasking og støvsuging og sånn går greit 😅😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mars Rapporter Del Skrevet 18. mars Entern skrev (5 minutter siden): God tur 😊🐶 Håper vasking og støvsuging og sånn går greit 😅😊 Det håper Cassidy Tvillingene også.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. mars Rapporter Del Skrevet 18. mars THE KING OFF ROCK AND ROLL KING FOR EVER KING ONLY KING ELVIS ARON PRESELY TCB HILL BILLY CAT ONLY ONE KING Are ELVIS ARON PRESELY ❤️❤️❤️❤️❤️❤️♥️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️♥️♥️♥️♥️❤️❤️❤️❤️❤️❤️♥️♥️❤️❤️❤️♥️❤️♥️❤️❤️♥️♥️❤️♥️♥️❤️♥️♥️♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mars Rapporter Del Skrevet 18. mars MR SPEED skrev (1 minutt siden): THE KING OFF ROCK AND ROLL KING FOR EVER KING ONLY KING ELVIS ARON PRESELY TCB HILL BILLY CAT ONLY ONE KING Are ELVIS ARON PRESELY ❤️❤️❤️❤️❤️❤️♥️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️♥️♥️♥️♥️❤️❤️❤️❤️❤️❤️♥️♥️❤️❤️❤️♥️❤️♥️❤️❤️♥️♥️❤️♥️♥️❤️♥️♥️♥️♥️ Cassidy Tvillingene Digger Elvis Aron Presley.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. mars Rapporter Del Skrevet 18. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (31 minutter siden): Cassidy Tvillingene Digger Elvis Aron Presley.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mars Rapporter Del Skrevet 18. mars MR SPEED skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene synes at Julian ligner på faren, og vi digger Chuck Berry.♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. mars Rapporter Del Skrevet 19. mars Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtirsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 19. mars Rapporter Del Skrevet 19. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (27 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtirsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 God tirsdagsmorgen 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. mars Rapporter Del Skrevet 19. mars Entern skrev (Akkurat nå): God tirsdagsmorgen 😊😊☺️☺️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene ønsker deg en fin dag på jobb.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 19. mars Rapporter Del Skrevet 19. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene ønsker deg en fin dag på jobb.🥰🥰 Tusen takk snille tvillinger 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. mars Rapporter Del Skrevet 19. mars Entern skrev (8 minutter siden): Tusen takk snille tvillinger 😊😊☺️☺️ Bare Hyggelig, Cassidy Tvillingene håper at du får en fintirsdag.🥰🥰 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 19. mars Rapporter Del Skrevet 19. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (14 minutter siden): Bare Hyggelig, Cassidy Tvillingene håper at du får en fintirsdag.🥰🥰 Tusen takk 😊😊☺️☺️ håper dere også får en finfin tirsdag 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. mars Rapporter Del Skrevet 19. mars Entern skrev (Akkurat nå): Tusen takk 😊😊☺️☺️ håper dere også får en finfin tirsdag 😊😊☺️☺️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene satser på at vi får en fintirsdag i dag.😊😊 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 19. mars Rapporter Del Skrevet 19. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene satser på at vi får en fintirsdag i dag.😊😊 Det satser vi på 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. mars Rapporter Del Skrevet 19. mars Tirsdag onsdag torsdag fredag så er helg LØRDAG da er SNOPP dag da ER VI ENIG ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. mars Rapporter Del Skrevet 19. mars Entern skrev (8 timer siden): Det satser vi på 😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene satser på det vi også.👨🦰👩🦰👍👍 MR SPEED skrev (4 timer siden): Tirsdag onsdag torsdag fredag så er helg LØRDAG da er SNOPP dag da ER VI ENIG ❤️ Cassidy Tvillingene er helt enige.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå