Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mars Rapporter Del Skrevet 18. mars Tussi skrev (4 minutter siden): Tussi ønsker alle en riktig god dag også 😍😛🥰 Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 18. mars Rapporter Del Skrevet 18. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.👨🦰👩🦰 Entern skrev (6 timer siden): God mandagsmorgen 😊😊☺️☺️ N-4K0 skrev (5 timer siden): God mandag til dere alle og håper du får en fin arbeisdag, Ent Sviskepott skrev (3 timer siden): En riktig god og stadig friskere dag til alle som er litt syke...og alle andre friskinger også. Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godmandag.♥️♥️ Tussi skrev (5 minutter siden): Tussi ønsker alle en riktig god dag også 😍😛🥰 Tusen❤️takk alle sammen 😃 Ønsker dere alle og alle andre på forumet en fin mandag og god start på uken 🍀☘️🐶🥰 3 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. mars Rapporter Del Skrevet 18. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (56 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godmandag.♥️♥️ ❤️❤️😚😚♥️♥️🥰🥰😍😍😜😜 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. mars Rapporter Del Skrevet 18. mars Trippelure skrev (46 minutter siden): Tusen❤️takk alle sammen 😃 Ønsker dere alle og alle andre på forumet en fin mandag og god start på uken 🍀☘️🐶🥰 ❤️❤️❤️❤️😚😚😚😚😜😜😜😜😍😍😍😍🥰🥰🥰🥰🥰😜😜😜😜 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 18. mars Rapporter Del Skrevet 18. mars MR SPEED skrev (20 minutter siden): ❤️❤️❤️❤️😚😚😚😚😜😜😜😜😍😍😍😍🥰🥰🥰🥰🥰😜😜😜😜 Håper du har det bra og koser deg med LEGO @MR SPEED 🍀☘️🐶🥰 Liker du denne? 🤩 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. mars Rapporter Del Skrevet 18. mars Trippelure skrev (2 minutter siden): Håper du har det bra og koser deg med LEGO @MR SPEED 🍀☘️🐶🥰 Liker du denne? 🤩 Du å åper jeg Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 18. mars Rapporter Del Skrevet 18. mars MR SPEED skrev (1 minutt siden): Du å åper jeg Ja, her går det bra, litt trøtt bare 🤤 For jeg sovnet sent og våknet tidlig 😁 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. mars Rapporter Del Skrevet 18. mars Trippelure skrev (3 minutter siden): Håper du har det bra og koser deg med LEGO @MR SPEED 🍀☘️🐶🥰 Liker du denne? 🤩 Må vente litt med musikk sannheten skal er mye jeg får angst av musikk her nude spill å tv iPad med byggebeskrivelse oxo så må vente litt tester etter på tenkte noe nytt 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 18. mars Rapporter Del Skrevet 18. mars MR SPEED skrev (3 minutter siden): Må vente litt med musikk sannheten skal er mye jeg får angst av musikk her nude spill å tv iPad med byggebeskrivelse oxo så må vente litt tester etter på tenkte noe nytt Det er bare David Bowie med låta Space Oddity 😁 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. mars Rapporter Del Skrevet 18. mars Trippelure skrev (19 minutter siden): Det er bare David Bowie med låta Space Oddity 😁 Ok ses på det etter søten🤪🤪🤪🤪 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. mars Rapporter Del Skrevet 18. mars Savner du dere kald drikke til sommeren se her holder på kald i 11 timer varm i 4 timer har kommet ut nå dere https://www.stanley.no/quencher Lenke til kommentar
Entern Skrevet 18. mars Rapporter Del Skrevet 18. mars Trippelure skrev (6 timer siden): Tusen❤️takk alle sammen 😃 Ønsker dere alle og alle andre på forumet en fin mandag og god start på uken 🍀☘️🐶🥰 God mandag Trippelure & Valpelure 😊🐶👍 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 18. mars Rapporter Del Skrevet 18. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godmandag.♥️♥️ God mandag 😊😊☺️☺️ Tussi skrev (6 timer siden): Tussi ønsker alle en riktig god dag også 😍😛🥰 God mandag 😀👍 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 18. mars Rapporter Del Skrevet 18. mars Kanskje på tide å få opp noen bilder fra helgens bygging av Millennium Falcon Jeg slettet noen som bare var av deler, så det kokte ned til 24 bilder som jeg legger ut i tre omganger på åtte. Bilde 2 viser Chewbacca, R2-D2 og C-3PO (brun, blå/grå og gul) ved spillbordet der Chewie og R2 spiller Dejarik (holografisk, sjakklignende spill) i Ep 4. https://starwars.fandom.com/wiki/Dejarik Bilde 4 viser Han og Leia (brun/blå og brun/hvit) som blir overrasket av 3POs plutselige inntreden fra Ep 5. Bilde 6 viser Luke Skywalker og Obi-Wan Kenobi (beige/hvit og grå/brun/hvit) på skipet i Ep 4 hvor Obi-Wan gir Luke grunnleggende øvelse i å bruke the Force. Dette er selvsagt miniatyrmodeller av karakterene i veldig små rom og de kan ikke ses når modellen er ferdig, det er bare litt ekstra detaljer for moro skyld når man bygger 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mars Rapporter Del Skrevet 18. mars N-4K0 skrev (9 minutter siden): Kanskje på tide å få opp noen bilder fra helgens bygging av Millennium Falcon Jeg slettet noen som bare var av deler, så det kokte ned til 24 bilder som jeg legger ut i tre omganger på åtte. Bilde 2 viser Chewbacca, R2-D2 og C-3PO (brun, blå/grå og gul) ved spillbordet der Chewie og R2 spiller Dejarik (holografisk, sjakklignende spill) i Ep 4. https://starwars.fandom.com/wiki/Dejarik Bilde 4 viser Han og Leia (brun/blå og brun/hvit) som blir overrasket av 3POs plutselige inntreden fra Ep 5. Bilde 6 viser Luke Skywalker og Obi-Wan Kenobi (beige/hvit og grå/brun/hvit) på skipet i Ep 4 hvor Obi-Wan gir Luke grunnleggende øvelse i å bruke the Force. Dette er selvsagt miniatyrmodeller av karakterene i veldig små rom og de kan ikke ses når modellen er ferdig, det er bare litt ekstra detaljer for moro skyld når man bygger Trippelure skrev (6 timer siden): Håper du har det bra og koser deg med LEGO @MR SPEED 🍀☘️🐶🥰 Liker du denne? 🤩 ♥️♥️ Entern skrev (40 minutter siden): God mandag 😊😊☺️☺️ God mandag 😀👍 ♥️♥️ Trippelure skrev (7 timer siden): Tusen❤️takk alle sammen 😃 Ønsker dere alle og alle andre på forumet en fin mandag og god start på uken 🍀☘️🐶🥰 MR SPEED skrev (6 timer siden): ❤️❤️😚😚♥️♥️🥰🥰😍😍😜😜 Entern skrev (41 minutter siden): God mandag 😊😊☺️☺️ God mandag 😀👍 Cassidy Tvillingene ønsker dere en godmandagskveld.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 18. mars Rapporter Del Skrevet 18. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 minutter siden): ♥️♥️ ♥️♥️ Cassidy Tvillingene ønsker dere en godmandagskveld.♥️♥️ God mandagskveld 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mars Rapporter Del Skrevet 18. mars Entern skrev (2 minutter siden): God mandagskveld 😊😊☺️☺️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene har en finmandagskveld begge to. Og vi håper at du har det samme.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 18. mars Rapporter Del Skrevet 18. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene har en finmandagskveld begge to. Og vi håper at du har det samme.♥️♥️ Det var godt å høre 😊😊☺️☺️ og det har jeg og 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mars Rapporter Del Skrevet 18. mars Entern skrev (1 minutt siden): Det var godt å høre 😊😊☺️☺️ og det har jeg og 😊😊☺️☺️ Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 18. mars Rapporter Del Skrevet 18. mars Entern skrev (2 timer siden): God mandag Trippelure & Valpelure 😊🐶👍 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en godmandagskveld.♥️♥️ Tusen❤️takk, jeg håper dere har det bra alle sammen og koser dere 🍀☘️🐶🥰 Jeg får besøk av en kompis med allergi i morgen, og så har jeg vært litt sløv med støvtørking og vasking siste par ukene etter at jeg var syk... 😬 Så har litt å ta igjen nå da. Skal gå en tur med valpen nå straks, og etter det skal vi vaske han... hehe han er ikke spesiellt glad i det så det blir sikkert gøy 🤣🤣🤣 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå