Trippelure Skrevet 17. mars Rapporter Del Skrevet 17. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene sier Tusen Takk, og sender dere klemmer tilbake.♥️♥️ Tusen❤️takk søte tvillinger 💚💚🐶🥰 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 17. mars Rapporter Del Skrevet 17. mars Trippelure skrev (Akkurat nå): 🤣🤣🤣 Jeg har sett det på en film på youtube, ikke så lenge etter at de robotstøvsugerne kom 🤣🤣🤣 Jeg har vanlig støvsuger jeg...😁🐶🥰 Håper du hadde det bra på jobb i natt 🍀☘️😊 Ja, jeg jobbet kveld, så sov jeg der og jobbet dag. Det gikk fint det, pus var glad da jeg kom hjem til han ❤️ 4 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars Rapporter Del Skrevet 17. mars Maskinfører skrev (2 minutter siden): Tusen takk det varmer og få ❤️❤️ Bare Hyggelig, Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. mars Rapporter Del Skrevet 17. mars Tussi skrev (1 minutt siden): Jeg kom til å tenke på når du sa det. Snakket med en som hadde fått seg en valp. Valpen var hjemme alene, og fikk diare. De hadde robotstøvsuger. imagine når de kom hjem 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars Rapporter Del Skrevet 17. mars Trippelure skrev (Akkurat nå): Tusen❤️takk søte tvillinger 💚💚🐶🥰 Bare Hyggelig, Cassidy Tvillingene sender alltid våre tanker til våre venner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. mars Rapporter Del Skrevet 17. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Bare Hyggelig, Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ Tusen takk det varmer tenker på dere også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. mars Rapporter Del Skrevet 17. mars Tussi skrev (1 minutt siden): Ja, jeg jobbet kveld, så sov jeg der og jobbet dag. Det gikk fint det, pus var glad da jeg kom hjem til han ❤️ Jeg savner å ha pus, det er så godt når de maler ❤️😻🐶🥰 Fint du kan sove på jobb når du har sånne vakter 😃👍 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars Rapporter Del Skrevet 17. mars Trippelure skrev (10 minutter siden): Jeg savner å ha pus, det er så godt når de maler ❤️😻🐶🥰 Fint du kan sove på jobb når du har sånne vakter 😃👍 Cassidy Tvillingene synes at det er veldig søtt og koselig med malendepusekatter.😻😻 1 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mars Rapporter Del Skrevet 18. mars Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.👨🦰👩🦰 3 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 18. mars Rapporter Del Skrevet 18. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (52 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.👨🦰👩🦰 God mandagsmorgen 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mars Rapporter Del Skrevet 18. mars Entern skrev (Akkurat nå): God mandagsmorgen 😊😊☺️☺️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at dagen din blir fin.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 18. mars Rapporter Del Skrevet 18. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at dagen din blir fin.♥️♥️ Tusen takk 😊😊☺️☺️ det tror jeg den blir 😀😀👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mars Rapporter Del Skrevet 18. mars Entern skrev (Akkurat nå): Tusen takk 😊😊☺️☺️ det tror jeg den blir 😀😀👍👍 Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 18. mars Rapporter Del Skrevet 18. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (19 minutter siden): Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ Takk😊😊☺️☺️ Nå sitter jeg og tegner litt og hører på podkast og så drar jeg på jobb om en halvtimes tid eller der omkring 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 18. mars Rapporter Del Skrevet 18. mars God mandag til dere alle og håper du får en fin arbeisdag, Ent 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. mars Rapporter Del Skrevet 18. mars Entern skrev (2 timer siden): God mandagsmorgen 😊😊☺️☺️ Så blir tirsdag 😚😚😚🤪 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 18. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. mars En riktig god og stadig friskere dag til alle som er litt syke...og alle andre friskinger også. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mars Rapporter Del Skrevet 18. mars Entern skrev (5 timer siden): Takk😊😊☺️☺️ Nå sitter jeg og tegner litt og hører på podkast og så drar jeg på jobb om en halvtimes tid eller der omkring 😊😊☺️☺️ N-4K0 skrev (5 timer siden): God mandag til dere alle og håper du får en fin arbeisdag, Ent MR SPEED skrev (3 timer siden): Så blir tirsdag 😚😚😚🤪 Sviskepott skrev (3 timer siden): En riktig god og stadig friskere dag til alle som er litt syke...og alle andre friskinger også. Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godmandag.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 18. mars Rapporter Del Skrevet 18. mars Tussi ønsker alle en riktig god dag også 😍😛🥰 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå