Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. desember 2023 Del Skrevet 13. desember 2023 Sviskepott skrev (Akkurat nå): Selvsagt er dere velkomne begge to. Forsyn dere og ha det bra. Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ 1 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 13. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2023 "Så glad er vi - så glad er vi - vi svinger oss i kretsen og n-e-i-e-r, og b-u-k-k-e-r!" 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. desember 2023 Del Skrevet 13. desember 2023 Sviskepott skrev (7 timer siden): "Så glad er vi - så glad er vi - vi svinger oss i kretsen og n-e-i-e-r, og b-u-k-k-e-r!" Cassidy Tvillingene er glade vi også. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 13. desember 2023 Del Skrevet 13. desember 2023 Sviskepott skrev (12 timer siden): Det ble så grønt og vakkert i tråden her. Kløverenger og glade folk som spiller feler, gitarer og trommer og synger på underlig vakkert mål. 🥰 Godmorgen alle sammen. Luciadagen og all ting. 🕯️ Jeg har og spist lussekatter i dag 😊👍 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. desember 2023 Del Skrevet 13. desember 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Jeg har og spist lussekatter i dag 😊👍 Cassidy Tvillingene har både bakt og spist lussekatter i dag vi.😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 13. desember 2023 Del Skrevet 13. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (36 minutter siden): Cassidy Tvillingene har både bakt og spist lussekatter i dag vi.😊😊☺️☺️ Alltid godt med lussekatter 😊😊☺️☺️ de dere bakte ble sikkert kjempegode 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. desember 2023 Del Skrevet 13. desember 2023 Entern skrev (5 minutter siden): Alltid godt med lussekatter 😊😊☺️☺️ de dere bakte ble sikkert kjempegode 😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene ble ganske fornøyde med de, og vi håper at de lussekattene som du spiste også var gode.😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 13. desember 2023 Del Skrevet 13. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene ble ganske fornøyde med de, og vi håper at de lussekattene som du spiste også var gode.😊😊☺️☺️ Det var de, men jeg er helt sikker på at deres var enda bedre 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. desember 2023 Del Skrevet 13. desember 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Det var de, men jeg er helt sikker på at deres var enda bedre 😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene har spist opp alle sammen, så de var sikkert gode da.😉😉 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 13. desember 2023 Del Skrevet 13. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene har spist opp alle sammen, så de var sikkert gode da.😉😉 Ja det må de ha vært da 😀😀👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. desember 2023 Del Skrevet 13. desember 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Ja det må de ha vært da 😀😀👍👍 Ja Cassidy Tvillingene liker å bake vi.👨🍳👩🍳🥨🥨 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 13. desember 2023 Del Skrevet 13. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Ja Cassidy Tvillingene liker å bake vi.👨🍳👩🍳🥨🥨 Det er bra 😀😀 👩🍳👨🍳🥖🥖🍞🍞🍪🍪🍰🍰 1 1 Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 13. desember 2023 Del Skrevet 13. desember 2023 SKÅL MINE BRØDRE OG SØSTRE 2 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. desember 2023 Del Skrevet 13. desember 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Det er bra 😀😀 👩🍳👨🍳🥖🥖🍞🍞🍪🍪🍰🍰 Cassidy Tvillingene baker mange julekaker sammen hver jul.👨🍳👩🍳🥨🥨 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 13. desember 2023 Del Skrevet 13. desember 2023 Alkan skrev (1 minutt siden): SKÅL MINE BRØDRE OG SØSTRE SKÅL🍻 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 13. desember 2023 Del Skrevet 13. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene baker mange julekaker sammen hver jul.👨🍳👩🍳🥨🥨 Jeg er ikke så god til å bake og fattern orker ikke så mye, men vi lyktes med å lage gode brune pinner sist jul😀😀 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. desember 2023 Del Skrevet 13. desember 2023 Entern skrev (Akkurat nå): SKÅL🍻 Alkan skrev (2 minutter siden): SKÅL MINE BRØDRE OG SØSTRE 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. desember 2023 Del Skrevet 13. desember 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Jeg er ikke så god til å bake og fattern orker ikke så mye, men vi lyktes med å lage gode brune pinner sist jul😀😀 Cassidy Tvillingene er veldig glade i brune pinner, det lager vi hvert år til jul. 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 13. desember 2023 Del Skrevet 13. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene er veldig glade i brune pinner, det lager vi hvert år til jul. Brune pinner har alltid vært favoritt julekaken min 😊😊 1 Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 13. desember 2023 Del Skrevet 13. desember 2023 Doble sjokoladeflarn er best i test! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå