Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars Rapporter Del Skrevet 17. mars MR SPEED skrev (11 minutter siden): Takk takk takk CC ❤️❤️❤️❤️♥️♥️♥️♥️😚😚😚😚😚🥰🥰🥰🥰 Cassidy Tvillingene tenker på våre venner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. mars Rapporter Del Skrevet 17. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (45 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en godsøndag.♥️♥️ Tusen❤️takk 😃 Håper dere har det bra og koser dere, og gratulerer med dagen 💚💚🍀☘️🐶🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. mars Rapporter Del Skrevet 17. mars Bli bra @Sviskepott fort deg savner deg 😃 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars Rapporter Del Skrevet 17. mars Trippelure skrev (4 timer siden): Tusen❤️takk 😃 Håper dere har det bra og koser dere, og gratulerer med dagen 💚💚🍀☘️🐶🥰 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene har kost oss i dag.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars Rapporter Del Skrevet 17. mars MR SPEED skrev (4 timer siden): @Trippelure Cassidy Tvillingene digger dette bildet.😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. mars Rapporter Del Skrevet 17. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (19 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene har kost oss i dag.🥰🥰 Det er koselig å høre 💚💚🐶🥰 Feirer dere dagen på noen spesiell måte? 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. mars Rapporter Del Skrevet 17. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (38 minutter siden): Cassidy Tvillingene digger dette bildet.😍😍🤩🤩 Det her er bedre Jokke selv kong Jokke 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars Rapporter Del Skrevet 17. mars Trippelure skrev (59 minutter siden): Det er koselig å høre 💚💚🐶🥰 Feirer dere dagen på noen spesiell måte? Cassidy Tvillingene feirer dagen på vår måte med å spise en godlunsj som er egg, bacon og tomatbønner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars Rapporter Del Skrevet 17. mars MR SPEED skrev (41 minutter siden): Det her er bedre Jokke selv kong Jokke Cassidy Tvillingene Megadigger Jokke.😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. mars Rapporter Del Skrevet 17. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene Megadigger Jokke.😍😍🤩🤩 Nå Mega digger jeg THE WHO 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars Rapporter Del Skrevet 17. mars MR SPEED skrev (6 minutter siden): Nå Mega digger jeg THE WHO Cassidy Tvillingene er også to Megadiggende The Who-fans.😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 17. mars Rapporter Del Skrevet 17. mars Won't Get Fooled Again er en kul låt og jeg liker den fordi den gir meg gode minner fra CSI: Miami Samme med Baba O'Reilly (?) og CSI: New York. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars Rapporter Del Skrevet 17. mars N-4K0 skrev (Akkurat nå): Won't Get Fooled Again er en kul låt og jeg liker den fordi den gir meg gode minner fra CSI: Miami Samme med Baba O'Reilly (?) og CSI: New York. Cassidy Tvillingene rådigger My Generation med The Who. Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 17. mars Rapporter Del Skrevet 17. mars Trippelure skrev (På 16.3.2024 den 6:13 PM): Huff det er mye penger, men begravelser er visst dyrt. Håper det går bedre med deg og at du har sovet godt sammen med de søte pusekattene🍀☘️😊😻😻🐶🥰 Uff så trist.... tenker masse på deg @Maskinfører 💔 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. mars Rapporter Del Skrevet 17. mars Tussi skrev (4 minutter siden): Uff så trist.... tenker masse på deg @Maskinfører 💔 Ja men godt man har penger Tenker masse på deg også 💔 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. mars Rapporter Del Skrevet 17. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (49 minutter siden): Cassidy Tvillingene feirer dagen på vår måte med å spise en godlunsj som er egg, bacon og tomatbønner.♥️♥️ Høres bra ut 💚💚🐶🥰 MR SPEED skrev (48 minutter siden): Nå Mega digger jeg THE WHO Whowhowhowhoooo 🤩🥳 N-4K0 skrev (18 minutter siden): Won't Get Fooled Again er en kul låt og jeg liker den fordi den gir meg gode minner fra CSI: Miami Samme med Baba O'Reilly (?) og CSI: New York. Helt enig 🥳😃🐶🥰👍 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (17 minutter siden): Cassidy Tvillingene rådigger My Generation med The Who. Helt enig 🥳 Og så digger jeg Patti Smith sin versjon også, det er en veldig kul låt 🤩 Tussi skrev (5 minutter siden): Uff så trist.... tenker masse på deg @Maskinfører 💔 Ja han mistet pappaen sin rett før jul, det er veldig trist 😥 Så vi er alle snille med og glade i @Maskinfører 🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars Rapporter Del Skrevet 17. mars Cassidy Tvillingene tenker også masse på deg @Maskinfører♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars Rapporter Del Skrevet 17. mars Trippelure skrev (Akkurat nå): Høres bra ut 💚💚🐶🥰 Whowhowhowhoooo 🤩🥳 Helt enig 🥳😃🐶🥰👍 Helt enig 🥳 Og så digger jeg Patti Smith sin versjon også, det er en veldig kul låt 🤩 Ja han mistet pappaen sin rett før jul, det er veldig trist 😥 Så vi er alle snille med og glade i @Maskinfører 🐶🥰 ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. mars Rapporter Del Skrevet 17. mars Trippelure skrev (Akkurat nå): Høres bra ut 💚💚🐶🥰 Whowhowhowhoooo 🤩🥳 Helt enig 🥳😃🐶🥰👍 Helt enig 🥳 Og så digger jeg Patti Smith sin versjon også, det er en veldig kul låt 🤩 Ja han mistet pappaen sin rett før jul, det er veldig trist 😥 Så vi er alle snille med og glade i @Maskinfører 🐶🥰 Ja @Tussi vet det vi snakket masse sammen når de tok livet av han på sykehjemmet ja men det er bra 🐶🥰 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå