Trippelure Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene forstår at han kan være en liten energibombe til tider.🤣🤣🐶🐶🥰🥰 Ja, de fleste valper er det. Samtidig klarer de ikke å regulere seg, akkurat som menneskebarn. Så da må jeg være voksen og trene/lære han det, han begynner å bli ganske flink nå da 😃🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Trippelure skrev (7 minutter siden): Ja, de fleste valper er det. Samtidig klarer de ikke å regulere seg, akkurat som menneskebarn. Så da må jeg være voksen og trene/lære han det, han begynner å bli ganske flink nå da 😃🐶🥰 Cassidy Tvillingene tenker at det går bra vi.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Ja det ser ut til at han blir ganske veloppdragen 😍 Han går veldig pent nå, og hører på det meste jeg sier. Har nesten sluttet å hoppe på folk, piper og trekker nesten ikke noe i båndet når vi møter hunder han ikke skal hilse på og prøver ikke å spise all hestebæsjen vi går forbi og går unna når jeg ber om det... 🤣🤣🤣 Han vet forskjell på høyre/venstre og går som regel ikke ut dører og over veien før jeg sier kom. Han sitter og venter i mens jeg plukker opp bæsjen hans, kommer når jeg roper osv. Og nå begynner han å bli veldig flink til å gå fot. Så det er håp for oss ja 🤣🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars (endret) På mandag blir han 7måneder 😁🐶🥰 Og han kan endel leketriks, og slipper pinner og leker når jeg ber han om det 😊👍 Endret 17. mars av Trippelure 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Trippelure skrev (1 minutt siden): Ja det ser ut til at han blir ganske veloppdragen 😍 Han går veldig pent nå, og hører på det meste jeg sier. Har nesten sluttet å hoppe på folk, piper og trekker nesten ikke noe i båndet når vi møter hunder han ikke skal hilse på og prøver ikke å spise all hestebæsjen vi går forbi og går unna når jeg ber om det... 🤣🤣🤣 Han vet forskjell på høyre/venstre og går som regel ikke ut dører og over veien før jeg sier kom. Han sitter og venter i mens jeg plukker opp bæsjen hans, kommer når jeg roper osv. Og nå begynner han å bli veldig flink til å gå fot. Så det er håp for oss ja 🤣🐶🥰 Trippelure skrev (Akkurat nå): På mandag blir han 7måneder 😁🐶🥰 Du må gratulere han på forhånd fra Cassidy Tvillingene.♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godsøndagsmorgen.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Cassidy Tvillingene vil bare minne alle på at i dag er det den 17.mars ( Irlands Nasjonaldag ).💚💚🍀🍀☘️☘️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (22 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godsøndagsmorgen.👨🦰👩🦰 God søndagsmorgen 😊😊☺️☺️ Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (21 minutter siden): Cassidy Tvillingene vil bare minne alle på at i dag er det den 17.mars ( Irlands Nasjonaldag ).💚💚🍀🍀☘️☘️ Gratulerer så mye med dagen!!🍀🍀💚💚 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Entern skrev (1 minutt siden): God søndagsmorgen 😊😊☺️☺️ Gratulerer så mye med dagen!!🍀🍀💚💚 Tusen Takk, og Cassidy Tvillingene ønsker deg en finsøndag.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Trippelure skrev (3 timer siden): Ja det ser ut til at han blir ganske veloppdragen 😍 Han går veldig pent nå, og hører på det meste jeg sier. Har nesten sluttet å hoppe på folk, piper og trekker nesten ikke noe i båndet når vi møter hunder han ikke skal hilse på og prøver ikke å spise all hestebæsjen vi går forbi og går unna når jeg ber om det... 🤣🤣🤣 Han vet forskjell på høyre/venstre og går som regel ikke ut dører og over veien før jeg sier kom. Han sitter og venter i mens jeg plukker opp bæsjen hans, kommer når jeg roper osv. Og nå begynner han å bli veldig flink til å gå fot. Så det er håp for oss ja 🤣🐶🥰 Så fint 😊☺️🐶❤️ Trippelure skrev (3 timer siden): På mandag blir han 7måneder 😁🐶🥰 Og han kan endel leketriks, og slipper pinner og leker når jeg ber han om det 😊👍 Oioioi blir stor gutt jo🐶😊🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Tusen Takk, og Cassidy Tvillingene ønsker deg en finsøndag.♥️♥️ Tusen takk 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Entern skrev (1 minutt siden): Tusen takk 😊😊☺️☺️ ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars MR SPEED skrev (2 minutter siden): Gratis CC nå tikka Chicken tikka eller lam tikka, eller kanskje vegetar? 😁 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Entern skrev (30 minutter siden): Chicken tikka eller lam tikka, eller kanskje vegetar? 😁 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars MR SPEED skrev (48 minutter siden): Alltid godt 😊👍 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Yes den har spist mye nesten for mye av Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars God søndag godt folk på forumet! Ønsker alle en strålende flott søndag 🍀☘️🐶🥰 Husk å lade batteriene til siste uka før påske 😜 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars MR SPEED skrev (4 timer siden): Gratis CC nå tikka Trippelure skrev (1 time siden): God søndag godt folk på forumet! Ønsker alle en strålende flott søndag 🍀☘️🐶🥰 Husk å lade batteriene til siste uka før påske 😜 Entern skrev (4 timer siden): Chicken tikka eller lam tikka, eller kanskje vegetar? 😁 Cassidy Tvillingene ønsker dere en godsøndag.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Takk takk takk CC ❤️❤️❤️❤️♥️♥️♥️♥️😚😚😚😚😚🥰🥰🥰🥰 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå