Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate


Sviskepott

Anbefalte innlegg

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene forstår at han kan være en liten energibombe til tider.🤣🤣🐶🐶🥰🥰

Ja, de fleste valper er det. Samtidig klarer de ikke å regulere seg, akkurat som menneskebarn. Så da må jeg være voksen og trene/lære han det, han begynner å bli ganske flink nå da 😃🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja det ser ut til at han blir ganske veloppdragen 😍 Han går veldig pent nå, og hører på det meste jeg sier. Har nesten sluttet å hoppe på folk, piper og trekker nesten ikke noe i båndet når vi møter hunder han ikke skal hilse på og prøver ikke å spise all hestebæsjen vi går forbi og går unna når jeg ber om det... 🤣🤣🤣 Han vet forskjell på høyre/venstre og går som regel ikke ut dører og over veien før jeg sier kom. Han sitter og venter i mens jeg plukker opp bæsjen hans, kommer når jeg roper osv. Og nå begynner han å bli veldig flink til å gå fot. Så det er håp for oss ja 🤣🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 minutt siden):

Ja det ser ut til at han blir ganske veloppdragen 😍 Han går veldig pent nå, og hører på det meste jeg sier. Har nesten sluttet å hoppe på folk, piper og trekker nesten ikke noe i båndet når vi møter hunder han ikke skal hilse på og prøver ikke å spise all hestebæsjen vi går forbi og går unna når jeg ber om det... 🤣🤣🤣 Han vet forskjell på høyre/venstre og går som regel ikke ut dører og over veien før jeg sier kom. Han sitter og venter i mens jeg plukker opp bæsjen hans, kommer når jeg roper osv. Og nå begynner han å bli veldig flink til å gå fot. Så det er håp for oss ja 🤣🐶🥰

 

Trippelure skrev (Akkurat nå):

På mandag blir han 7måneder 😁🐶🥰

Du må gratulere han på forhånd fra Cassidy Tvillingene.♥️♥️

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (22 minutter siden):

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godsøndagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰

God søndagsmorgen 😊😊☺️☺️

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (21 minutter siden):

Cassidy Tvillingene vil bare minne alle på at i dag er det den 17.mars ( Irlands Nasjonaldag ).💚💚🍀🍀☘️☘️

Gratulerer så mye med dagen!!🍀🍀💚💚

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (3 timer siden):

Ja det ser ut til at han blir ganske veloppdragen 😍 Han går veldig pent nå, og hører på det meste jeg sier. Har nesten sluttet å hoppe på folk, piper og trekker nesten ikke noe i båndet når vi møter hunder han ikke skal hilse på og prøver ikke å spise all hestebæsjen vi går forbi og går unna når jeg ber om det... 🤣🤣🤣 Han vet forskjell på høyre/venstre og går som regel ikke ut dører og over veien før jeg sier kom. Han sitter og venter i mens jeg plukker opp bæsjen hans, kommer når jeg roper osv. Og nå begynner han å bli veldig flink til å gå fot. Så det er håp for oss ja 🤣🐶🥰

Så fint 😊☺️🐶❤️

Trippelure skrev (3 timer siden):

På mandag blir han 7måneder 😁🐶🥰 Og han kan endel leketriks, og slipper pinner og leker når jeg ber han om det 😊👍

Oioioi blir stor gutt jo🐶😊🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
MR SPEED skrev (4 timer siden):

Gratis CC 

nå tikka

 

Trippelure skrev (1 time siden):

God søndag godt folk på forumet! Ønsker alle en strålende flott søndag 🍀☘️🐶🥰 Husk å lade batteriene til siste uka før påske 😜

 

Entern skrev (4 timer siden):

Chicken tikka eller lam tikka, eller kanskje vegetar? 😁

Cassidy Tvillingene ønsker dere en godsøndag.♥️♥️

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...