Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate


Sviskepott

Anbefalte innlegg

N-4K0 skrev (4 minutter siden):

Ste-, adoptiv- og andre slektninger er ikke nødvendigvis noe mindre bra enn biologisk slekt, det kommer an på hvordan de er som mennesker. Biologisk familie kan være direkte ondskap og adoptivfamilie kan være engler og gode som gull, f.eks. :) 

Ja det vet jeg alt om, foreldrene mine er ikke akkurat snille og slekta er/var ganske fraværende... 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trippelure skrev (4 minutter siden):

Uff, det var trist at du mistet så mye tid med de 😰 Men godt at du ikke mistet all tiden med de. Enig i at en del offentlige ansatte er noen tullinger, narsissisme er en god beskrivelse, noen er regelrett psykopater! De liker å utøve makt over andre mennesker og tråkke de ned. Og barn er sårbare og blir ofte ikke hørt og trodd, så da tror de at de kan gjøre som de vil. Jeg blir så sint på sånnt og har selv vært i noen krangler og satt de på plass. Bra du sa i fra og slang på røret! 

Ja jeg kan være ganske tøff til tider. En hard oppvekst og det at jeg hadde småsøsken å passe på har gjort meg sånn. Men også det at jeg har aspergers syndrom, tåler ikke urettferdighet og er altfor ærlig og rett frem. Så veldig glad for at jeg har aspergers, uten det hadde jeg muligens vært død i dag. Men jeg lever og gjør så godt jeg kan på å dyrke glede og kjærlighet til de og det rundt meg 😃🐶🥰 Jeg tror man skaper sin egen virkelighet med tankene sine, så det er viktig å tenke positiv og holde håpet oppe 😁

 

Ja det var veldig trist :( ja det er mye psykopati hos de de påtvinger seg folk når folk sier nei takk ja de tråkker de først ned og flate deretter skal de liksom hjelpe minner litt om Finn Skårderuds ordtak Den  narsissistiske benektelsen av avhengigheten av de andre kan bli ødeleggende for de andre Han samlet på ofre  Hans omsorg for ofrene gav ham – i alle fall for en stund – en følelse av å være et svært betydningsfullt menneske” ja barn er sårbare også er det ingen som tror det disse kvinnesakskvinnene med mantraet 50 er ikke nok sannheten er at de dritet i flyktningene det er pengene innenfor deres interessegrupper som er det interessante Psykologer Sosionomer osv osv de driter da i flyktningene er arbeidet de er ute etter ja jeg blir også sint på sånne folk  ja du hadde du l den sygdommen ja kjente noen med det det er bra at du lever idag det er bra og dyrke kjærlighet :D🐶🥰 ja det er viktig og holde motet oppe :D 

 

 

 

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (6 minutter siden):

Ja det var veldig trist :( ja det er mye psykopati hos de de påtvinger seg folk når folk sier nei takk ja de tråkker de først ned og flate deretter skal de liksom hjelpe minner litt om Finn Skårderuds ordtak Den  narsissistiske benektelsen av avhengigheten av de andre kan bli ødeleggende for de andre Han samlet på ofre  Hans omsorg for ofrene gav ham – i alle fall for en stund – en følelse av å være et svært betydningsfullt menneske” ja barn er sårbare også er det ingen som tror det disse kvinnesakskvinnene med mantraet 50 er ikke nok sannheten er at de dritet i flyktningene det er pengene innenfor deres interessegrupper som er det interessante Psykologer Sosionomer osv osv de driter da i flyktningene er arbeidet de er ute etter ja jeg blir også sint på sånne folk  ja du hadde du l den sygdommen ja kjente noen med det det er bra at du lever idag det er bra og dyrke kjærlighet :D🐶🥰 ja det er viktig og holde motet oppe :D 

 

 

 

 

De har vel litt gude-kompleks mange av de 🤪 Men nå som alle har mobiltelefoner og kan ta opp lyd og bilde og ting spres på nettet, så blir det vanskeligere og vanskeligere for sånne folk å holde på. De blir tilslutt avslørt, så jeg har håp for fremtiden og en bedre verden 🍀☘️🐶🥰 Selvom det til tider går tregt. Ja, penga rår vet du 😉 'Mye vil ha mer, og fanden vil ha fler'...

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 minutt siden):

De har vel litt gude-kompleks mange av de 🤪 Men nå som alle har mobiltelefoner og kan ta opp lyd og bilde og ting spres på nettet, så blir det vanskeligere og vanskeligere for sånne folk å holde på. De blir tilslutt avslørt, så jeg har håp for fremtiden og en bedre verden 🍀☘️🐶🥰 Selvom det til tider går tregt. Ja, penga rår vet du 😉 'Mye vil ha mer, og fanden vil ha fler'...

Cassidy Tvillingene synes at du har skikkelig bra poenger der.:thumbs::thumbs:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (2 minutter siden):

De har vel litt gude-kompleks mange av de 🤪 Men nå som alle har mobiltelefoner og kan ta opp lyd og bilde og ting spres på nettet, så blir det vanskeligere og vanskeligere for sånne folk å holde på. De blir tilslutt avslørt, så jeg har håp for fremtiden og en bedre verden 🍀☘️🐶🥰 Selvom det til tider går tregt. Ja, penga rår vet du 😉 'Mye vil ha mer, og fanden vil ha fler'...

Ja de har gude-kompleks ja man kan det jeg snakker ikke med noen innenfor offentlig sektor uten at samtalen taes opp alt må kunne dokumenteres til min fordel spessielt om det er innen byggesaksavdeling jeg kjenner en som ikke har fått huset sitt godkjent selv 13 år etter tillatelse ble gitt muntlig dessverre så sluttet saksbehandler i Kommunen og profilens hans ble slettet og der lå all dokumentasjon om det blir så mye bedre vet jeg ikke det blir verre og verre for hver dag som går ja pengene rår ja det ordtaket er helt riktig :D🐶🐶😻😻🥰🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (9 minutter siden):

Yay, JOKKE!!! :thumbs:

Hvis jeg var deg
Så ville jeg
Spandert en øl på meg
Hvis jeg var deg
Så ville jeg
Spandert en fyll på meg
Tenk på alt det morsomme
Vi sammen kunne gjort
Hvis jeg var deg
Så ville jeg
Spandert en øl på meg
Hvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på meg
Hvis jeg var deg så ville jeg tatt en fyll med meg
Tenk på alt det morsomme vi sammen kunne gjort
Hvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på meg
Og hvis jeg var deg så ville jeg gi meg alt du eier
Veldedighet er in for tida, gi meg alt du eier
Tenk deg hvilken byrde som vil løftes fra ditt hjerte
Og tenk deg hvilken byrde som vil løfte seg fra mitt
For jeg orker ikke tanken på å gå ned til min seng
Ligge der i mørket og lytte til min by
En by som alle rømmer til
En kirkegård av drømmer
Hvor ingen veit helt hva dem vil
Eller hvordan dem skal få det til
Så hvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på meg
Hvis jeg var deg så ville jeg tatt en fyll med meg
Tenk på alt det morsomme vi sammen kunne gjort
Hvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på meg
For jeg orker ikke tanken på å gå ned til min seng
Ligge der i mørket og lytte til min by
En by som alle rømmer til
En kirkegård av drømmer
Hvor ingen veit helt hva dem vil
Eller hvordan dem skal få det til
Så hvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på meg
Hvis jeg var deg så ville jeg tatt en fyll med meg
Tenk på alt det morsomme vi sammen kunne gjort
Hvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på meg
Hvis jeg var deg
Hvis jeg var deg
Hvis jeg var deg
Hvis jeg var deg

Jokke har likt fra jeg 15 år nå er jeg nesten gammel kæl 54 år jeg å beste kameraten sang vi Jokke i Fredrikstad folk så på Oss da 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (1 minutt siden):

Ja de har gude-kompleks ja man kan det jeg snakker ikke med noen innenfor offentlig sektor uten at samtalen taes opp alt må kunne dokumenteres til min fordel spessielt om det er innen byggesaksavdeling jeg kjenner en som ikke har fått huset sitt godkjent selv 13 år etter tillatelse ble gitt muntlig dessverre så sluttet saksbehandler i Kommunen og profilens hans ble slettet og der lå all dokumentasjon om det blir så mye bedre vet jeg ikke det blir verre og verre for hver dag som går ja pengene rår ja det ordtaket er helt riktig :D🐶🐶😻😻🥰🥰

Da er vi ganske like, jeg tar også lydopptak av nesten all kontakt jeg har med det offentlige 😁 Erfaring har lært meg det da... Won't get fooled again...😎 Men de blir jævlig sure når du har bevis for at de lyver da, hehe 🤣🤣🤣😊😻😻🐶🥰

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
MR SPEED skrev (2 minutter siden):
Hvis jeg var deg
Så ville jeg
Spandert en øl på meg
Hvis jeg var deg
Så ville jeg
Spandert en fyll på meg
Tenk på alt det morsomme
Vi sammen kunne gjort
Hvis jeg var deg
Så ville jeg
Spandert en øl på meg
Hvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på meg
Hvis jeg var deg så ville jeg tatt en fyll med meg
Tenk på alt det morsomme vi sammen kunne gjort
Hvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på meg
Og hvis jeg var deg så ville jeg gi meg alt du eier
Veldedighet er in for tida, gi meg alt du eier
Tenk deg hvilken byrde som vil løftes fra ditt hjerte
Og tenk deg hvilken byrde som vil løfte seg fra mitt
For jeg orker ikke tanken på å gå ned til min seng
Ligge der i mørket og lytte til min by
En by som alle rømmer til
En kirkegård av drømmer
Hvor ingen veit helt hva dem vil
Eller hvordan dem skal få det til
Så hvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på meg
Hvis jeg var deg så ville jeg tatt en fyll med meg
Tenk på alt det morsomme vi sammen kunne gjort
Hvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på meg
For jeg orker ikke tanken på å gå ned til min seng
Ligge der i mørket og lytte til min by
En by som alle rømmer til
En kirkegård av drømmer
Hvor ingen veit helt hva dem vil
Eller hvordan dem skal få det til
Så hvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på meg
Hvis jeg var deg så ville jeg tatt en fyll med meg
Tenk på alt det morsomme vi sammen kunne gjort
Hvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på meg
Hvis jeg var deg
Hvis jeg var deg
Hvis jeg var deg
Hvis jeg var deg

Jokke har likt fra jeg 15 år nå er jeg nesten gammel kæl 54 år jeg å beste kameraten sang vi Jokke i Fredrikstad folk så på Oss da 

Jeg også @MR SPEED, digger Jokke 🥰 Og jeg kan så og si alle tekstene utenat 😁🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (9 minutter siden):

Da er vi ganske like, jeg tar også lydopptak av nesten all kontakt jeg har med det offentlige 😁 Erfaring har lært meg det da... Won't get fooled again...😎 Men de blir jævlig sure når du har bevis for at de lyver da, hehe 🤣🤣🤣😊😻😻🐶🥰

Da juger jeg at jeg skiver jeg ikke likte THE WHO @Trippelure Finn ut jugde jeg eller ikke du 

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (8 minutter siden):

Da er vi ganske like, jeg tar også lydopptak av nesten all kontakt jeg har med det offentlige 😁 Erfaring har lært meg det da... Won't get fooled again...😎 Men de blir jævlig sure når du har bevis for at de lyver da, hehe 🤣🤣🤣😊😻😻🐶🥰

Er noe som heter at en muntlig avtale er like bindene som en skriftlig avtale men hva hvis vedkommende sier det har ikke jeg sagt ? ja men du sier ikke at du tar det opp datatilsynet sier at du kan ta opp en samtale du selv er en del av en familie fikk jo tilbake sitt barn etter at de gjorde det feks snakket jeg med byggesak om å skifte ett 109x109 vindu på badet til ett 60x109 vindu nei trengte ikke å søke om det det er jo bra om det kommer kontroll om 20 år og de sier dette er ikke søkt om og det stemmer ikke med hustegning fra 1978 osv osv da spiller man bare av opptaket så er det ok ;) ja det er fin sang :) 😊😻😻🐶🥰

Lenke til kommentar
MR SPEED skrev (18 minutter siden):

De beste sangene ble jo til Jokke var full av alkohol eller narko👍👍👍👍👍👍👍

Ja, men har var nok en ekte poet også. Hvis ikke hadde han ikke klart å skrive så mange bra låter mens han 'sitter på dass og driter' 😉😁👍

Endret av Trippelure
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...