Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate


Sviskepott

Anbefalte innlegg

Maskinfører skrev (40 minutter siden):

Man kunne sikkert fått ned prisene så er spørsmålet om den politiske vilje er der ? Hadde man fjerner momsen så ville den kostet 30 996,-  noen snakket om å fjerne momsen på begravelser men der stoppet det opp ja det er det 🍀🍀😊😊😻😻🐶🐶🥰🥰

Ja du sier noe der, det er for gale at staten skal tjene penger på begravelser... 😡

Leste for et par uker siden om noen som hadde begynnt å lage pappkister, det kunne jeg godt tenkt meg når det er min tur til å legge ut på siste reis 😊😻😻🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (13 minutter siden):

Cassidy Tvillingene håper at du og valpen har en finlørdagskveld.♥️♥️

Tusen❤️takk søte tvillinger 😃 Jeg har hatt en litt tung dag, men har det mye bedre nå! Valpen og jeg har en fin kveld, og håper at dere også har det og koser dere 🍀☘️❤️❤️🐶🥰

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (12 minutter siden):

Tusen❤️takk søte tvillinger 😃 Jeg har hatt en litt tung dag, men har det mye bedre nå! Valpen og jeg har en fin kveld, og håper at dere også har det og koser dere 🍀☘️❤️❤️🐶🥰

Cassidy Tvillingene har en finlørdag begge to, og vi er glade for at du har det bedre nå. Og vi liker å høre at du og valpen har en fin kveld.♥️♥️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (22 minutter siden):

Tusen❤️takk søte tvillinger 😃 Jeg har hatt en litt tung dag, men har det mye bedre nå! Valpen og jeg har en fin kveld, og håper at dere også har det og koser dere 🍀☘️❤️❤️🐶🥰

Røpe skal ta noen bilder da, fra 2 bygg  blir til et bygg ,,,,,,3 uker til da Lego bruker laaaaNg tid på å sende delene men tenkte deler million falcon røde hjemmon siktinge klosser stilk ord BANG SKJÆS DUNKK DUNKK RØD LEGO 😃

lover bilder da tenker du nå 😜

lover deg dere alle som liker Lego å se 😜

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
MR SPEED skrev (3 minutter siden):

Røpe skal ta noen bilder da, fra 2 bygg  blir til et bygg ,,,,,,3 uker til da Lego bruker laaaaNg tid på å sende delene men tenkte deler million falcon røde hjemmon siktinge klosser stilk ord BANG SKJÆS DUNKK DUNKK RØD LEGO 😃

lover bilder da tenker du nå 😜

lover deg dere alle som liker Lego å se 😜

 

Det setter Cassidy Tvillingene pris på å høre.😉😉🥰🥰

Lenke til kommentar
MR SPEED skrev (4 minutter siden):

Røpe skal ta noen bilder da, fra 2 bygg  blir til et bygg ,,,,,,3 uker til da Lego bruker laaaaNg tid på å sende delene men tenkte deler million falcon røde hjemmon siktinge klosser stilk ord BANG SKJÆS DUNKK DUNKK RØD LEGO 😃

lover bilder da tenker du nå 😜

lover deg dere alle som liker Lego å se 😜

 

Ja vi liker bilder :thumbs:

Lenke til kommentar

Veldig bra å lese at ryggen din er bedre, Speed :) 

Og helt enig i at begravelser koster altfor mye, men det er sikkert i stor grad den - ofte overdådige - kista med fôret innside som koster flesk, tenker jeg, samt gravstein som liksom "må" være fin og glatt med polert overflate og jeg vet ikke hva.

Fôret kiste syns jeg virker teit, den avdøde bryr seg neppe om komforten i kista og jeg syns fine metallhåndtak rundt kista er unødvendig også.

Jeg har for lengst bestemt meg for at jeg skal kremeres når det er min tur, så blir det i hvertfall ikke større kostnader enn urne og en mindre gravstein, om noen. Helst kunne jeg tenkt meg at asken min ble spredt eller gravd ned i et hull i bakken uten noe om og men, billigst mulig.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 time siden):

Ja du sier noe der, det er for gale at staten skal tjene penger på begravelser... 😡

Leste for et par uker siden om noen som hadde begynnt å lage pappkister, det kunne jeg godt tenkt meg når det er min tur til å legge ut på siste reis 😊😻😻🐶🥰

Ja det er hakkende gale 🤬 det med pappkiste er svindel den koster 16 000,- nei ta heller den flotte mor og far fikk Freno Lilje 67 med ornamenter 12 900,- (Papp-miljøkiste) lukter svindel lang vei ;) 

 

 

Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (1 minutt siden):

Ja det er hakkende gale 🤬 det med pappkiste er svindel den koster 16 000,- nei ta heller den flotte mor og far fikk Freno Lilje 67 med ornamenter 12 900,- (Papp-miljøkiste) lukter svindel lang vei ;) 

 

 

Det visste jeg ikke, takk for info!!! Nå har jeg Jokke-fest for meg selv i stua 😎 Liker du Jokke @Maskinfører?

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (21 minutter siden):

Veldig bra å lese at ryggen din er bedre, Speed :) 

Og helt enig i at begravelser koster altfor mye, men det er sikkert i stor grad den - ofte overdådige - kista med fôret innside som koster flesk, tenker jeg, samt gravstein som liksom "må" være fin og glatt med polert overflate og jeg vet ikke hva.

Fôret kiste syns jeg virker teit, den avdøde bryr seg neppe om komforten i kista og jeg syns fine metallhåndtak rundt kista er unødvendig også.

Jeg har for lengst bestemt meg for at jeg skal kremeres når det er min tur, så blir det i hvertfall ikke større kostnader enn urne og en mindre gravstein, om noen. Helst kunne jeg tenkt meg at asken min ble spredt eller gravd ned i et hull i bakken uten noe om og men, billigst mulig.

Helt enig, kremer meg og spre asken i skævven der jeg hører hjemme 🥰

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...