Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate


Sviskepott

Anbefalte innlegg

Trippelure skrev (2 timer siden):

Den var søt 😍 Går det bedre med ryggen din nå @MR SPEED? Håper du har det bra og koser deg i helgen 🍀☘️🐶🥰

Ja ryggen er bedre selv jeg fikk nåler i ryggen min litt smerter til da men mye bedre 

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (18 timer siden):

Cassidy Tvillingene kan fortelle at det trollinnlegget dreiet seg om at nettrollet spurte om hvorfor folk gidder å poste i denne meningsløse tråden.:yes::yes:

Ja vet sett et troll her skitt prat tråden ble perm kam perm banner nett bannet vet feil ord husker ikke de. Nå

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (16 timer siden):

Cassidy Tvillingene har ikke tv, så vi vet ikke hva som blir sendt i julen. Og julekaker får vi alltid tid til å spise uansett. Vi liker påsken bedre enn julen.:yes::yes:

Dere kan se tegnefilmene på Disney plus da 

Trippelure skrev (16 timer siden):

Jeg ser det på nrk nettv 😉 Jeg liker å lage kaker og konfekt til jul 😋 Men jeg digger påske også, enda en anledning til å lage og såise marsipan og konfekt. Jeg liker best hjemmelaget marsipan gjerne litt grov 😁😋

Namn nå fikk jeg lyst snom nei sånn som jeg spist snop skjokolade lengre kjøper bare faen idiot jeg er det ikke DU @Trippelure

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (16 timer siden):

Cassidy Tvillingene ønsker deg og valpen en Godnatt, vår gode venn @Trippelure😴😴💤💤🥱🥱

Ønsker dere 2 en søt cola ja en stor cola gikk i gulvet rett ned snufs ga den bort

Maskinfører skrev (16 timer siden):

Men er ikke feil med ny bunnventil etter 46 år :D 

2066959108899_1.webp

Lykke ikke ta det ille opp med mange siteringer snufs 

N-4K0 skrev (16 timer siden):

Nei, jeg trur jaggu jeg skal ta pause fra Minecraft og begynne med Millennium Falcon nå :cool: 

Koser meg med wienerstang og Solo - passende nok siden skipet er eid av Han Solo det meste av tida vi ser det i filmene :p 

 

20240316_003253[1].jpg

20240316_003531[1].jpg

20240316_003643[1].jpg

Gratuttlere @N-4K0❤️❤️❤️

Maskinfører skrev (15 timer siden):

Tusen takk gode tanker tilbake 😊 de hadde ikke bunnventilen på Megaflis så det kommer ett parti ca 20 mars  😊ja da må mye skiftes 😊

Lykke til stakker deg sorry 😃

N-4K0 skrev (15 timer siden):

Mitt forrige innlegg er oppdatert med de første bildene av byggingen :) 

Så det @N-4K0

Maskinfører skrev (15 timer siden):

Ja den så god ut Rema 1000? 😊 Flott Lego 😊

https://www.proshop.no/LEGO/LEGO-Star-Wars-75375-Millennium-Falcon/3232660?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesite

N-4K0 skrev (15 timer siden):

Stanga type wiener fant jeg nedprisa på Spar :) jeg kan ikke spise for mye sånt pga. glutenintoleranse, men jeg har grovt sett funnet ut hvor grensa går.

Bildene av Millennium Falcon kommer stegvis, jeg er godt på vei allerede :) 

Vet føler med deg der 😞

N-4K0 skrev (14 timer siden):

Jeg hopper innom når jeg har bygd ferdig et steg og tatt bilder, før jeg begynner på neste :p 

Fort deg jeg vi alle her savner bilder @N-4K0

Maskinfører skrev (14 timer siden):

Våken @Sviskepott ? 😀:yes::yes:

@Maskinfører er du det 😜 du slipper ikke unna :tease: hvis du får kjøpt den hvis ja er lite sett ca 101 deler i lett sette sammen 

https://www.collectible.no/home/lego-star-wars-75295-millennium-falcon-microfighter/

IMG_4800.jpeg

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
MR SPEED skrev (40 minutter siden):

Ja ryggen er bedre selv jeg fikk nåler i ryggen min litt smerter til da men mye bedre 

Ja vet sett et troll her skitt prat tråden ble perm kam perm banner nett bannet vet feil ord husker ikke de. Nå

Dere kan se tegnefilmene på Disney plus da 

Namn nå fikk jeg lyst snom nei sånn som jeg spist snop skjokolade lengre kjøper bare faen idiot jeg er det ikke DU @Trippelure

Ønsker dere 2 en søt cola ja en stor cola gikk i gulvet rett ned snufs ga den bort

Lykke ikke ta det ille opp med mange siteringer snufs 

Gratuttlere @N-4K0❤️❤️❤️

Lykke til stakker deg sorry 😃

Så det @N-4K0

https://www.proshop.no/LEGO/LEGO-Star-Wars-75375-Millennium-Falcon/3232660?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesite

Vet føler med deg der 😞

Fort deg jeg vi alle her savner bilder @N-4K0

@Maskinfører er du det 😜 du slipper ikke unna :tease: hvis du får kjøpt den hvis ja er lite sett ca 101 deler i lett sette sammen 

https://www.collectible.no/home/lego-star-wars-75295-millennium-falcon-microfighter/

IMG_4800.jpeg

 Siteringer tåler vi masse av @MR SPEED :D     Proshop har masse fint handlet en del der flotte Legosett  :tease:  blir nok noe sånt før til Høsten har nok å gjøre nå :tease:

Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (3 minutter siden):

 Siteringer tåler vi masse av @MR SPEED :D     Proshop har masse fint handlet en del der flotte Legosett  :tease:  blir nok noe sånt før til Høsten har nok å gjøre nå :tease:

Glemte en ting du det er utsolgt over hele nettet noen sider har noe meste parten har det ikke så fort deg 

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
MR SPEED skrev (1 minutt siden):

Glemte en ting du det er utsolgt over hele nettet noen sider har noe meste parten har det ikke så fort deg 

 

Det er utsolgt ja nei jeg får kjøpe noe til høsten har mere nok å bruke penger på nå så arvet ett hus fra 1978 hvor ingenting er gjort 0 Vedlikehold så blir Lego til høsten så har jeg noe og kose meg med til de mørke høstkveldene :D 

Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (Akkurat nå):

Det er utsolgt ja nei jeg får kjøpe noe til høsten har mere nok å bruke penger på nå så arvet ett hus fra 1978 hvor ingenting er gjort 0 Vedlikehold så blir Lego til høsten så har jeg noe og kose meg med til de mørke høstkveldene :D 

Nå skal jeg inn i nettbanken og betale en Begravelsesregning av min far pålydende 41 328,- Kroner ;) 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Tussi skrev (5 timer siden):

Haha. Ja dere har vært aktive i natt 😆 nå skal jeg stå opp, på jobb ikveld og imorgen tidlig, det blir slitsomt. Håper dere får en fin lørdag her i denne koselige tråden 😆

Ja vi har vært aktive ha det fint på jobb idag og i morgen håper du får en fin Lørdag også god vakt denne tråden er koselig og det er vi som gjør den til det :D Frida og Tuss hilser også 😻😻

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Entern skrev (11 minutter siden):

God lørdag alle 😊😊😊

Tusen❤️takk 😃 håper du har det bra og koser deg i helgen 🍀☘️🐶🥰 

Så godt å høre at ryggen din er blitt bedre @MR SPEED!! Håper den blir helt bra og holder seg bra i lang tid 🤞😊🍀☘️🐶😍

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (24 minutter siden):

Nå skal jeg inn i nettbanken og betale en Begravelsesregning av min far pålydende 41 328,- Kroner ;) 

Huff det er mye penger, men begravelser er visst dyrt. Håper det går bedre med deg og at du har sovet godt sammen med de søte pusekattene🍀☘️😊😻😻🐶🥰

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (11 minutter siden):

Tusen❤️takk 😃 håper du har det bra og koser deg i helgen 🍀☘️🐶🥰 

Så godt å høre at ryggen din er blitt bedre @MR SPEED!! Håper den blir helt bra og holder seg bra i lang tid 🤞😊🍀☘️🐶😍

Tusen takk 😊🐶❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (8 minutter siden):

Huff det er mye penger, men begravelser er visst dyrt. Håper det går bedre med deg og at du har sovet godt sammen med de søte pusekattene🍀☘️😊😻😻🐶🥰

Ja det var mye unødvendig på den regninga bare kjøring fra sykehjemmet til kjølerommet noen km unna og kjøring derfra til kirken 14 dager etter kom på 10 000,- planlegging av begravelsen 1 000,- syning 1 000,- Dødsannonse 3 000,- nja det er vel det samme ref sorgen jada jeg og pusene koser oss 🍀🍀😊😊😻😻🐶🐶 da mor gikk bort i 2011 kostet begravelsen 29 800,- ink blomster og buketter dette pappas begravelse var uten bårebuketter 41 328,- merket det ble Billigere og bestille bukettene selv gjennom nettet totalt med blomster og alt kan vi si 50 000,- 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (1 minutt siden):

Ja det var mye unødvendig på den regninga bare kjøring fra sykehjemmet til kjølerommet noen km unna og kjøring derfra til kirken 14 dager etter kom på 10 000,- planlegging av begravelsen 1 000,- syning 1 000,- Dødsannonse 3 000,- nja det er vel det samme ref sorgen jada jeg og pusene koser oss 🍀🍀😊😊😻😻🐶🐶 da mor gikk bort i 2011 kostet begravelsen 29 800,- ink blomster og buketter dette pappas begravelse var uten bårebuketter 41 328,- merket det ble Billigere og bestille bukettene selv gjennom nettet totalt med blomster og alt kan vi si 50 000,- 

Ja det er nesen stygt hvor dyrt det er med begravelser, men man har jo ikke stort valg heller. Godt å høre at dere koser dere nå i det minste 🍀☘️😊😻😻🐶🥰

Entern skrev (7 minutter siden):

Tusen takk 😊🐶❤️

Bare hyggelig 😊🐶🥰

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (12 minutter siden):

Ja det er nesen stygt hvor dyrt det er med begravelser, men man har jo ikke stort valg heller. Godt å høre at dere koser dere nå i det minste 🍀☘️😊😻😻🐶🥰

Bare hyggelig 😊🐶🥰

Man kunne sikkert fått ned prisene så er spørsmålet om den politiske vilje er der ? Hadde man fjerner momsen så ville den kostet 30 996,-  noen snakket om å fjerne momsen på begravelser men der stoppet det opp ja det er det 🍀🍀😊😊😻😻🐶🐶🥰🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...