Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. mars Del Skrevet 16. mars Maskinfører skrev (2 minutter siden): Samma her Cassidy Tvillingene holdt på å duppe av litt her i sted.😉😉 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. mars Del Skrevet 16. mars N-4K0 skrev (6 minutter siden): Who calls for the N-4K0? Those who call shall be answered 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. mars Del Skrevet 16. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene holdt på å duppe av litt her i sted.😉😉 Ja samma her Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. mars Del Skrevet 16. mars Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja samma her Cassidy Tvillingene tror nok at vi kommer til å duppe av litt mer nå snart.😉😉 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. mars Del Skrevet 16. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene tror nok at vi kommer til å duppe av litt mer nå snart.😉😉 Samma her 🥰🥰 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 16. mars Del Skrevet 16. mars Enda et pausebesøk, nettopp ferdig med steg 6/11. Korte steg i grunn, mye pirk pga. små deler, men det begynner å ta form nå. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. mars Del Skrevet 16. mars N-4K0 skrev (2 minutter siden): Enda et pausebesøk, nettopp ferdig med steg 6/11. Korte steg i grunn, mye pirk pga. små deler, men det begynner å ta form nå. Ja men det er jo bra 😊😊 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 16. mars Del Skrevet 16. mars Neste pause standen skipet står på er ferdig, steg 7/11. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. mars Del Skrevet 16. mars Maskinfører skrev (56 minutter siden): Samma her 🥰🥰 Nå er Cassidy Tvillingene tilbake etter etter en liten spisepause.🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. mars Del Skrevet 16. mars Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godlørdagsmorgen.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 16. mars Del Skrevet 16. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godlørdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Tusen❤️takk 😃 God lørdagsmorgen til dere og alle som leser i tråden, fra valpen og meg 🍀☘️🐶🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 16. mars Del Skrevet 16. mars Maskinfører skrev (6 timer siden): Erru våken @Trippelure ? 😀 Ja nå er jeg våken og har gått lang morgentur med valpen 😁🐶🥰 Erru våken @Maskinfører? Lykke til med LEGO-bygging @N-4K0, om du ikke er ferdig allerede da 😆 Jeg ser på postene her at det har gått unna i natt 😃 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 16. mars Del Skrevet 16. mars Haha. Ja dere har vært aktive i natt 😆 nå skal jeg stå opp, på jobb ikveld og imorgen tidlig, det blir slitsomt. Håper dere får en fin lørdag her i denne koselige tråden 😆 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. mars Del Skrevet 16. mars Trippelure skrev (5 timer siden): Tusen❤️takk 😃 God lørdagsmorgen til dere og alle som leser i tråden, fra valpen og meg 🍀☘️🐶🥰 Tussi skrev (26 minutter siden): Haha. Ja dere har vært aktive i natt 😆 nå skal jeg stå opp, på jobb ikveld og imorgen tidlig, det blir slitsomt. Håper dere får en fin lørdag her i denne koselige tråden 😆 Cassidy Tvillingene ønsker dere en Godlørdag.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 16. mars Del Skrevet 16. mars Tussi skrev (55 minutter siden): Haha. Ja dere har vært aktive i natt 😆 nå skal jeg stå opp, på jobb ikveld og imorgen tidlig, det blir slitsomt. Håper dere får en fin lørdag her i denne koselige tråden 😆 Tusen❤️takk, ønsker deg en fin lørdag og en god kveld og natt på jobb 🍀☘️🐶🥰 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (30 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en Godlørdag.♥️♥️ Tusen❤️takk søte dere😃 Håper dere koser dere og har en fin lørdag 🍀☘️❤️❤️🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 16. mars Del Skrevet 16. mars MR SPEED skrev (7 minutter siden): Natta alle samme bilde 😃 Den var søt 😍 Går det bedre med ryggen din nå @MR SPEED? Håper du har det bra og koser deg i helgen 🍀☘️🐶🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 16. mars Del Skrevet 16. mars MR SPEED skrev (14 minutter siden): Natta alle samme bilde 😃 PS. Hvor lang tid bruker du på å bygge den søte lille? Og hvor lang tid bruker du på å bygge den store sterke? 😃 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. mars Del Skrevet 16. mars Trippelure skrev (7 timer siden): Ja nå er jeg våken og har gått lang morgentur med valpen 😁🐶🥰 Erru våken @Maskinfører? Lykke til med LEGO-bygging @N-4K0, om du ikke er ferdig allerede da 😆 Jeg ser på postene her at det har gått unna i natt 😃 Ja men det er jo koselig med tur 🐶🐶🥰🥰 Nei la meg klokken 07:00 og våknet akkurat 15:00 ja posting har gått unna i natt 🐶🐶😻😻🥰🥰 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 16. mars Del Skrevet 16. mars Til de som lurer - eller Trippelurer - min Millennium Falcon er allerede ferdig, med det som passer fargemessig av de ekstra smådelene satt på her og der for litt mer detaljer samt å få brukt dem. Bilder kommer etterhvert, det blir litt for mange å poste på en gang, så det blir etappevis selv om det ikke er store modellen. Med mindre jeg velger bort de som bare er av delene. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå