Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. desember 2023 Del Skrevet 11. desember 2023 N-4K0 skrev (9 minutter siden): I hva slags form, en spesifik rett eller bare kylling og ris, evt. med bearnaise eller annen saus? Cassidy Tvillingene steikte kyllinglår i form med olivenolje i ovnen, og vi kokte opp ris. Og så hadde vi karri på som krydder. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. desember 2023 Del Skrevet 11. desember 2023 Cassidy Tvillingene er helt enige med deg @N-4K0👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 12. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2023 En lett liten knasekrumkake på en sen ettermiddag kanskje? 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 12. desember 2023 Del Skrevet 12. desember 2023 N-4K0 skrev (21 timer siden): I hva slags form, en spesifik rett eller bare kylling og ris, evt. med bearnaise eller annen saus? Garantert kylling og ris 😀 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 12. desember 2023 Del Skrevet 12. desember 2023 Quakecry skrev (På 11.12.2023 den 3:28 AM): Mener bare at det er litt leit å høre at andre folk er noe dere unngår slik dere har gitt utrykk for her, og at sosiale høytider hvor folk samles og er med hverandre virker litt "vondt". :s Det er ikke alle som Flytter fra Ireland til Norge og @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) kommer derfra resten av slekta er sikkert der 😀 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 12. desember 2023 Del Skrevet 12. desember 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Det er ikke alle som Flytter fra Ireland til Norge og @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) kommer derfra resten av slekta er sikkert der 😀 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 12. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2023 Noe i meg har en lengsel etter irland. Det ser grønt, vilt og vakkert ut der, men det er noe mer som lirker og drar. Vet ikke helt hva det er, men det er der. 🥰 P.s. jeg styrer også unna alle de store feiredagene. Det blir for mye uro syns jeg. For mye forhåndsbestemt om hva en skal gjøre, med hvem, hva og hvor. Jeg liker å bestemme selv og lider ingen nød når jeg er alene på de røde dagene i almanakken. Det er et fritt valg for min del. 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. desember 2023 Del Skrevet 12. desember 2023 Sviskepott skrev (2 timer siden): Noe i meg har en lengsel etter irland. Det ser grønt, vilt og vakkert ut der, men det er noe mer som lirker og drar. Vet ikke helt hva det er, men det er der. 🥰 P.s. jeg styrer også unna alle de store feiredagene. Det blir for mye uro syns jeg. For mye forhåndsbestemt om hva en skal gjøre, med hvem, hva og hvor. Jeg liker å bestemme selv og lider ingen nød når jeg er alene på de røde dagene i almanakken. Det er et fritt valg for min del. 👨🦰👩🦰👍👍 Maskinfører skrev (2 timer siden): Det er ikke alle som Flytter fra Ireland til Norge og @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) kommer derfra resten av slekta er sikkert der 😀 👨🦰👩🦰👍👍 Sviskepott skrev (2 timer siden): En lett liten knasekrumkake på en sen ettermiddag kanskje? Cassidy Tvillingene håper at du inviterer oss på krumkaker @Sviskepott🥰🥰 1 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 12. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2023 Dere er hjertelig invitert på gode kaker og valgfri drikke i mengder. 🎅 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. desember 2023 Del Skrevet 12. desember 2023 Sviskepott skrev (Akkurat nå): Dere er hjertelig invitert på gode kaker og valgfri drikke i mengder. 🎅 Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 12. desember 2023 Del Skrevet 12. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (45 minutter siden): 👨🦰👩🦰👍👍 👨🦰👩🦰👍👍 Cassidy Tvillingene håper at du inviterer oss på krumkaker @Sviskepott🥰🥰 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 12. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2023 Hei til deg før jeg logger litt av og spiser, herr Maskinfører. Har dagen din vært ok så langt? 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. desember 2023 Del Skrevet 12. desember 2023 Cassidy Tvillingene ønsker deg godkveldsmattid @Sviskepott😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 12. desember 2023 Del Skrevet 12. desember 2023 Sviskepott skrev (2 timer siden): Noe i meg har en lengsel etter irland. Det ser grønt, vilt og vakkert ut der, men det er noe mer som lirker og drar. Vet ikke helt hva det er, men det er der. 🥰 P.s. jeg styrer også unna alle de store feiredagene. Det blir for mye uro syns jeg. For mye forhåndsbestemt om hva en skal gjøre, med hvem, hva og hvor. Jeg liker å bestemme selv og lider ingen nød når jeg er alene på de røde dagene i almanakken. Det er et fritt valg for min del. Irland er nydelig 💚 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 12. desember 2023 Del Skrevet 12. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene ønsker deg godkveldsmattid @Sviskepott😊😊☺️☺️ Ja det gjør jeg også @Sviskepott 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. desember 2023 Del Skrevet 12. desember 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Irland er nydelig 💚 💚💚🍀🍀☘️☘️ 1 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 13. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2023 Det ble så grønt og vakkert i tråden her. Kløverenger og glade folk som spiller feler, gitarer og trommer og synger på underlig vakkert mål. 🥰 Godmorgen alle sammen. Luciadagen og all ting. 🕯️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. desember 2023 Del Skrevet 13. desember 2023 Sviskepott skrev (3 timer siden): Det ble så grønt og vakkert i tråden her. Kløverenger og glade folk som spiller feler, gitarer og trommer og synger på underlig vakkert mål. 🥰 Godmorgen alle sammen. Luciadagen og all ting. 🕯️ Cassidy Tvillingene håper at du inviterer oss på lussekatter @Sviskepott🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 13. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2023 Selvsagt er dere velkomne begge to. Forsyn dere og ha det bra. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå