Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate

Sviskepott

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Quakecry skrev (På 11.12.2023 den 3:28 AM):

Mener bare at det er litt leit å høre at andre folk er noe dere unngår slik dere har gitt utrykk for her, og at sosiale høytider hvor folk samles og er med hverandre virker litt "vondt". :s 

Det er ikke alle som Flytter fra Ireland til Norge og @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) kommer derfra resten av slekta er sikkert der 😀

• Hjerte 2
Lenke til kommentar

Noe i meg har en lengsel etter irland. Det ser grønt, vilt og vakkert ut der, men det er noe mer som lirker og drar. Vet ikke helt hva det er, men det er der.  🥰

P.s. jeg styrer også unna alle de store feiredagene. Det blir for mye uro syns jeg. For mye forhåndsbestemt om hva en skal gjøre, med hvem, hva og hvor. Jeg liker å bestemme selv og lider ingen nød når jeg er alene på de røde dagene i almanakken. Det er et fritt valg for min del.  :) 

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (2 timer siden):

Noe i meg har en lengsel etter irland. Det ser grønt, vilt og vakkert ut der, men det er noe mer som lirker og drar. Vet ikke helt hva det er, men det er der.  🥰

P.s. jeg styrer også unna alle de store feiredagene. Det blir for mye uro syns jeg. For mye forhåndsbestemt om hva en skal gjøre, med hvem, hva og hvor. Jeg liker å bestemme selv og lider ingen nød når jeg er alene på de røde dagene i almanakken. Det er et fritt valg for min del.  :) 

👨‍🦰👩‍🦰👍👍

Maskinfører skrev (2 timer siden):

Det er ikke alle som Flytter fra Ireland til Norge og @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) kommer derfra resten av slekta er sikkert der 😀

👨‍🦰👩‍🦰👍👍

En lett liten knasekrumkake på en sen ettermiddag kanskje? :D 
05d0f1b4-59b4-454c-9c10-03592ec88244?rul

Cassidy Tvillingene håper at du inviterer oss på krumkaker @Sviskepott🥰🥰

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Irland er nydelig 💚

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (3 timer siden):

Det ble så grønt og vakkert i tråden her. Kløverenger og glade folk som spiller feler, gitarer og trommer
og synger på underlig vakkert mål. 🥰 Godmorgen alle sammen. Luciadagen og all ting. 🕯️img_4944.jpg?itok=5O6VYCcs

Cassidy Tvillingene håper at du inviterer oss på lussekatter @Sviskepott🥰🥰

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...