Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. mars Rapporter Del Skrevet 15. mars Maskinfører skrev (7 minutter siden): Ja jeg også ❤️❤️ Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. mars Rapporter Del Skrevet 15. mars Trippelure skrev (5 minutter siden): Nei, tror jeg må sove litt, bøe så innmari trøtt plutselig. Gjesper så tårene spruter... 🥱😪🤤😴 Håper dere får en fin natt og koser dere 🍀☘️🐶🥰 Jeg kommer innom om jeg ikke får sove alikevel eller våkner 😊👍 Cassidy Tvillingene ønsker deg og valpen en Godnatt, vår gode venn @Trippelure😴😴💤💤🥱🥱 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. mars Rapporter Del Skrevet 15. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene ønsker deg og valpen en Godnatt, vår gode venn @Trippelure😴😴💤💤🥱🥱 Tusen❤️takk søte dere 😃 Håper dere får en fin natt 🍀☘️❤️❤️🐶🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. mars Rapporter Del Skrevet 15. mars Trippelure skrev (18 minutter siden): Det var synd, da må du klare deg uten vask et par dager, men bra du får ordnet det 😃👍 Men er ikke feil med ny bunnventil etter 46 år 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. mars Rapporter Del Skrevet 15. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Ja jeg også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. mars Rapporter Del Skrevet 15. mars Maskinfører skrev (Akkurat nå): Men er ikke feil med ny bunnventil etter 46 år Nei, absolutt ikke 😂 Det ser og høres bra ut 😃👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. mars Rapporter Del Skrevet 15. mars Maskinfører skrev (1 minutt siden): Men er ikke feil med ny bunnventil etter 46 år 👨🦰👩🦰👍👍 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja jeg også ❤️❤️ Det er Cassidy Tvillingene veldig glade for å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. mars Rapporter Del Skrevet 15. mars Trippelure skrev (3 minutter siden): Tusen❤️takk søte dere 😃 Håper dere får en fin natt 🍀☘️❤️❤️🐶🥰 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at dere sover godt og drømmer søtt.♥️♥️🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. mars Rapporter Del Skrevet 15. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): 👨🦰👩🦰👍👍 Det er Cassidy Tvillingene veldig glade for å høre.♥️♥️ Ja jeg også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. mars Rapporter Del Skrevet 15. mars Trippelure skrev (7 minutter siden): Nei, absolutt ikke 😂 Det ser og høres bra ut 😃👍 Ja det gjør det 😀👍 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. mars Rapporter Del Skrevet 15. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): 👨🦰👩🦰👍👍 Det er Cassidy Tvillingene veldig glade for å høre.♥️♥️ Ja jeg også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. mars Rapporter Del Skrevet 15. mars Var fint det bordkortet pappa fikk på Sykehjemmet 15 Mars 2018 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. mars Rapporter Del Skrevet 15. mars Maskinfører skrev (2 minutter siden): Var fint det bordkortet pappa fikk på Sykehjemmet 15 Mars 2018 Cassidy Tvillingene synes at det var et fint bordkort.🥰🥰 Maskinfører skrev (7 minutter siden): Ja jeg også ❤️❤️ Maskinfører skrev (6 minutter siden): Ja jeg også ❤️❤️ ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. mars Rapporter Del Skrevet 15. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at det var et fint bordkort.🥰🥰 ♥️♥️ Ja det var veldig fint 🥰🥰❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. mars Rapporter Del Skrevet 15. mars Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja det var veldig fint 🥰🥰❤️❤️ Cassidy Tvillingene synes også at det var fint.🥰🥰♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. mars Rapporter Del Skrevet 15. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes også at det var fint.🥰🥰♥️♥️ Ja ❤️❤️ Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 15. mars Rapporter Del Skrevet 15. mars (endret) Nei, jeg trur jaggu jeg skal ta pause fra Minecraft og begynne med Millennium Falcon nå Koser meg med wienerstang og Solo - passende nok siden skipet er eid av Han Solo det meste av tida vi ser det i filmene Endret 15. mars av N-4K0 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. mars Rapporter Del Skrevet 15. mars Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja ❤️❤️ Cassidy Tvillingene sender dere våre tanker og klemmer.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. mars Rapporter Del Skrevet 15. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene sender dere våre tanker og klemmer.♥️♥️ Tusen takk det varmer og lese sender dere varme tanker også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. mars Rapporter Del Skrevet 15. mars Maskinfører skrev (3 minutter siden): Tusen takk det varmer og lese sender dere varme tanker også ❤️❤️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene tenker på våre venner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå