Trippelure Skrevet 15. mars Rapporter Del Skrevet 15. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene er heller ikke storfans av julen, men vi troller ikke av den grunn.😉😉 Jeg liker julen i seg selv, men ikke alt kjøpestyret og stresset. Jeg har mange dårlige minner fra jul i oppveksten, men det er ikke jula sin feil. Jeg liker selve julen og har laget mine egne koselige juletradisjoener, og da syns jeg jula har blitt fin 🥰 Stort sett feirer jeg alene, har gjort det siden jeg var 17 år. Jeg har snart vært flere juler alene enn jeg har vært sammen med andre 😁 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. mars Rapporter Del Skrevet 15. mars Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja jeg også ❤️❤️ Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. mars Rapporter Del Skrevet 15. mars Trippelure skrev (2 minutter siden): Jeg liker julen i seg selv, men ikke alt kjøpestyret og stresset. Jeg har mange dårlige minner fra jul i oppveksten, men det er ikke jula sin feil. Jeg liker selve julen og har laget mine egne koselige juletradisjoener, og da syns jeg jula har blitt fin 🥰 Stort sett feirer jeg alene, har gjort det siden jeg var 17 år. Jeg har snart vært flere juler alene enn jeg har vært sammen med andre 😁 Cassidy Tvillingene liker ikke julen fordi det kommer så mange helligdager som forstyrrer rutinene våre, vi er rutinemennesker og vi liker best hverdager. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. mars Rapporter Del Skrevet 15. mars Trippelure skrev (6 minutter siden): Tusen❤️takk, vi kosær vårs 😃😻😻🐶🥰 Tar du deg en dram i kveld? Det var godt å høre 😊😻😻🐶🥰 Ikke bra å bli dårlig når man er alene nei, det vet jeg alt om, så bra å ikke kverdrive anstrengelsene heller. Håper du får satt på vannlås og slipper tett vask 🤞🍀☘️😊 Ja er det Ja det gjør vi nei ikke noe dram i dag har langhelg fri idag så ble noen glass kveld til Fredag så må være edru lørdag da skal det handles så men Lørdags kvelden blir det ett par glass Tronnes nei det var ikke bra nei det prosjektet fikk ad dundas da det ble lekkasje så må ha ny bunnventil i vasken da gammelt og nytt ikke harmonerte rør og vannlås er montert på vegg så er bare bunnventilen jeg må kjøpe dessverre får ikke Megaflis inn disse før på Tirsdag/onsdag til uka 😻😻🐶🐶🥰🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. mars Rapporter Del Skrevet 15. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Ja jeg også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. mars Rapporter Del Skrevet 15. mars Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja jeg også ❤️❤️ Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. mars Rapporter Del Skrevet 15. mars (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene liker ikke julen fordi det kommer så mange helligdager som forstyrrer rutinene våre, vi er rutinemennesker og vi liker best hverdager. 😁 Jeg setter alltid pris på en anledning til å spise masse kaker og god mat, og bare slappe av. Og jula er den lengste anledningen til det 🤣🤣🤣 Og så liker jeg å se på Snikker Andersen og Julenissen, Askepott og Reisen til julestjernen i mens jeg spiser digg julefrokost og julekaker. Endret 15. mars av Trippelure 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. mars Rapporter Del Skrevet 15. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ Tusen takk tenker på dere også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. mars Rapporter Del Skrevet 15. mars Trippelure skrev (1 minutt siden): 😁 Jeg setter alltid pris på en anledning til å spise masse kaker og god mat, og bare slappe av. Og jula er den lengste anledningen til det 🤣🤣🤣 Og så likee jeg å se på Snikker Andersen og Julenissen, Askepott og Reisen til julestjernen i mens jeg spiser digg julefrokost of julekaker. Ja det må vi ha med oss ingen jul uten 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. mars Rapporter Del Skrevet 15. mars Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja er det Ja det gjør vi nei ikke noe dram i dag har langhelg fri idag så ble noen glass kveld til Fredag så må være edru lørdag da skal det handles så men Lørdags kvelden blir det ett par glass Tronnes nei det var ikke bra nei det prosjektet fikk ad dundas da det ble lekkasje så må ha ny bunnventil i vasken da gammelt og nytt ikke harmonerte rør og vannlås er montert på vegg så er bare bunnventilen jeg må kjøpe dessverre får ikke Megaflis inn disse før på Tirsdag/onsdag til uka 😻😻🐶🐶🥰🥰 Det var synd, da må du klare deg uten vask et par dager, men bra du får ordnet det 😃👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. mars Rapporter Del Skrevet 15. mars Trippelure skrev (Akkurat nå): 😁 Jeg setter alltid pris på en anledning til å spise masse kaker og god mat, og bare slappe av. Og jula er den lengste anledningen til det 🤣🤣🤣 Og så likee jeg å se på Snikker Andersen og Julenissen, Askepott og Reisen til julestjernen i mens jeg spiser digg julefrokost of julekaker. Cassidy Tvillingene har ikke tv, så vi vet ikke hva som blir sendt i julen. Og julekaker får vi alltid tid til å spise uansett. Vi liker påsken bedre enn julen. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. mars Rapporter Del Skrevet 15. mars Maskinfører skrev (1 minutt siden): Tusen takk tenker på dere også ❤️❤️ Nå ble Cassidy Tvillingene glade.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. mars Rapporter Del Skrevet 15. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene har ikke tv, så vi vet ikke hva som blir sendt i julen. Og julekaker får vi alltid tid til å spise uansett. Vi liker påsken bedre enn julen. Jeg ser det på nrk nettv 😉 Jeg liker å lage kaker og konfekt til jul 😋 Men jeg digger påske også, enda en anledning til å lage og såise marsipan og konfekt. Jeg liker best hjemmelaget marsipan gjerne litt grov 😁😋 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. mars Rapporter Del Skrevet 15. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Nå ble Cassidy Tvillingene glade.♥️♥️ Ja jeg også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. mars Rapporter Del Skrevet 15. mars Trippelure skrev (1 minutt siden): Jeg ser det på nrk nettv 😉 Jeg liker å lage kaker og konfekt til jul 😋 Men jeg digger påske også, enda en anledning til å lage og såise marsipan og konfekt. Jeg liker best hjemmelaget marsipan gjerne litt grov 😁😋 Cassidy Tvillingene pleier å kjøpe marsipan vi. Men vi liker påskemarsipanen bedre enn julemarsipanen på grunn av det gule fyllet inni.🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. mars Rapporter Del Skrevet 15. mars Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja jeg også ❤️❤️ Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. mars Rapporter Del Skrevet 15. mars Trippelure skrev (5 minutter siden): Det var synd, da må du klare deg uten vask et par dager, men bra du får ordnet det 😃👍 Har vask på dass så det går bra ja er det 👍 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. mars Rapporter Del Skrevet 15. mars Og de julefilmene blir sendt til fast tid hver enest julaften, så har sett de siden jeg var liten. Det er egentlig ikke så viktig å se på det, det viktigste for meg er å høre på det. Det er så mange fine lyder og stemmer i de filmene 🤩🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. mars Rapporter Del Skrevet 15. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Ja jeg også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. mars Rapporter Del Skrevet 15. mars Nei, tror jeg må sove litt, bøe så innmari trøtt plutselig. Gjesper så tårene spruter... 🥱😪🤤😴 Håper dere får en fin natt og koser dere 🍀☘️🐶🥰 Jeg kommer innom om jeg ikke får sove alikevel eller våkner 😊👍 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå