Trippelure Skrevet 15. mars Del Skrevet 15. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Det forstår Cassidy Tvillingene, vi tenker mest på en forumvenn som måtte ta en pause fra forumene på grunn av at den forumvennen sliter med sitt. Det forstår jeg, og det var trist at vedkommende sliter, håper alt ordner seg for h*n så fort som mulig 🍀☘️🐶🥰 Nei nå skal jeg stikke bort på lekeplassen en tur 😜 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. mars Del Skrevet 15. mars Trippelure skrev (34 minutter siden): Men hva kan det være du har tenkt til å bygge? 🤔🤩🐶🥰 Forberedte 75375 og millennium falcon Micro bein å skytere for å sette skyttere under over som er på million falcon små deler bestilt 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. mars Del Skrevet 15. mars Tussi skrev (11 minutter siden): Naw så søt 🥰 nesten likt navn som meg også... jeg er ikke like søt, men har en nydelig en selv 😁 Monsen heter han Ja alle puser er søte 😻ja han var jo også søt da 😻😻 alle er jo søte da 😻😻 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. mars Del Skrevet 15. mars MR SPEED skrev (2 minutter siden): Forberedte 75375 og millennium falcon Micro bein å skytere for å sette skyttere under over som er på million falcon små deler bestilt Kult 😎 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. mars Del Skrevet 15. mars Trippelure skrev (2 minutter siden): Det forstår jeg, og det var trist at vedkommende sliter, håper alt ordner seg for h*n så fort som mulig 🍀☘️🐶🥰 Nei nå skal jeg stikke bort på lekeplassen en tur 😜 Det håper Cassidy Tvillingene også.♥️♥️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. mars Del Skrevet 15. mars Efter å ha skjært gjennom bunnventilene på vasken med Baufil så vet jeg hva pappa sa at jeg ikke visste åssen det er å ha kols efter gjennomført jobb så kom jeg meg akkurat til sofaen før det begynte og gå rundt og rundt nesten så jeg svimte av så nå tar jeg 30 minutter på sofaen før jeg snakker igjen å gå over ende når man lever alene er ikke bra ☹️☹️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. mars Del Skrevet 15. mars Maskinfører skrev (1 minutt siden): Efter å ha skjært gjennom bunnventilene på vasken med Baufil så vet jeg hva pappa sa at jeg ikke visste åssen det er å ha kols efter gjennomført jobb så kom jeg meg akkurat til sofaen før det begynte og gå rundt og rundt nesten så jeg svimte av så nå tar jeg 30 minutter på sofaen før jeg snakker igjen å gå over ende når man lever alene er ikke bra ☹️☹️ Cassidy Tvillingene sender våre klemmer og tanker til deg.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 15. mars Del Skrevet 15. mars Trippelure skrev (3 timer siden): Jeg har alltid på radio eller musikk når han er alene hjemme 🐶🥰 Okei kan hende du har nevnt det tidligere og, men det har isåfall gått meg hus forbi 😜 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. mars Del Skrevet 15. mars Cassidy Tvillingene er glade for at det trollinnlegget som vi rapporterte i Nedtelling til julaften er fjernet. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. mars Del Skrevet 15. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene er glade for at det trollinnlegget som vi rapporterte i Nedtelling til julaften er fjernet. Helt enig 🥳 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. mars Del Skrevet 15. mars Trippelure skrev (Akkurat nå): Helt enig 🥳 Cassidy Tvillingene kan fortelle at det trollinnlegget dreiet seg om at nettrollet spurte om hvorfor folk gidder å poste i denne meningsløse tråden. Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. mars Del Skrevet 15. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (36 minutter siden): Cassidy Tvillingene sender våre klemmer og tanker til deg.♥️♥️ Tusen takk det varmer er bedre nå ❤️❤️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. mars Del Skrevet 15. mars Maskinfører skrev (1 time siden): Efter å ha skjært gjennom bunnventilene på vasken med Baufil så vet jeg hva pappa sa at jeg ikke visste åssen det er å ha kols efter gjennomført jobb så kom jeg meg akkurat til sofaen før det begynte og gå rundt og rundt nesten så jeg svimte av så nå tar jeg 30 minutter på sofaen før jeg snakker igjen å gå over ende når man lever alene er ikke bra ☹️☹️ Uff det høres ikke bra ut, håper det går bra med deg! 🍀☘️😊😻😻🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. mars Del Skrevet 15. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (40 minutter siden): Cassidy Tvillingene kan fortelle at det trollinnlegget dreiet seg om at nettrollet spurte om hvorfor folk gidder å poste i denne meningsløse tråden. Jaja, sikkert en som ikke liker jul da. Synd for den 🤪 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. mars Del Skrevet 15. mars Trippelure skrev (1 time siden): Tusen❤️takk 😃 Valpen og jeg ønsker dere en fin kveld tilbake 🍀☘️😊😻😻🐶🥰 Takk i like måte hils tilbake til valpen ønsker dere en fin kveld tilbake også 😻😻🐶🐶🥰🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. mars Del Skrevet 15. mars Trippelure skrev (2 minutter siden): Uff det høres ikke bra ut, håper det går bra med deg! 🍀☘️😊😻😻🐶🥰 Ja går bedre nå 😻😻🐶🐶🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. mars Del Skrevet 15. mars (endret) Maskinfører skrev (17 minutter siden): Takk i like måte hils tilbake til valpen ønsker dere en fin kveld tilbake også 😻😻🐶🐶🥰🥰 Tusen❤️takk, vi kosær vårs 😃😻😻🐶🥰 Tar du deg en dram i kveld? Maskinfører skrev (15 minutter siden): Ja går bedre nå 😻😻🐶🐶🥰🥰 Det var godt å høre 😊😻😻🐶🥰 Ikke bra å bli dårlig når man er alene nei, det vet jeg alt om, så bra å ikke overdrive anstrengelsene heller. Håper du får satt på vannlås og slipper tett vask 🤞🍀☘️😊 Endret 15. mars av Trippelure 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. mars Del Skrevet 15. mars Trippelure skrev (9 minutter siden): Jaja, sikkert en som ikke liker jul da. Synd for den 🤪 Cassidy Tvillingene er heller ikke storfans av julen, men vi troller ikke av den grunn.😉😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. mars Del Skrevet 15. mars Maskinfører skrev (39 minutter siden): Tusen takk det varmer er bedre nå ❤️❤️ Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. mars Del Skrevet 15. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ Ja jeg også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå