Maskinfører Skrevet 15. mars Del Skrevet 15. mars Tussi skrev (9 timer siden): Tusen takk 🤗 Håper alle får en fin dag, nå skal jeg stå opp 😅 Tuss ønsker en fin kveld 😻😻 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. mars Del Skrevet 15. mars Trippelure skrev (7 minutter siden): WooHooo🥳 Valpen har ikke rasert noe i mens jeg var borte 😅 Han har ikke engang åpnet døra til gangen, men lå pent og ventet på meg foran den som han pleier. Håper på at det jeg kom hjem til i går var en engangs foreteelse 🤞😃🐶🥰 Æsj, så kjipt! Jeg tittet der nå men fant ingenting? Har dere rapportert det og det ble slettet? Ja Cassidy Tvillingene rapporterte det.👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. mars Del Skrevet 15. mars Maskinfører skrev (Akkurat nå): Tuss ønsker en fin kveld 😻😻 😻😻 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. mars Del Skrevet 15. mars Maskinfører skrev (1 minutt siden): Tuss ønsker en fin kveld 😻😻 Tusen❤️takk 😃 Valpen og jeg ønsker dere en fin kveld tilbake 🍀☘️😊😻😻🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. mars Del Skrevet 15. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Ja Cassidy Tvillingene rapporterte det.👍👍 Så bra dere to ❤️❤️😊👍 Sånne tullinger vil vi ikke leke med på lekeplassen! 😡 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. mars Del Skrevet 15. mars Cassidy Tvillingene håper at du og valpen har en finfredagskveld @Trippelure♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. mars Del Skrevet 15. mars Trippelure skrev (Akkurat nå): Så bra dere to ❤️❤️😊👍 Sånne tullinger vil vi ikke leke med på lekeplassen! 😡 Cassidy Tvillingene er helt enige, vi har vært borti nok av sånne tullinger på KG. 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. mars Del Skrevet 15. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper at du og valpen har en finfredagskveld @Trippelure♥️♥️ Tusen❤️takk, i kveld har vi det veldig fint 😃 Og vi håper at dere også har det fint og koser dere 🍀☘️❤️❤️🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. mars Del Skrevet 15. mars Trippelure skrev (1 minutt siden): Tusen❤️takk, i kveld har vi det veldig fint 😃 Og vi håper at dere også har det fint og koser dere 🍀☘️❤️❤️🐶🥰 Cassidy Tvillingene har en veldig fin fredagskveld begge to, og vi er glade for å høre at dere også har en finfredagskveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. mars Del Skrevet 15. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene har en veldig fin fredagskveld begge to, og vi er glade for å høre at dere også har en finfredagskveld.♥️♥️ Der er fint å høre at dere har det fint begge to ❤️❤️🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. mars Del Skrevet 15. mars Trippelure skrev (1 minutt siden): Der er fint å høre at dere har det fint begge to ❤️❤️🐶🥰 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene liker å høre at dere har det bra.♥️♥️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. mars Del Skrevet 15. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene liker å høre at dere har det bra.♥️♥️ Og vi liker å høre at dere har det bra ❤️❤️🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. mars Del Skrevet 15. mars Trippelure skrev (Akkurat nå): Og vi liker å høre at dere har det bra ❤️❤️🐶🥰 Cassidy Tvillingene liker at alle våre forumvenner har det bra.♥️♥️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. mars Del Skrevet 15. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene liker at alle våre forumvenner har det bra.♥️♥️ Helt enig 🥳 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 15. mars Del Skrevet 15. mars Maskinfører skrev (28 minutter siden): Tuss ønsker en fin kveld 😻😻 Naw så søt 🥰 nesten likt navn som meg også... jeg er ikke like søt, men har en nydelig en selv 😁 Monsen heter han 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. mars Del Skrevet 15. mars Trippelure skrev (1 minutt siden): Helt enig 🥳 Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre forumvenner.♥️♥️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. mars Del Skrevet 15. mars Tussi skrev (1 minutt siden): Naw så søt 🥰 nesten likt navn som meg også... jeg er ikke like søt, men har en nydelig en selv 😁 Monsen heter han Ååååhhhh Monsen var veldig søt 😍 Så koselig at du også har katt! Jeg skulle gjerne hatt en katt i tillegg til valpen, men kan desverre ikke ha katt her jeg bor. Håper du og Monsen har en fin fredagskveld 🍀☘️😊😻🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. mars Del Skrevet 15. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre forumvenner.♥️♥️ Jeg tenker ofte på dere og de andre på forumet. Men i går tenkte jeg mest på valpen og alt rotet han lagde 🤣🤣🤣🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. mars Del Skrevet 15. mars Det håper Cassidy Tvillingene også.😻😻🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. mars Del Skrevet 15. mars Trippelure skrev (Akkurat nå): Jeg tenker ofte på dere og de andre på forumet. Men i går tenkte jeg mest på valpen og alt rotet han lagde 🤣🤣🤣🐶🥰 Det forstår Cassidy Tvillingene, vi tenker mest på en forumvenn som måtte ta en pause fra forumene på grunn av at den forumvennen sliter med sitt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå