Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars Trippelure skrev (2 minutter siden): Helt enig 🐶🥰 Hører du det @MR SPEED? Vi savner deg allerede 🥺🐶🥰 Cassidy Tvillingene er helt enige med @Trippelure vi savner deg allerede nå @MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. mars Del Skrevet 14. mars Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 14. mars Del Skrevet 14. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Tusen❤️takk 😊 Valpen og jeg ønsker dere og alle som leser en strålende flott torsdagsmorgen 🍀☘️🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. mars Del Skrevet 14. mars Trippelure skrev (39 minutter siden): Tusen❤️takk 😊 Valpen og jeg ønsker dere og alle som leser en strålende flott torsdagsmorgen 🍀☘️🐶🥰 Cassidy Tvillingene ønsker dere en fintorsdag.♥️♥️ Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 14. mars Del Skrevet 14. mars Trippelure skrev (På 13.3.2024 den 3:58 PM): Tusen❤️takk, god onsdag til deg fra valpen og meg 🍀☘️🐶🥰 Bygger du LEGO? Får vi se bilder etterhvert? 🤩 Jeg skal bygge etterhvert men jeg prøver å bli ferdig med et prosjekt i Minecraft først som jeg har utsatt en stund, før jeg begynner med bygging igjen. Men jeg skal nok begynne snart, kan hende jeg gir etter for moroa ila. uka 😜 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 14. mars Del Skrevet 14. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 God torsdag 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Entern Skrevet 14. mars Del Skrevet 14. mars Nå er jeg veldig glad diskusjon.no funker igjen 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 14. mars Del Skrevet 14. mars Entern skrev (22 minutter siden): Nå er jeg veldig glad diskusjon.no funker igjen Har det vært trøbbel i dag? Eller mener du det som var i går eller forgårs? Uansett enig, bra at det funker skikkelig igjen 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. mars Del Skrevet 14. mars Entern skrev (2 timer siden): God torsdag 😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene sier Tusen Takk, og vi håper at du har en fintorsdagskveld.♥️♥️ Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 14. mars Forfatter Del Skrevet 14. mars MR SPEED skrev (23 timer siden): Forlater forumet til fredag lørdag kommer til bake da ikke før logger ut nå by by 2 Lego bilder Åååå...det er meget vakkert. En av mine favoritter! ❤️ Bygget med innlevelse! Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. mars Del Skrevet 14. mars Cassidy Tvillingene synes at både @MR SPEED og @N-4K0 er to dyktige Legobyggmesterkunstnere.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 14. mars Del Skrevet 14. mars N-4K0 skrev (3 timer siden): Har det vært trøbbel i dag? Eller mener du det som var i går eller forgårs? Uansett enig, bra at det funker skikkelig igjen Det var bittelitt trøblete i dag, men det ga seg 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. mars Del Skrevet 14. mars Entern skrev (2 minutter siden): Det var bittelitt trøblete i dag, men det ga seg Cassidy Tvillingene merket det også i natt og i dag tidlig. Vi merket det både på Diskusjon og på KG, så vi gjetter at det var serveren til Egmont som hadde litt trøbbel i natt og i dag tidlig. 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 15. mars Del Skrevet 15. mars Sviskepott skrev (4 timer siden): Åååå...det er meget vakkert. En av mine favoritter! ❤️ Bygget med innlevelse! Jeg skal bygge den jeg også, har eska under skrivebordet sammen med et annet romskip Bilder kommer når jeg får begynt på den, driver med noe annet først. 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. mars Del Skrevet 15. mars Cassidy Tvillingene liker godt å få se Legobilder.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. mars Del Skrevet 15. mars @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Trippelure Endelig vart det helg har findressen klar og ei nyvaska skjort Her e inga tid å mest' om uka går seint så går helga alt for fort En dram innfor vesten. litt godlukt bakom øret slips og joggesko, og æ e kledd for alt slags føre Når røyken ligg tung og tett, pass dokk piker her kjæm kveldens mann Berre vent te æ har kommi i siget da ska dokk få sjå ka den her guten kan Men først må æ skål, og søng no'n ville sanga Når æ våkne i morra ska æ ha dressjakken på vranga Her bli det liv - RAI RAI når æ kjæm i varmen For et liv - RAI RAI når æ får skrudd på sjarmen Det bli liv - RAI RAI te langt utpå natta Æ lande itj med det første når æ endelig har tatt av Det tar litt tid å bli sjarmør Det e itj enkelt å værra spontan Da e det godt å ha styrkedråpa som itj regnes i prosenta, det går i oktan Så gjør klar på golvet, la musikken kling for no føle æ på mæ, det begynne å sving By by 😃😃😃 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. mars Del Skrevet 15. mars MR SPEED skrev (10 minutter siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Trippelure Endelig vart det helg har findressen klar og ei nyvaska skjort Her e inga tid å mest' om uka går seint så går helga alt for fort En dram innfor vesten. litt godlukt bakom øret slips og joggesko, og æ e kledd for alt slags føre Når røyken ligg tung og tett, pass dokk piker her kjæm kveldens mann Berre vent te æ har kommi i siget da ska dokk få sjå ka den her guten kan Men først må æ skål, og søng no'n ville sanga Når æ våkne i morra ska æ ha dressjakken på vranga Her bli det liv - RAI RAI når æ kjæm i varmen For et liv - RAI RAI når æ får skrudd på sjarmen Det bli liv - RAI RAI te langt utpå natta Æ lande itj med det første når æ endelig har tatt av Det tar litt tid å bli sjarmør Det e itj enkelt å værra spontan Da e det godt å ha styrkedråpa som itj regnes i prosenta, det går i oktan Så gjør klar på golvet, la musikken kling for no føle æ på mæ, det begynne å sving By by 😃😃😃 Cassidy Tvillingene er glade for å se deg her nå vår venn.♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. mars Del Skrevet 15. mars Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. mars Del Skrevet 15. mars (endret) Sviskepott skrev (13 timer siden): Åååå...det er meget vakkert. En av mine favoritter! ❤️ Bygget med innlevelse! Tenkt forbedre den litt Lego glemte skyttere under å bein kjøpt Lego 622.kr Endret 15. mars av MR SPEED 1 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 15. mars Del Skrevet 15. mars (endret) Tenkte å joine tråden deres, god morgen 😔😌🤓 Endret 15. mars av Tussi 1 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå