Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. desember 2023 Del Skrevet 10. desember 2023 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Enig der liker hverdager best Ja Cassidy Tvillingene synes at helligdager bare er stress, da er hverdager best. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 10. desember 2023 Del Skrevet 10. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Ja Cassidy Tvillingene synes at helligdager bare er stress, da er hverdager best. Det er bra gjør jeg også 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. desember 2023 Del Skrevet 10. desember 2023 Maskinfører skrev (15 minutter siden): Hehe Cassidy Tvillingene synes at den der er skikkelig bra.🥰🥰 Maskinfører skrev (24 minutter siden): Det er bra gjør jeg også 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 10. desember 2023 Del Skrevet 10. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at den der er skikkelig bra.🥰🥰 👨🦰👩🦰👍👍 😛👍👍 Spoiler 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. desember 2023 Del Skrevet 11. desember 2023 3 hours ago, Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) said: Vi mennesker er forskjellige noen liker helgedager best, noen liker hverdager best. Cassidy Tvillingene er to av de som liker hverdager best. Men er det ikke det samme for dere om det er helg eller hverdag 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. desember 2023 Del Skrevet 11. desember 2023 Quakecry skrev (1 minutt siden): Men er det ikke det samme for dere om det er helg eller hverdag Nesten, men når det er hverdag kan Cassidy Tvillingene gå i litt mer butikker og sånn enn vi kan om helgene. 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. desember 2023 Del Skrevet 11. desember 2023 1 minute ago, Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) said: Nesten, men når det er hverdag kan Cassidy Tvillingene gå i litt mer butikker og sånn enn vi kan om helgene. Mener bare at det er litt leit å høre at andre folk er noe dere unngår slik dere har gitt utrykk for her, og at sosiale høytider hvor folk samles og er med hverandre virker litt "vondt". :s 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. desember 2023 Del Skrevet 11. desember 2023 Quakecry skrev (5 minutter siden): Mener bare at det er litt leit å høre at andre folk er noe dere unngår slik dere har gitt utrykk for her, og at sosiale høytider hvor folk samles og er med hverandre virker litt "vondt". :s Cassidy Tvillingene liker bare hverdager best, og det må vi få lov til. 1 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 11. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2023 Maskinfører skrev (7 timer siden): Samma her koser meg nå 🥰🥰 savner bare potetgull og Julebrus Har du ikke handlet inn så du har hele desember? Quakecry skrev (7 timer siden): Denne tråden gjør vel egentlig akkurat hva forumkafeen gjør? Det er mulig? Jeg har ikke vært der og sett tråden i aksjon på sitt beste. Maskinfører skrev (7 timer siden): @Sviskepott @Sviskepott hvor er du ? HER! Hvor er du selv? Maskinfører skrev (7 timer siden): Fyldig ved ørene og kort i nakken! Er juleklippen unnagjort? Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Cassidy Tvillingene liker bare hverdager best, og det må vi få lov til. Så absolutt. Desember blir litt massiv med alt julemaset som jo egentlig startet for lang tid siden... 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. desember 2023 Del Skrevet 11. desember 2023 Sviskepott skrev (29 minutter siden): Har du ikke handlet inn så du har hele desember? Det er mulig? Jeg har ikke vært der og sett tråden i aksjon på sitt beste. HER! Hvor er du selv? Er juleklippen unnagjort? Så absolutt. Desember blir litt massiv med alt julemaset som jo egentlig startet for lang tid siden... Nei men når man sitter og ser en film så er det jo koselig og ha noe i stryta både potetgull og brus Nei jeg ligger på vakt juleklippen tas vel til uka 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 11. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2023 ...og da skal det bli kort-kort selvklipp med egen maskin, eller klippes i en frisyre hos frisør? 2 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 11. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2023 Jeg skal innrømme at når jeg blir ekstra kunstnerisk i tankene, så ser jeg for meg at å skinne meg ville ha gjort susen. Kanskje hadde jeg ikke likt det og ville ha angret dypt og lenge, men da må alt gå sin gang i mange år før det har vokst ut igjen. En vanskelig ting å avgjøre det der. Kanskje kler jeg ikke så lite hår (ingenting). Jeg liker egentlig å ha romslig med hår. Må nok fortsette å tenke litt på saken i noen år til. 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. desember 2023 Del Skrevet 11. desember 2023 Sviskepott skrev (28 minutter siden): ...og da skal det bli kort-kort selvklipp med egen maskin, eller klippes i en frisyre hos frisør? Det blir nok en tur til min kvinnelige Iranske frisør 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. desember 2023 Del Skrevet 11. desember 2023 Sviskepott skrev (4 timer siden): Har du ikke handlet inn så du har hele desember? Det er mulig? Jeg har ikke vært der og sett tråden i aksjon på sitt beste. HER! Hvor er du selv? Er juleklippen unnagjort? Så absolutt. Desember blir litt massiv med alt julemaset som jo egentlig startet for lang tid siden... Det er Cassidy Tvillingene helt enige med deg i.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Adobyen Skrevet 11. desember 2023 Del Skrevet 11. desember 2023 Juleklippen skulle jeg jo tatt i fjor, men det har jeg glemt, så egen saks har vært og hakket av noen tjafser i mellomtiden. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. desember 2023 Del Skrevet 11. desember 2023 Sviskepott skrev (3 timer siden): Jeg skal innrømme at når jeg blir ekstra kunstnerisk i tankene, så ser jeg for meg at å skinne meg ville ha gjort susen. Kanskje hadde jeg ikke likt det og ville ha angret dypt og lenge, men da må alt gå sin gang i mange år før det har vokst ut igjen. En vanskelig ting å avgjøre det der. Kanskje kler jeg ikke så lite hår (ingenting). Jeg liker egentlig å ha romslig med hår. Må nok fortsette å tenke litt på saken i noen år til. 🥰🥰 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 11. desember 2023 Del Skrevet 11. desember 2023 Jeg barberer huet mitt regelmessig når det ikke er kaldt, men jeg er en mann, så det kler vel meg bedre Lar det være i hvertfall noe på denne tiden av året, ellers sklir lua rundt på skallen når jeg er ute. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. desember 2023 Del Skrevet 11. desember 2023 Cassidy Tvillingene har kost oss med kylling og ris til middag i dag vi.🍗🍗🍗🍗🍚🍚 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 11. desember 2023 Del Skrevet 11. desember 2023 I hva slags form, en spesifik rett eller bare kylling og ris, evt. med bearnaise eller annen saus? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå