MR SPEED Skrevet 13. mars Rapporter Del Skrevet 13. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene vet og det er skummelt. Ja😞 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. mars Rapporter Del Skrevet 13. mars MR SPEED skrev (Akkurat nå): Ja😞 Cassidy Tvillingene synes at det er nok av gærne menn som styrer der ute i verden. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. mars Rapporter Del Skrevet 13. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at det er nok av gærne menn som styrer der ute i verden. Enig 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. mars Rapporter Del Skrevet 13. mars MR SPEED skrev (Akkurat nå): Enig Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. mars Rapporter Del Skrevet 13. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Cassidy Tvillingene blir bare deprimerte av å lese om all den krigen og elendigheten der ute i verden. Helt enig! Det er så mye kvalm drit her i verden. Og så har jeg vokst opp med så mye drit, og orker ikke alltid å vite detaljer om all driten som foregår rundt om i verden. Tror vi er litt like der vi tre ❤️❤️🐶🥰 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (19 minutter siden): Cassidy Tvillingene har funnet igjen den Store Narniaboken vår, hvor alle de 7 bøkene er samlet i.🥰🥰 Så bra Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. mars Rapporter Del Skrevet 13. mars Han her helt topp https://www.nytimes.com/interactive/2023/us/politics/presidential-candidates-2024.html#biden Han send han i fengsel med det samme bur han for evig da skriker jeg da hurra https://www.nytimes.com/interactive/2023/us/politics/presidential-candidates-2024.html#trump 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. mars Rapporter Del Skrevet 13. mars Trippelure skrev (4 minutter siden): Helt enig! Det er så mye kvalm drit her i verden. Og så har jeg vokst opp med så mye drit, og orker ikke alltid å vite detaljer om all driten som foregår rundt om i verden. Tror vi er litt like der vi tre ❤️❤️🐶🥰 Så bra Cassidy Tvillingene er helt enige med deg der. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. mars Rapporter Del Skrevet 13. mars Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godonsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 13. mars Rapporter Del Skrevet 13. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 timer siden): ♥️♥️ Ja det skal Cassidy Tvillingene, for vi var 10 år gamle sist vi leste bøker. Og da leste vi de 7 Narniabøkene.😊😊 Narniabøkene er fine 😊😊 Trippelure skrev (6 timer siden): Da syns jeg dere skal lese de på nytt 😍🐶🥰 Enig😊👍 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 timer siden): Ja Cassidy Tvillingene vurderer å lese de på nytt.♥️♥️ Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 timer siden): Cassidy Tvillingene har funnet igjen den Store Narniaboken vår, hvor alle de 7 bøkene er samlet i.🥰🥰 Så koselig 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Entern Skrevet 13. mars Rapporter Del Skrevet 13. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godonsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 God onsdagsmorgen 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 13. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. mars God morgen. Jeg er døgnvill, forkjølet og trøtt,, men ellers er det ganske greit. Får si det sånn. 4 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. mars Rapporter Del Skrevet 13. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godonsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Entern skrev (1 time siden): God onsdagsmorgen 😊😊☺️☺️ Sviskepott skrev (3 minutter siden): God morgen. Jeg er døgnvill, forkjølet og trøtt,, men ellers er det ganske greit. Får si det sånn. Tusen❤️takk 😃 God onsdsgsmorgen til dere og alle som leser i tråden 🍀☘️🐶🥰 Uff det høres ikke bra ut @Sviskepott, jeg var syk og døgnvill forrige uke, det er ikke gøy 😔 Stor god-bedring-klem fra meg og hoppende-god-bedring-susser fra valpen 🍀☘️🐶🥰 1 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 13. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. mars Ååå...det takker jeg for og tror på helse i hvert sleik. Hils tilbake og klapp litt ekstra der godklapp og kløing er best. 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 13. mars Rapporter Del Skrevet 13. mars Sviskepott skrev (13 minutter siden): God morgen. Jeg er døgnvill, forkjølet og trøtt,, men ellers er det ganske greit. Får si det sånn. God morgen og god bedring Sviskepott Trippelure skrev (6 minutter siden): Tusen❤️takk 😃 God onsdsgsmorgen til dere og alle som leser i tråden 🍀☘️🐶🥰 Uff det høres ikke bra ut @Sviskepott, jeg var syk og døgnvill forrige uke, det er ikke gøy 😔 Stor god-bedring-klem fra meg og hoppende-god-bedring-susser fra valpen 🍀☘️🐶🥰 God morgen til deg og valpen 😊🐶👍 Jeg må løpe på jobb 😅 vi sees alle sammen senere 😊 1 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. mars Rapporter Del Skrevet 13. mars (endret) Bare hyggelig @Sviskepott 😃 Jeg kosehilser fra deg nå med en gang. Vi sitter og har morgenkos før vi skal gå ut på tur. Vi bor rett ved en skolevei som er full av unger nå, så må vente til de er ferdige med å gå forbi om ca 10 min. Han elsker barn og vil gjerne hoppe-susse på alle sammen, men det blir for mye stress og han glemmer å gå på do 🤣🤣🤣🐶🥰 Entern skrev (4 minutter siden): God morgen og god bedring Sviskepott God morgen til deg og valpen 😊🐶👍 Jeg må løpe på jobb 😅 vi sees alle sammen senere 😊 Tusen❤️takk 😊 vi ønsker deg en fin løpetur og god dag på jobb 🍀☘️🐶🥰 Endret 13. mars av Trippelure Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 13. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. mars Entern skrev (23 minutter siden): God morgen og god bedring Sviskepott God morgen til deg og valpen 😊🐶👍 Jeg må løpe på jobb 😅 vi sees alle sammen senere 😊 Vi sees og god jobb til deg. Trippelure skrev (19 minutter siden): Bare hyggelig @Sviskepott 😃 Jeg kosehilser fra deg nå med en gang. Vi sitter og har morgenkos før vi skal gå ut på tur. Vi bor rett ved en skolevei som er full av unger nå, så må vente til de er ferdige med å gå forbi om ca 10 min. Han elsker barn og vil gjerne hoppe-susse på alle sammen, men det blir for mye stress og han glemmer å gå på do 🤣🤣🤣🐶🥰 Tusen❤️takk 😊 vi ønsker deg en fin løpetur og god dag på jobb 🍀☘️🐶🥰 Husker en liten snutt jeg så på nett; om en staffehund som tålmodig sto ved sitt hus ved et gjerde og ventet på at noen unger eller voksne ville snakke til den i forbifarten og kose med den mens den sto på bakbeina opp mot gjerdet. Det ble laget et skilt om at den var snill og gjerne ville klappes og folk myldret til og det ble klapp og kos i fleng...og det er jo godt ment, men plutselig kan det skje noe med situasjonen og hunden får skylden. Syns ikke at hunder skal være som en leke for unger eller andre ubevoktet. Noen folk kan bli ertete eller det som verre er også og den situasjonen må en unngå. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. mars Rapporter Del Skrevet 13. mars Sviskepott skrev (1 time siden): Vi sees og god jobb til deg. Husker en liten snutt jeg så på nett; om en staffehund som tålmodig sto ved sitt hus ved et gjerde og ventet på at noen unger eller voksne ville snakke til den i forbifarten og kose med den mens den sto på bakbeina opp mot gjerdet. Det ble laget et skilt om at den var snill og gjerne ville klappes og folk myldret til og det ble klapp og kos i fleng...og det er jo godt ment, men plutselig kan det skje noe med situasjonen og hunden får skylden. Syns ikke at hunder skal være som en leke for unger eller andre ubevoktet. Noen folk kan bli ertete eller det som verre er også og den situasjonen må en unngå. Den filmsnutten har jeg også sett 😃 Den var søt, men jeg er helt enig med deg i at det ikke er bra at hunder står ubevoktet sånn med masse ukjente folk som hilser på. Nå løper jo valpen min løs oppe på gården når vi er på besøk der, men der er det jo ingen som forstyrrer. Men på søndag så var han på en løpetur for seg selv og var borte en times tid ca. Jeg var opptatt med noe og fulgte ikke med, men regnet ut at det var ca en time siden jeg så han sist. Når jeg begynnte å rope så var han på plass etter 5min og forsvant ikke noe mer etter det. Så nå vet jeg ikke helt om han kan få løpe løs sånn noe mer, det er litt trist syns jeg 😧 Når vi var på tur nå så kom det en løs hund bort til oss og den hørte ikke når eieren ropte. Heldigvis var det en vennlig hund. Valpen min kommer alltid når jeg roper på den, men jeg begynner å bli skeptisk til at han skal være løs nå som han er blitt større. Det er ikke alltid lett å ha hund med alle hensyn som skal tas 🐶🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. mars Rapporter Del Skrevet 13. mars GOOD morgen til god folke ❤️❤️❤️❤️ 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. mars Rapporter Del Skrevet 13. mars MR SPEED skrev (7 minutter siden): GOOD morgen til god folke ❤️❤️❤️❤️ God morgen @MR SPEED ❤️🐶🥰 Hvordan går det med helsa, ryggen og LEGOklossene? Føler du deg litt bedre? Valpen og jeg håper i hvert fall det 🍀☘️🐶🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. mars Rapporter Del Skrevet 13. mars Trippelure skrev (26 minutter siden): God morgen @MR SPEED ❤️🐶🥰 Hvordan går det med helsa, ryggen og LEGOklossene? Føler du deg litt bedre? Valpen og jeg håper i hvert fall det 🍀☘️🐶🥰 Hvil du vit sannheten da du bestemmer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå