Trippelure Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Delvis skrev (6 minutter siden): Nå tar jeg sikte på bingen, skal ha en lang dag i morgen og skal gjøre noe ute av byen. Godnatt. takk igjen så mye for at jeg ble mottatt og velkommen i denne tråden med mye interessant prat 🙂😎 Bare hyggelig å ta i mot hyggelige folk 😊👍 Håper du får sove godt og drømme no' flott, og lykke til med alt du skal i morgen 🍀☘️🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Cassidy Tvillingene ønsker alle sammen en Godnatt, enten dere skal sove eller være våkne.♥️♥️ 3 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars (endret) Entern skrev (12 minutter siden): Tror du hadde likt den, masse info om obskure utdødde dyr 🤓😁 og små fortellinger i starten av hvert kapittel. Det første handler om vår første stammor, som blir blåst ut på havet på en trestamme (vel faktisk en bregnestamme siden trær ikke finnes ennå🤓) i karbontiden en gang og isolert fra slektningene sine (som blir reptiler) 🌊🦎 Da skal jeg få lest den! Takk for en fint og spennende introduksjon 👍 Entern skrev (6 minutter siden): Så gøy 😊👍 Jeg tar det ikke kjempetungt, ting går greit😊👍 Ja, og så har jeg brukt det litt for å heale meg selv og egen ødelagte barndom 🤣 Og det bygger masse selvtillit når unger digger deg og du er den store helten dems 🤣🤣🤣🐶🥰 Det er godt å høre 😊 Endret 12. mars av Trippelure 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker alle sammen en Godnatt, enten dere skal sove eller være våkne.♥️♥️ Tusen❤️takk 😊 Jeg skal være våken litt til, men nå rumler magen min og sier den vil ha kveldsmat. Så må gå og smøre meg et par skiver ❤️❤️🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Cassidy Tvillingene må også snart begynne å lese bøker igjen.😉😉 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Trippelure skrev (4 minutter siden): Da skal jeg få lest den! Takk for en fint og spennende introduksjon 👍 Ja, og så har jeg brukt det litt for å heale meg selv og egen ødelagte barndom 🤣 Og det bygger masse selvtillit når unger digger deg og du er den store helten dems 🤣🤣🤣🐶🥰 Det er godt å høre 😊 Ja den er fin 😊👍 Høres bra ut 😊👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Trippelure skrev (1 minutt siden): Tusen❤️takk 😊 Jeg skal være våken litt til, men nå rumler magen min og sier den vil ha kveldsmat. Så må gå og smøre meg et par skiver ❤️❤️🐶🥰 Cassidy Tvillingene har planer om å kjøre i oss hver vår spiralloff i natt.😉😉 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene må også snart begynne å lese bøker igjen.😉😉 Anbefales 💙💙 Start med noe lett om noe dere liker 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker alle sammen en Godnatt, enten dere skal sove eller være våkne.♥️♥️ Jeg skal nok snart sove 🥱😴 men sier ikke god natt helt ennå, men sier god natt likevel 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Entern skrev (2 minutter siden): Jeg skal nok snart sove 🥱😴 men sier ikke god natt helt ennå, men sier god natt likevel 😊😊☺️☺️ ♥️♥️ Entern skrev (3 minutter siden): Anbefales 💙💙 Start med noe lett om noe dere liker 😊😊☺️☺️ Ja det skal Cassidy Tvillingene, for vi var 10 år gamle sist vi leste bøker. Og da leste vi de 7 Narniabøkene.😊😊 3 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden): Cassidy Tvillingene må også snart begynne å lese bøker igjen.😉😉 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): ♥️♥️ Ja det skal Cassidy Tvillingene, for vi var 10 år gamle sist vi leste bøker. Og da leste vi de 7 Narniabøkene.😊😊 Da syns jeg dere skal lese de på nytt 😍🐶🥰 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden): Cassidy Tvillingene har planer om å kjøre i oss hver vår spiralloff i natt.😉😉 Hva skal dere ha på? Jeg digger loff med masse meierismør 😋 Entern skrev (9 minutter siden): Jeg skal nok snart sove 🥱😴 men sier ikke god natt helt ennå, men sier god natt likevel 😊😊☺️☺️ God natt likevel 😃🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Trippelure skrev (33 minutter siden): Da syns jeg dere skal lese de på nytt 😍🐶🥰 Hva skal dere ha på? Jeg digger loff med masse meierismør 😋 God natt likevel 😃🐶🥰 Ja Cassidy Tvillingene vurderer å lese de på nytt.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 minutter siden): Ja Cassidy Tvillingene vurderer å lese de på nytt.♥️♥️ Gjør det, gjør det, gjør det 😁🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Trippelure skrev (1 minutt siden): Gjør det, gjør det, gjør det 😁🐶🥰 Cassidy Tvillingene har funnet igjen den Store Narniaboken vår, hvor alle de 7 bøkene er samlet i.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars Så du de soldatene @TheDarkSycamore - SCM https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/KnOO3G/us-marines-topp-i-norge-advarer-putin-vi-er-klare 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars Cassidy Tvillingene blir bare deprimerte av å lese om all den krigen og elendigheten der ute i verden. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Cassidy Tvillingene har funnet igjen den Store Narniaboken vår, hvor alle de 7 bøkene er samlet i.🥰🥰 Skal prøve igjen med søte dikt CC ER SØTE ❤️❤️ som 2 kilo sukker CC ER BLÅ 😃😃 nydelige CC ER LIKE GODE SOM JORDEBÆR❤️❤️ hum gode namn 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars MR SPEED skrev (1 minutt siden): Skal prøve igjen med søte dikt CC ER SØTE ❤️❤️ som 2 kilo sukker CC ER BLÅ 😃😃 nydelige CC ER LIKE GODE SOM JORDEBÆR❤️❤️ hum gode namn ♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene blir bare deprimerte av å lese om all den krigen og elendigheten der ute i verden. Begynt drite i den en prøver å bli DD SKRIVER DONALD DUCK HAN HAR MERE VET EN DD SOM PRØVER BLIR PRESIDENT IGJEN 😡 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars MR SPEED skrev (1 minutt siden): Begynt drite i den en prøver å bli DD SKRIVER DONALD DUCK HAN HAR MERE VET EN DD SOM PRØVER BLIR PRESIDENT IGJEN 😡 Cassidy Tvillingene vet og det er skummelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå