Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate


Sviskepott

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trippelure skrev (Akkurat nå):

Jeg digger også historie og mytologi 🥰

Tusen❤️takk. Jeg har ikke alltid vært sånn. Dvs jeg var sånn som lite barn og så ble jeg ødelagt veldig tidlig. Det har vært mye hard jobbing for å ta meg selv tilbake og bygge opp et liv i positivitet og lys. Men hvis jeg kan klare det, da er det mulig for de fleste, så jeg prøver å spre det videre og bidra til å gjøre verden litt bedre rundt meg. Det er jo egentlig ganske fint å leve og jorda er helt fantastisk 😃🐶🥰

Tror jeg skjønner litt hva du mener, jeg hadde en fæl oppvekst med mye mobbing og problemer og det har ikke alltid vært gøy siden heller 😅 ved siden av de interessene jeg nevnte, er det musikk og tegning som holder meg gående😊💙 og å kunne småprate litt med fine folk her 😊💙 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (Akkurat nå):

Helt enig i det også 😂 Enighetsgjengen 🥳

Absolutt Enighetsgjengen 😊😊😊😊😊

En av de kuleste nye bøkene jeg har lest i det siste (vel de siste par åra) er The Rise and Reign of the Mammals, om pattedyrenes historie fra vår tidligste stamfar skilte lag med reptilene/dinosaurene&fuglenes/øglenes stamfar og til i dag. 😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Entern skrev (2 minutter siden):

Tror jeg skjønner litt hva du mener, jeg hadde en fæl oppvekst med mye mobbing og problemer og det har ikke alltid vært gøy siden heller 😅 ved siden av de interessene jeg nevnte, er det musikk og tegning som holder meg gående😊💙 og å kunne småprate litt med fine folk her 😊💙 

Ja, man kan lett ende opp med å bli negativ, pessimistisk og full av selvforakt når man vokser opp sånn. Jeg ble også mobbet, det er grusomt hvor ødeleggende det kan være. Jeg holdt meg mest for meg selv sammen med bøkene og pusekatten min, de reddet meg og holdt meg oppe. Det er bra at du ikke ble helt ødelagt og har vokst deg bedre! Du er et fint og hyggelig medlem av forumet og jeg setter pris på å være forum-venn med deg 😃🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Entern skrev (4 minutter siden):

Alltid koselig med møte i Enighetsgjengen 😊😊☺️☺️

 

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Det støttes 100% av Cassidy Tvillingene.♥️♥️

WooHooWooHooHooooooooooo🥳

 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (Akkurat nå):

Ja, man kan lett ende opp med å bli negativ, pessimistisk og full av selvforakt når man vokser opp sånn. Jeg ble også mobbet, det er grusomt hvor ødeleggende det kan være. Jeg holdt meg mest for meg selv sammen med bøkene og pusekatten min, de reddet meg og holdt meg oppe. Det er bra at du ikke ble helt ødelagt og har vokst deg bedre! Du er et fint og hyggelig medlem av forumet og jeg setter pris på å være forum-venn med deg 😃🐶🥰

Tusen takk 😊💙 og takk det samme 😊💙👍

Fikk heldigvis venner på vgs og har stort sett hatt venner men det har jo blitt mindre og mindre etterhvert som folk får barn osv. 😞 men har hyggelige kolleger og hyggelig slekt og sånn 😃😊

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Entern skrev (6 minutter siden):

Absolutt Enighetsgjengen 😊😊😊😊😊

En av de kuleste nye bøkene jeg har lest i det siste (vel de siste par åra) er The Rise and Reign of the Mammals, om pattedyrenes historie fra vår tidligste stamfar skilte lag med reptilene/dinosaurene&fuglenes/øglenes stamfar og til i dag. 😊

Den har jeg ikke lest, men jeg har lest om den. Jeg har desverre ikke lest så mye bøker de siste 4 årene, skal prøve å rette opp det etterhvert 😁🤓👍

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 minutt siden):

Den har jeg ikke lest, men jeg har lest om den. Jeg har desverre ikke lest så mye bøker de siste 4 årene, skal prøve å rette opp det etterhvert 😁🤓👍

Tror du hadde likt den, masse info om obskure utdødde dyr 🤓😁 og små fortellinger i starten av hvert kapittel. Det første handler om vår første stammor, som blir blåst ut på havet på en trestamme (vel faktisk en bregnestamme siden trær ikke finnes ennå🤓) i karbontiden en gang og isolert fra slektningene sine (som blir reptiler) 🌊🦎

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Delvis skrev (Akkurat nå):

Nå tar jeg sikte på bingen, skal ha en lang dag i morgen og skal gjøre noe ute av byen. Godnatt. takk igjen så mye for at jeg ble mottatt og velkommen i denne tråden med mye interessant prat 🙂😎

God natt 😴😊 håper dagen i morgen går bra, så prates vi igjen 😊👍

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Entern skrev (3 minutter siden):

Tusen takk 😊💙 og takk det samme 😊💙👍

Fikk heldigvis venner på vgs og har stort sett hatt venner men det har jo blitt mindre og mindre etterhvert som folk får barn osv. 😞 men har hyggelige kolleger og hyggelig slekt og sånn 😃😊

Ja de barna tar mye tid, men de er skjønne da. Hvis jeg er i selskaper ender jeg ofte opp sammen med de eller passer på de, for jeg syns de fleste voksne er så kjedelige å høre på i lengden 🤣🤣🤣 Og så har jeg jobbet endel med barn og unge tidligere og syns det er så gøy å høre på det de sier og se hva de gjør. Har lest meg opp på endel psykologi og pedagogikk, så det er gøy å observere de utifra all den kunnskapen.

Med det er trist å miste venner og gro fra hverandre. Godt du har hyggelige kolleger og slekt 🍀☘️🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (Akkurat nå):

Ja de barna tar mye tid, men de er skjønne da. Hvis jeg er i selskaper ender jeg ofte opp sammen med de eller passer på de, for jeg syns de fleste voksne er så kjedelige å høre på i lengden 🤣🤣🤣 Og så har jeg jobbet endel med barn og unge tidligere og syns det er så gøy å høre på det de sier og se hva de gjør. Har lest meg opp på endel psykologi og pedagogikk, så det er gøy å observere de utifra all den kunnskapen.

Med det er trist å miste venner og gro fra hverandre. Godt du har hyggelige kolleger og slekt 🍀☘️🐶🥰

Så gøy 😊👍

Jeg tar det ikke kjempetungt, ting går greit😊👍

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...