Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate


Sviskepott

Anbefalte innlegg

Delvis skrev (1 minutt siden):

Ja kjenner meg igjen der  🙂 Har også veldig egne humor og veldig egen verden og fantasier 🙂. Men foretrekker å ha det sånn som jeg er selv.  Jo øver meg på noe da jo jeg og ja, men liker best mitt eget selskap og veldig få venner  i realife 🙂

Cassidy Tvillingene har bare forumvenner, i Real Life har vi bare hverandre.:yes::yes:

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Delvis skrev (3 minutter siden):

Ja kjenner meg igjen der  🙂 Har også veldig egne humor og veldig egen verden og fantasier 🙂. Men foretrekker å ha det sånn som jeg er selv.  Jo øver meg på noe da jo jeg og ja, men liker best mitt eget selskap og veldig få venner  i realife 🙂

Jeg har heller ikke så mange venner irl, og er avhengig av alenetid og sånn. Men jeg liker å være sosial også, blir bare så sliten av det. Da er det greit å kunne være sosial på internettet og ta pauser når det passer meg 😁 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (Akkurat nå):

Jeg har heller ikke så mange venner irl, og er avhengig av alenetid og sånn. Men jeg liker å være sosial også, blir bare så sliten av det. Da er det greit å kunne være sosial på internettet og ta pauser når det passer meg 😁 

Cassidy Tvillingene har fått mange gode forumvenner her.♥️♥️

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden):

Cassidy Tvillingene har bare forumvenner, i Real Life har vi bare hverandre.:yes::yes:

Om jeg drar til Bergen igjen en dag, eller dere skal til Østlandet, kan vi møtes om dere vil, så kan dere få en bamseklem og en venn IRL ❤️🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene har fått mange gode forumvenner her.♥️♥️

Det føler jeg også at jeg har fått, og dere var de første jeg venne-snakket med her inne ❤️❤️🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 minutt siden):

Om jeg drar til Bergen igjen en dag, eller dere skal til Østlandet, kan vi møtes om dere vil, så kan dere få en bamseklem og en venn IRL ❤️🐶🥰

♥️♥️

 

Trippelure skrev (Akkurat nå):

Det føler jeg også at jeg har fått, og dere var de første jeg venne-snakket med her inne ❤️❤️🐶🥰

Cassidy Tvillingene pleier vanligvis ikke å snakke sånn med folk med en gang, men noen her er det lettere å få bra kont<akt med med en gang enn andre.♥️♥️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden):

Cassidy Tvillingene har bare forumvenner, i Real Life har vi bare hverandre.:yes::yes:

Dere er veldig gode forumvenner å ha 😊😊☺️☺️ blir alltid glad av å snakke med dere på diskusjon.no😊😊☺️☺️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Entern skrev (Akkurat nå):

@Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) er så snille og hyggelige og gode til å få folk til å føle seg velkommen😊😊☺️☺️

Veldig glad du ble kjent med dem & oss for du er også alltid koselig å snakke med 😊🐶👍

Tusen Takk, Cassidy Tvillingene blir glade inni oss av de fine ordene du skriver.♥️♥️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 minutt siden):

Ja, det er et skjell 👍 Men det er også en fossil som sitter fast i en stor stein som ligger i favoritt bekke-bade-kulpen min, langt av gårde i skogen her jeg bor 🐶🥰

Så kult 🤩🤩🤩 og fint 😊

Jeg var så glad i fossiler som barn ☺️

Lenke til kommentar
Entern skrev (3 minutter siden):

@Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) er så snille og hyggelige og gode til å få folk til å føle seg velkommen😊😊☺️☺️

Veldig glad du ble kjent med dem & oss for du er også alltid koselig å snakke med 😊🐶👍

Tusen❤️takk og i lige måde til deg, jeg digger å nerde med deg 🤓😁🐶🥰

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden):

♥️♥️

 

Cassidy Tvillingene pleier vanligvis ikke å snakke sånn med folk med en gang, men noen her er det lettere å få bra kont<akt med med en gang enn andre.♥️♥️

❤️❤️🐶🥰

Jeg prøver å snakke med alle som vil, jeg gjør ikke så mye forskjell på folk. Og så er det hyggelig å være hyggelig og dyrke glede, positivitet og kjærlighet til verden og hyggelige folk sånn som dere 🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...