Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Delvis skrev (1 minutt siden): Ja kjenner meg igjen der 🙂 Har også veldig egne humor og veldig egen verden og fantasier 🙂. Men foretrekker å ha det sånn som jeg er selv. Jo øver meg på noe da jo jeg og ja, men liker best mitt eget selskap og veldig få venner i realife 🙂 Cassidy Tvillingene har bare forumvenner, i Real Life har vi bare hverandre. 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars MR SPEED skrev (Akkurat nå): https://faroutmagazine.co.uk/pete-townshend-favourite-beatles-album/ https://www.loudersound.com/reviews/judas-priest-invincible-shield ♥️♥️♥️♥️ Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene har bare forumvenner, i Real Life har vi bare hverandre. Høres velidig fint utr å ha det sånn. 🙂 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars MR SPEED skrev (1 minutt siden): Tull med meg hvis du føller for Føler ikke behov for det takk 🙂 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Delvis skrev (3 minutter siden): Ja kjenner meg igjen der 🙂 Har også veldig egne humor og veldig egen verden og fantasier 🙂. Men foretrekker å ha det sånn som jeg er selv. Jo øver meg på noe da jo jeg og ja, men liker best mitt eget selskap og veldig få venner i realife 🙂 Jeg har heller ikke så mange venner irl, og er avhengig av alenetid og sånn. Men jeg liker å være sosial også, blir bare så sliten av det. Da er det greit å kunne være sosial på internettet og ta pauser når det passer meg 😁 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Delvis skrev (1 minutt siden): Høres velidig fint utr å ha det sånn. 🙂 Cassidy Tvillingene trives veldig godt med å ha det sånn.👍👍 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Trippelure skrev (Akkurat nå): Jeg har heller ikke så mange venner irl, og er avhengig av alenetid og sånn. Men jeg liker å være sosial også, blir bare så sliten av det. Da er det greit å kunne være sosial på internettet og ta pauser når det passer meg 😁 Cassidy Tvillingene har fått mange gode forumvenner her.♥️♥️ 3 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene har bare forumvenner, i Real Life har vi bare hverandre. Om jeg drar til Bergen igjen en dag, eller dere skal til Østlandet, kan vi møtes om dere vil, så kan dere få en bamseklem og en venn IRL ❤️🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene har fått mange gode forumvenner her.♥️♥️ Det føler jeg også at jeg har fått, og dere var de første jeg venne-snakket med her inne ❤️❤️🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars @Trippelure er det et skjell som er på bildet ditt? Har bare lurt på det 🙂 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Trippelure skrev (1 minutt siden): Om jeg drar til Bergen igjen en dag, eller dere skal til Østlandet, kan vi møtes om dere vil, så kan dere få en bamseklem og en venn IRL ❤️🐶🥰 ♥️♥️ Trippelure skrev (Akkurat nå): Det føler jeg også at jeg har fått, og dere var de første jeg venne-snakket med her inne ❤️❤️🐶🥰 Cassidy Tvillingene pleier vanligvis ikke å snakke sånn med folk med en gang, men noen her er det lettere å få bra kont<akt med med en gang enn andre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden): Cassidy Tvillingene har bare forumvenner, i Real Life har vi bare hverandre. Dere er veldig gode forumvenner å ha 😊😊☺️☺️ blir alltid glad av å snakke med dere på diskusjon.no😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Entern skrev (Akkurat nå): Dere er veldig gode forumvenner å ha 😊😊☺️☺️ blir alltid glad av å snakke med dere på diskusjon.no😊😊☺️☺️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene blir også alltid glade når vi snakker med deg.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Trippelure skrev (3 minutter siden): Det føler jeg også at jeg har fått, og dere var de første jeg venne-snakket med her inne ❤️❤️🐶🥰 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) er så snille og hyggelige og gode til å få folk til å føle seg velkommen😊😊☺️☺️ Veldig glad du ble kjent med dem & oss for du er også alltid koselig å snakke med 😊🐶👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Entern skrev (Akkurat nå): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) er så snille og hyggelige og gode til å få folk til å føle seg velkommen😊😊☺️☺️ Veldig glad du ble kjent med dem & oss for du er også alltid koselig å snakke med 😊🐶👍 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene blir glade inni oss av de fine ordene du skriver.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Delvis skrev (3 minutter siden): @Trippelure er det et skjell som er på bildet ditt? Har bare lurt på det 🙂 Ja, det er et skjell 👍 Men det er også en fossil som sitter fast i en stor stein som ligger i favoritt bekke-bade-kulpen min, langt av gårde i skogen her jeg bor 🐶🥰 1 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Trippelure skrev (2 minutter siden): Ja, det er et skjell 👍 Men det er også en fossil som sitter fast i en stor stein som ligger i favoritt bekke-bade-kulpen min, langt av gårde i skogen her jeg bor 🐶🥰 Kult 🙂 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Trippelure skrev (1 minutt siden): Ja, det er et skjell 👍 Men det er også en fossil som sitter fast i en stor stein som ligger i favoritt bekke-bade-kulpen min, langt av gårde i skogen her jeg bor 🐶🥰 Så kult 🤩🤩🤩 og fint 😊 Jeg var så glad i fossiler som barn ☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Trippelure skrev (2 minutter siden): Ja, det er et skjell 👍 Men det er også en fossil som sitter fast i en stor stein som ligger i favoritt bekke-bade-kulpen min, langt av gårde i skogen her jeg bor 🐶🥰 Cassidy Tvillingene synes at det er et flott fossil.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Entern skrev (3 minutter siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) er så snille og hyggelige og gode til å få folk til å føle seg velkommen😊😊☺️☺️ Veldig glad du ble kjent med dem & oss for du er også alltid koselig å snakke med 😊🐶👍 Tusen❤️takk og i lige måde til deg, jeg digger å nerde med deg 🤓😁🐶🥰 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): ♥️♥️ Cassidy Tvillingene pleier vanligvis ikke å snakke sånn med folk med en gang, men noen her er det lettere å få bra kont<akt med med en gang enn andre.♥️♥️ ❤️❤️🐶🥰 Jeg prøver å snakke med alle som vil, jeg gjør ikke så mye forskjell på folk. Og så er det hyggelig å være hyggelig og dyrke glede, positivitet og kjærlighet til verden og hyggelige folk sånn som dere 🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå