Duriello Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Slenge ut bilde av legoen nevøene mine på 6 holdt på med sist de var her jeg da. Ikke ferdig, men godt gjort å holde dem fokusert på oppgaven synes jeg. 😅 2 Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Trippelure skrev (1 minutt siden): Hei på deg 🙃 Hyggelig at "hei på deg" ble innlegg nummer 4000 her i tråden. 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars N-4K0 skrev (12 minutter siden): Her som i Off topic-seksjonen av forumet, da jeg kom inn der hadde du siste innlegget i hele 4 underforum Ikke min feil at ingen andre gidder å leke og tøyse litt i off-topic vel? 🤣🤣🤣🐶🥰 Skal innrømme at jeg har både kjedet meg og vært giddalaus i dag. Men jeg har gått lang tur med valpen i dag da. Og så har jeg deltatt i seriøs diskusjon på såpeboksen, det har ikke bare vært tull og fjas på meg i dag 😁 1 Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Trippelure skrev (Akkurat nå): Ikke min feil at ingen andre gidder å leke og tøyse litt i off-topic vel? 🤣🤣🤣🐶🥰 Skal innrømme at jeg har både kjedet meg og vært giddalaus i dag. Men jeg har gått lang tur med valpen i dag da. Og så har jeg deltatt i seriøs diskusjon på såpeboksen, det har ikke bare vært tull og fjas på meg i dag 😁 Jeg vil ha bilde av valpen! Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Milhouse85 skrev (2 minutter siden): Hyggelig at "hei på deg" ble innlegg nummer 4000 her i tråden. Nice, sånt digger jeg som er opphengt i tall 🤩 Takk for at du delte observasjonen 😊👍 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars (endret) Duriello skrev (8 minutter siden): Slenge ut bilde av legoen nevøene mine på 6 holdt på med sist de var her jeg da. Ikke ferdig, men godt gjort å holde dem fokusert på oppgaven synes jeg. 😅 Det var søt lego 😍 Barn elsker at voksne er med og leker med de. Og når leken er gøy i tillegg, kan man få de til å holde på i timesvis 😂 Endret 12. mars av Trippelure 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Milhouse85 skrev (6 minutter siden): Jeg vil ha bilde av valpen! Jeg legger ikke ut bilder av han her på forumet, jeg er litt småparanoid av meg, og han er altfor søt. Men jeg skal tenke på å sende det på PM, om du lover å ikke dele det med hele verden på det o store internettet 😉🐶🥰 Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Trippelure skrev (5 minutter siden): Jeg legger ikke ut bilder av han her på forumet, jeg er litt småparanoid av meg, og han er altfor søt. Men jeg skal tenke på å sende det på PM, om du lover å ikke dele det med hele verden på det o store internettet 😉🐶🥰 Tror det er ganske ufarlig å poste valpebilder på nett. Men helt i orden for meg. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Milhouse85 skrev (10 minutter siden): Tror det er ganske ufarlig å poste valpebilder på nett. Men helt i orden for meg. Han er blandingsrase og kan være lett å kjenne igjen, for jeg har ikke sett noen som ser akkurat ut som han, innbiller jeg meg da 😂😉🥰 Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Valpen til @Trippelure er kjempesøt. 10/10. 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Tusen❤️takk ☺️ Jeg skal si det til han når han våkner. Han fikk et kjøttbein i stad, så nå er han helt utslitt stakkar 😆🐶🥰 2 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Trippelure skrev (1 time siden): Ikke min feil at ingen andre gidder å leke og tøyse litt i off-topic vel? 🤣🤣🤣🐶🥰 Skal innrømme at jeg har både kjedet meg og vært giddalaus i dag. Men jeg har gått lang tur med valpen i dag da. Og så har jeg deltatt i seriøs diskusjon på såpeboksen, det har ikke bare vært tull og fjas på meg i dag 😁 Enig støtter deg 100% 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars MR SPEED skrev (2 minutter siden): Enig støtter deg 100% Tusen❤️takk @MR SPEED 😁👍🐶🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars N-4K0 skrev (2 minutter siden): Voffelure er absolutt søt 🥰 Tusen❤️takk! Har sagt det til han nå, men jeg vet ikke om han bryr seg så mye da. Tror han bryr seg mest om han kan få enda et kjøttbein i dag eller ikke 🤣🐶🥰 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Han hadde sikkert brydd seg mer hvis han fikk høre det personlig, ikke like lett å bry seg om hva folk sier på denne internetten når man er en vofse 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars MR SPEED skrev (3 timer siden): ♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Duriello skrev (3 timer siden): Slenge ut bilde av legoen nevøene mine på 6 holdt på med sist de var her jeg da. Ikke ferdig, men godt gjort å holde dem fokusert på oppgaven synes jeg. 😅 ♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Trippelure skrev (4 timer siden): Tusen❤️takk 😃🐶🥰 Skal vi gå amok i telletrådene i dag/kveld og prøve å runde flere store tall? 😁 Cassidy Tvillingene kommer nok til å gå amok i noen tråder, men vi roer litt ned i telletrådene innimellom, for det kan bli litt mye telling av og til.😊😊 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå