Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars Trippelure skrev (Akkurat nå): Tusen❤️takk 😊 Vi er litt slitne i dag begge to, men ellers har vi det fint. Valpen ligger og sover på foten min 🐶🥰 Å Cassidy Tvillingene synes at det høres søtt og koselig ut.♥️♥️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Å Cassidy Tvillingene synes at det høres søtt og koselig ut.♥️♥️ Han er veldig søt (som dere vet) og det er veldig koselig 🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars Trippelure skrev (1 minutt siden): Han er veldig søt (som dere vet) og det er veldig koselig 🐶🥰 Cassidy Tvillingene synes at det høres ut som dere har kost dere i dag.♥️♥️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det høres ut som dere har kost dere i dag.♥️♥️ Ja vi har hatt en rolig dag, vi var jo så aktive i går 😅 Valpen har sovet masse. Han løftet på beinet og tisset skikkelig for første gang i dag... Han støttet beinet mot en stein da, han løftet det ikke i løse lufta 🤣🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars Trippelure skrev (3 minutter siden): Ja vi har hatt en rolig dag, vi var jo så aktive i går 😅 Valpen har sovet masse. Han løftet på beinet og tisset skikkelig for første gang i dag... Han støttet beinet mot en stein da, han løftet det ikke i løse lufta 🤣🐶🥰 Cassidy Tvillingene gjetter at dere skal ha en rolig kveld nå i kveld.🥰🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene gjetter at dere skal ha en rolig kveld nå i kveld.🥰🥰 Ja, nå venter jeg på at han skal våkne så vi kan gå en siste tissetur. Og etter det er det mulig jeg tar kvelden 🥱 Men det hender jeg våkner veldig opp av å gå ut, så vi får se på det da 🤪 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars Trippelure skrev (Akkurat nå): Ja, nå venter jeg på at han skal våkne så vi kan gå en siste tissetur. Og etter det er det mulig jeg tar kvelden 🥱 Men det hender jeg våkner veldig opp av å gå ut, så vi får se på det da 🤪 Cassidy Tvillingene forstår, vi liker å prate med deg her om kveldene og nettene. Så vi håper at du kvikner til igjen.😉😉🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene forstår, vi liker å prate med deg her om kveldene og nettene. Så vi håper at du kvikner til igjen.😉😉🥰🥰 Det var hyggelig å høre siden jeg også liker å prate med dere 😁🐶🥰 Endret 11. mars av Trippelure Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars Trippelure skrev (1 minutt siden): Det var hyggelig å høre siden jeg også liker å prate med dere 😁🐶🥰 Cassidy Tvillingene Digger å gå Amok i telletrådene sammen med deg.🤣🤣👍👍 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene Digger å gå Amok i telletrådene sammen med deg.🤣🤣👍👍 Okei, da skal jeg surre meg bort til lekeplassen og gå litt amok i telletrådene. Kanskje vi runder noen store tall snart 😜 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars Trippelure skrev (1 minutt siden): Okei, da skal jeg surre meg bort til lekeplassen og gå litt amok i telletrådene. Kanskje vi runder noen store tall snart 😜 Ja det håper Cassidy Tvillingene også.😉😉👍👍 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars Trippelure skrev (41 minutter siden): Tusen❤️takk 😊 Vi er litt slitne i dag begge to, men ellers har vi det fint. Valpen ligger og sover på foten min 🐶🥰 Takk @Trippelure ❤️❤️❤️❤️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Ja det håper Cassidy Tvillingene også.😉😉👍👍 🤣🤣🤣🤪 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars Trippelure skrev (Akkurat nå): 🤣🤣🤣🤪 🤣🤣👍👍 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars MR SPEED skrev (2 minutter siden): Takk @Trippelure ❤️❤️❤️❤️ Bare hyggelig @MR SPEED 🐶🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars https://www.loudersound.com/features/ace-frehley-10000-volts-interview 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars Cassidy Tvillingene synes at du poster mange lenker til interessante ting her.🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars asperitas skyer? Trippelure skrev (35 minutter siden): Har du sett asperitas skyer? Trur jeg har sett det usikker Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene synes at du poster mange lenker til interessante ting her.🥰🥰 https://www.dagens.no/vitenskap/forskere-har-endelig-funnet-forklaringen-paa-maya-kalenderen https://www.yahoo.com/lifestyle/john-lennon-discovered-favorite-cocktail-153016526.html?guccounter=1&guce_referrer=aHR0cHM6Ly93d3cuZ29vZ2xlLmNvbS8&guce_referrer_sig=AQAAAC5ckYComq6Adnx_NNh6dg983bofbFK-lMaLKaGYCO-I5maPPGOrtBCObiSdepZLfHNwsDvIFFcsNm8HtqPqiVn9ifEB0vkKAJtfdhn30skA2EvgyF0gaWQdhyuzRwQKjHKyTsM--6H9qtjhyfsns8r3pDRZRsRi_QlylAkxUtnP Endret 11. mars av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars https://americansongwriter.com/3-songs-used-to-dig-at-other-musicians/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå