Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. mars Del Skrevet 10. mars Entern skrev (1 minutt siden): Det er gode og morsomme navn 🤣🤣👍👍 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene er glade for at du liker de navnene.🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. mars Del Skrevet 10. mars Trippelure skrev (På 9.3.2024 den 7:55 PM): Det er godt å høre at du har blitt litt bedre i ryggen, håper du blir helt bra superfort 🍀☘️🐶🥰 Blir ikke det da dessverre syk for alltid eplepsien angst ofte da 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. mars Del Skrevet 10. mars MR SPEED skrev (6 minutter siden): Blir ikke det da dessverre syk for alltid eplepsien angst ofte da Cassidy Tvillingene tenker på deg vi.♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.👨🦰👩🦰 3 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (26 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.👨🦰👩🦰 God mandagsmorgen 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars Entern skrev (4 minutter siden): God mandagsmorgen 😊😊☺️☺️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene ønsker deg en fin dag på jobb.🥰🥰 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 11. mars Forfatter Del Skrevet 11. mars @MR SPEED for ubegrenset healing og en stor klem av meg. Alt godt til deg i dag. Gode ønsker til resten også. 🌸 3 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.👨🦰👩🦰 Entern skrev (5 timer siden): God mandagsmorgen 😊😊☺️☺️ Tusen❤️takk 😊 Ønsker dere og alle som leser en god mandag og flott start på uken 🍀☘️🐶🥰 MR SPEED skrev (14 timer siden): Blir ikke det da dessverre syk for alltid eplepsien angst ofte da Sender deg gode ønsker og varme klemmer fra meg og hoppende susser fra valpen ❤️🐶🥰 Sviskepott skrev (3 timer siden): @MR SPEED for ubegrenset healing og en stor klem av meg. Alt godt til deg i dag. Gode ønsker til resten også. 🌸 Helt enig! Tusen❤️takk og det samme til deg (du får også hoppende susser fra valpen) 😁🐶🥰 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars God mandag til folk og katter og hunder ❤️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars N-4K0 skrev (1 minutt siden): God mandag til folk og katter og hunder ❤️ Tusen❤️takk og det samme til deg 🍀☘️🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars N-4K0 skrev (23 minutter siden): God mandag til folk og katter og hunder ❤️ Trippelure skrev (50 minutter siden): Tusen❤️takk 😊 Ønsker dere og alle som leser en god mandag og flott start på uken 🍀☘️🐶🥰 Sender deg gode ønsker og varme klemmer fra meg og hoppende susser fra valpen ❤️🐶🥰 Helt enig! Tusen❤️takk og det samme til deg (du får også hoppende susser fra valpen) 😁🐶🥰 Sviskepott skrev (4 timer siden): @MR SPEED for ubegrenset healing og en stor klem av meg. Alt godt til deg i dag. Gode ønsker til resten også. 🌸 Cassidy Tvillingene ønsker dere en godmandag.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars Takk jo nå helt toppers da angsten var nei…. ringe kiropraktor ba for få en time fredag i stedet selv vont i ryggen ennå med krykke @Trippelure skriver da Lego ikke da men å nå ja @Sviskepott takk takk ❤️❤️❤️❤️ @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) takk dere❤️❤️❤️❤️❤️ tenk mange ganger angsten kunde røyke hasj NEI TAKK hasj med tobak nei ikke meg faen den dritt det narko er 😡kommer aldri inn her 🤨 bare VILE si det jeg røyker IKKE det 😃👍😃 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars MR SPEED skrev (3 timer siden): Takk jo nå helt toppers da angsten var nei…. ringe kiropraktor ba for få en time fredag i stedet selv vont i ryggen ennå med krykke @Trippelure skriver da Lego ikke da men å nå ja @Sviskepott takk takk ❤️❤️❤️❤️ @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) takk dere❤️❤️❤️❤️❤️ tenk mange ganger angsten kunde røyke hasj NEI TAKK hasj med tobak nei ikke meg faen den dritt det narko er 😡kommer aldri inn her 🤨 bare VILE si det jeg røyker IKKE det 😃👍😃 Cassidy Tvillingene tenker på deg.🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars Tenkte dumme tanker kom på trykk 1 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars MR SPEED skrev (1 minutt siden): Tenkte dumme tanker kom på trykk Cassidy Tvillingene synes at dette er et kult bilde.😎😎🥰🥰 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars Gleder meg på den serien gitt. 😁 God mandagskveld, alle sammen 😃 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars Duriello skrev (2 minutter siden): Gleder meg på den serien gitt. 😁 God mandagskveld, alle sammen 😃 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene ønsker deg også en Godmandagskveld.😊😊 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars MR SPEED skrev (5 timer siden): Takk jo nå helt toppers da angsten var nei…. ringe kiropraktor ba for få en time fredag i stedet selv vont i ryggen ennå med krykke @Trippelure skriver da Lego ikke da men å nå ja @Sviskepott takk takk ❤️❤️❤️❤️ @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) takk dere❤️❤️❤️❤️❤️ tenk mange ganger angsten kunde røyke hasj NEI TAKK hasj med tobak nei ikke meg faen den dritt det narko er 😡kommer aldri inn her 🤨 bare VILE si det jeg røyker IKKE det 😃👍😃 Sender deg fortsatt ønsker om god bedring 🍀☘️🐶🥰 Nei det er vel best å ikke røyke i det hele tatt 🤪 Duriello skrev (13 minutter siden): Gleder meg på den serien gitt. 😁 God mandagskveld, alle sammen 😃 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en godmandag.♥️♥️ Tusen❤️takk og det samme til dere og alle som leser i tråden 🍀☘️🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars Trippelure skrev (1 minutt siden): Sender deg fortsatt ønsker om god bedring 🍀☘️🐶🥰 Nei det er vel best å ikke røyke i det hele tatt 🤪 Tusen❤️takk og det samme til dere og alle som leser i tråden 🍀☘️🐶🥰 Cassidy Tvillingene håper at du og valpen har en finmandagskveld.♥️♥️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene håper at du og valpen har en finmandagskveld.♥️♥️ Tusen❤️takk 😊 Vi er litt slitne i dag begge to, men ellers har vi det fint. Valpen ligger og sover på foten min 🐶🥰 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå