MR SPEED Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars Trippelure skrev (9 minutter siden): Hurra🥳 Hurra🥳 Hurra🥳 Jeg må en tur i butikken og ønsker deg en god tur til kjøleskapet 🍀☘️🐶🥰 Ha ha sorry jeg ler merket bedring hurra hurra er ikke bedre oda da er det noe da glemte cola gikk in kjøpte fra mobilen let enkelt å grensen til latskap 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars MR SPEED skrev (45 minutter siden): Ha ha sorry jeg ler merket bedring hurra hurra er ikke bedre oda da er det noe da glemte cola gikk in kjøpte fra mobilen let enkelt å grensen til latskap Det er godt å høre at du har blitt litt bedre i ryggen, håper du blir helt bra superfort 🍀☘️🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars Trippelure skrev (6 timer siden): Tusen❤️takk og god lørdag til deg også🍀☘️🐶🥰 For meg blir det ofte trippelt, da jeg poster i "Skriv den første setningen"- tråden også 🤪🤣 Det blir ofte trippelt på Cassidy Tvillingene også.😉😉🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Det blir ofte trippelt på Cassidy Tvillingene også.😉😉🥰🥰 Trippelgjengen 😜😂🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars Trippelure skrev (3 minutter siden): Trippelgjengen 😜😂🐶🥰 🤣🤣🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. mars Del Skrevet 10. mars Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godsøndagsmorgen.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 10. mars Del Skrevet 10. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godsøndagsmorgen.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 God søndagsmorgen 😊😊☺️☺️ Trippelure skrev (11 timer siden): Trippelgjengen 😜😂🐶🥰 Hurra for Trippelgjengen 🥳🥳🥳 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 10. mars Del Skrevet 10. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godsøndagsmorgen.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Entern skrev (1 time siden): God søndagsmorgen 😊😊☺️☺️ Hurra for Trippelgjengen 🥳🥳🥳 Tusen❤️takk dere 😊 Og god søndagsmorgen til alle sammen 🍀☘️🐶🥰 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 10. mars Del Skrevet 10. mars Jeg tripler av og til jeg også The Triples! Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. mars Del Skrevet 10. mars N-4K0 skrev (19 minutter siden): Jeg tripler av og til jeg også The Triples! Trippelure skrev (5 timer siden): Tusen❤️takk dere 😊 Og god søndagsmorgen til alle sammen 🍀☘️🐶🥰 Entern skrev (7 timer siden): God søndagsmorgen 😊😊☺️☺️ Hurra for Trippelgjengen 🥳🥳🥳 Cassidy Tvillingene ønsker dere en Godsøndag.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 10. mars Del Skrevet 10. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en Godsøndag.♥️♥️ Håper dere også har en god søndag 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. mars Del Skrevet 10. mars Entern skrev (57 minutter siden): Håper dere også har en god søndag 😊😊☺️☺️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene har en godsøndag, vi håper at du har det samme.♥️♥️ Lenke til kommentar
Entern Skrevet 10. mars Del Skrevet 10. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene har en godsøndag, vi håper at du har det samme.♥️♥️ Det har jeg, har sovet godt og spist risgrøt sammen med fattern og nå ser vi Mord & Mysterier (som vi pleier å kalle Myrderier & Mysterier 🤣🤣🤣) Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. mars Del Skrevet 10. mars Entern skrev (7 minutter siden): Det har jeg, har sovet godt og spist risgrøt sammen med fattern og nå ser vi Mord & Mysterier (som vi pleier å kalle Myrderier & Mysterier 🤣🤣🤣) Cassidy Tvillingene synes at det høres fint og koselig ut.🥰🥰 Og vi liker Myrderier & Mysterier, det er et kult parodi navn.🤣🤣 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 10. mars Del Skrevet 10. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at det høres fint og koselig ut.🥰🥰 Og vi liker Myrderier & Mysterier, det er et kult parodi navn.🤣🤣 Tusen takk 😊😊☺️☺️ hyggelig dere også liker parodi navnet 🤣🤣🤣 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. mars Del Skrevet 10. mars Entern skrev (1 minutt siden): Tusen takk 😊😊☺️☺️ hyggelig dere også liker parodi navnet 🤣🤣🤣 Cassidy Tvillingene synes at det er et genialt parodi navn.🥰🥰🤣🤣 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 10. mars Del Skrevet 10. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det er et genialt parodi navn.🥰🥰🤣🤣 Kjempehyggelig å høre 🤣🤣😊😊👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. mars Del Skrevet 10. mars Entern skrev (Akkurat nå): Kjempehyggelig å høre 🤣🤣😊😊👍👍 Cassidy Tvillingene kaller jo tv-en for flimreboksen og radioen for musikkboksen vi.😉😉 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 10. mars Del Skrevet 10. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene kaller jo tv-en for flimreboksen og radioen for musikkboksen vi.😉😉 Det er gode og morsomme navn 🤣🤣👍👍 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå