Trippelure Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars Jeg blir bare revet med av at alle andre skriver 🤪😅🐶🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars Trippelure skrev (33 minutter siden): Jeg blir bare revet med av at alle andre skriver 🤪😅🐶🥰 Husk 1 se opp 2 se ned 3 se til venstre 4 se til høyre @Trippelure 😝 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars MR SPEED skrev (56 minutter siden): Husk 1 se opp 2 se ned 3 se til venstre 4 se til høyre @Trippelure 😝 🤪😆 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars @Trippelure har du vont i nakken ikke bra🤪 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars Nei @MR SPEED jeg har ikke vondt i nakken 😜 Men jeg håper det går bedre med ryggen din 🍀☘️🐶🥰 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars Håper dere har en finfin lørdag alle sammen 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars Entern skrev (1 minutt siden): Håper dere har en finfin lørdag alle sammen Tusen❤️takk! Vi har det finfint her i stua og håper at du og faren din også har det finfint 🍀☘️🐶🥰 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars Trippelure skrev (Akkurat nå): Tusen❤️takk! Vi har det finfint her i stua og håper at du og faren din også har det finfint 🍀☘️🐶🥰 Godt å høre 😊 vi koser oss også 😊😊 (men jeg har brukt opp smileys 🥲) Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars Entern skrev (1 minutt siden): Godt å høre 😊 vi koser oss også 😊😊 (men jeg har brukt opp smileys 🥲) Det er koselig å høre 🐶🥰 Mener du likes? Tror jeg snart nærmer meg grensa selv 😆 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars Trippelure skrev (2 minutter siden): Det er koselig å høre 🐶🥰 Mener du likes? Tror jeg snart nærmer meg grensa selv 😆 Takk😊👍 ja likes 😁 det er så mye å like så da bruker jeg dem opp 😵💫😅 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars Entern skrev (2 minutter siden): Takk😊👍 ja likes 😁 det er så mye å like så da bruker jeg dem opp 😵💫😅 Samme her, men det er jo et tegn på et godt og hyggelig forum da 😃👍 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars Trippelure skrev (2 minutter siden): Samme her, men det er jo et tegn på et godt og hyggelig forum da 😃👍 Det er jeg helt enig i 😊👍 Synes forresten tråden din med vitenskapelige navn er kjempekul 😊👍 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars Entern skrev (7 minutter siden): Det er jeg helt enig i 😊👍 Synes forresten tråden din med vitenskapelige navn er kjempekul 😊👍 Tusen❤️takk 😁 Den er kanskje på kanten til å være litt for nerdete, men jeg digger det da 😆🐶🥰 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars Trippelure skrev (1 minutt siden): Tusen❤️takk 😁 Den er kanskje på kanten til å være litt for nerdete, men jeg digger det da 😆🐶🥰 Dette forumet trenger flere litt nerdete tråder 😀👍 og jeg digger det også 😊👍 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars Entern skrev (2 minutter siden): Dette forumet trenger flere litt nerdete tråder 😀👍 og jeg digger det også 😊👍 Det er jeg enig i, og så er det dobbelt så gøy å leke når man kan nerde litt og lære noe samtidig 🤓🐶🥰 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars Trippelure skrev (4 minutter siden): Det er jeg enig i, og så er det dobbelt så gøy å leke når man kan nerde litt og lære noe samtidig 🤓🐶🥰 Det er jeg helt enig i, det er gøy 😊👍 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars Entern skrev (3 minutter siden): Det er jeg helt enig i, det er gøy 😊👍 Enighetsgjengen 🥳🐶🥰 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars Trippelure skrev (Akkurat nå): Enighetsgjengen 🥳🐶🥰 Hurra for Enighetsgjengen 🥳🥳🥳🥳🥳 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars Trippelure skrev (41 minutter siden): Nei @MR SPEED jeg har ikke vondt i nakken 😜 Men jeg håper det går bedre med ryggen din 🍀☘️🐶🥰 La meg se vent nå ja etter må en tur i kjøleskapet 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars Entern skrev (3 minutter siden): Hurra for Enighetsgjengen 🥳🥳🥳🥳🥳 Hurra🥳 Hurra🥳 Hurra🥳 MR SPEED skrev (1 minutt siden): La meg se vent nå ja etter må en tur i kjøleskapet Jeg må en tur i butikken og ønsker deg en god tur til kjøleskapet 🍀☘️🐶🥰 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå