Trippelure Skrevet 8. mars Del Skrevet 8. mars MR SPEED skrev (6 minutter siden): Papegøya her meg skravle hode hade snakka høl i hode på kakle kalke er snakke på Fredrikstad spørket på deg da Dessuten er jeg halvt østfolding sjøl 😜 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. mars Del Skrevet 8. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 minutter siden): ♥️♥️ Det der var et lureri Er den her som kommer i posten når vet ikke Collectible har ikke sendt meg e-post kjøpte den for 218kr micro millennium falcon 75295 det er 101 Lego deler på den ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Kjøpte den i går Spoiler 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. mars Del Skrevet 8. mars MR SPEED skrev (10 minutter siden): Det der var et lureri Er den her som kommer i posten når vet ikke Collectible har ikke sendt meg e-post kjøpte den for 218kr micro millennium falcon 75295 det er 101 Lego deler på den ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Kjøpte den i går Skjul innhold ♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. mars Del Skrevet 8. mars (endret) Riktig GOOD natt alle her da må dere sove søt å godt da husk våte drømmer da hatt 2 i det siste ❤️ Endret 8. mars av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars MR SPEED skrev (4 minutter siden): Riktig GOOD natt alle her da må dere sove søt å godt da husk våte drømmer da hatt 2 i det siste ❤️ Cassidy Tvillingene ønsker deg God Tur til Drømmeland.♥️♥️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars MR SPEED skrev (55 minutter siden): Riktig GOOD natt alle her da må dere sove søt å godt da husk våte drømmer da hatt 2 i det siste ❤️ Håper du får sove godt og drømme no' vått og flott da (om Jordan-dama di) 😜🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars Trippelure skrev (13 minutter siden): Håper du får sove godt og drømme no' vått og flott da (om Jordan-dama di) 😜🐶🥰 Det håper Cassidy Tvillingene også.🤣🤣🥰🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars Trippelure skrev (29 minutter siden): Håper du får sove godt og drømme no' vått og flott da (om Jordan-dama di) 😜🐶🥰 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (15 minutter siden): Det håper Cassidy Tvillingene også.🤣🤣🥰🥰 Nei dere for mye cola 😡kolikk smerter må dempe cola bruke 😝😊nei avhengig ja ok nå ❤️😍🔔 ringer en velle i hode må ha en slurk cola nå cola haloliker 😡 noe dritt cola cola cola 😝😍❤️sove nei takk prøver ja takk Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars (endret) Trippelure skrev (4 timer siden): Dessuten er jeg halvt østfolding sjøl 😜 Hvor fra jeg er født i særp Endret 9. mars av MR SPEED Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars MR SPEED skrev (1 minutt siden): Hvor fra jeg er født i sarp Indre Østfold/Skiptvet eller Sjettve som vi sier der 😁 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars MR SPEED skrev (58 minutter siden): Nei dere for mye cola 😡kolikk smerter må dempe cola bruke 😝😊nei avhengig ja ok nå ❤️😍🔔 ringer en velle i hode må ha en slurk cola nå cola haloliker 😡 noe dritt cola cola cola 😝😍❤️sove nei takk prøver ja takk Cassidy Tvillingene tenker på deg vi.♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godlørdagsmorgen.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godlørdagsmorgen.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 God lørdagsmorgen 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godlørdagsmorgen.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Tusen❤️takk 😊 Ønsker dere og alle som leser en fortreffelig lørdag og god helg 🍀☘️🐶🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars MR SPEED skrev (13 minutter siden): Nå er det lørdag hurra hurra Helt enig 🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars MR SPEED skrev (14 timer siden): Det der var et lureri Er den her som kommer i posten når vet ikke Collectible har ikke sendt meg e-post kjøpte den for 218kr micro millennium falcon 75295 det er 101 Lego deler på den ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Kjøpte den i går Vis skjult innhold 👨🦰👩🦰👍👍 Entern skrev (4 timer siden): God lørdagsmorgen 😊😊☺️☺️ Trippelure skrev (8 minutter siden): Tusen❤️takk 😊 Ønsker dere og alle som leser en fortreffelig lørdag og god helg 🍀☘️🐶🥰 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene ønsker dere en finlørdag.♥️♥️ Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars God lørdag til dere alle det blir dobbelt opp med god dag-ønsker fordi jeg poster det i både Maskinførers og Sviskepotts tråder, men to er bedre enn én 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars N-4K0 skrev (Akkurat nå): God lørdag til dere alle det blir dobbelt opp med god dag-ønsker fordi jeg poster det i både Maskinførers og Sviskepotts tråder, men to er bedre enn én Tusen❤️takk og god lørdag til deg også🍀☘️🐶🥰 For meg blir det ofte trippelt, da jeg poster i "Skriv den første setningen"- tråden også 🤪🤣 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars Jeg skriver ikke så mye goddaging der, det blir mer i trådens tema med det første jeg tenker på som vanligvis ikke er det 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå