Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate


Sviskepott

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene har det veldig koselig i kveld begge to, og vi er glade for å høre at dere også har det koselig.♥️♥️

Har dere vært på mækkærn? 🤪 Det er godt å høre at dere har det veldig koselig, det gleder hjertet mitt 🐶🥰

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene har vært på Mc`ærn som vanlig i dag, og vi skal tilbake i morgen.♥️♥️

Det er bra dere koser dere! Selv spiser jeg omtrent aldri "junkfood", men jeg er svak for godt fritert påmmfri. Og det er en pub/gatekjøkken her hvor jeg bor som har vanvittig god påmmfri, så jeg går innimellom innom der (2-6 ganger i året) etter langtur i skogen 🍟😋

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (3 timer siden):

Hvordan går det med deg og ryggen din i dag @MR SPEED? Vi håper du har blitt litt bedre 🍀☘️🐶🥰

Ok sitter du dere godt i dag skulle jeg på do bare vaske henda auuuuuu auuuuu auuuuuu var da smerte fullt da higst sløyfa dra til apoteket å hente mine medisinener nei for smerte fult være i dag en i går 🥹var bedre i går da kan hende jeg henter de i morgen 😞😃

da sitter null smerte 😃

ligger null smerte 

nå null smerte 

du spurte  jeg svarer rett fra hjerte da 😃

100% ærlig svart 

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (37 minutter siden):

Det er bra dere koser dere! Selv spiser jeg omtrent aldri "junkfood", men jeg er svak for godt fritert påmmfri. Og det er en pub/gatekjøkken her hvor jeg bor som har vanvittig god påmmfri, så jeg går innimellom innom der (2-6 ganger i året) etter langtur i skogen 🍟😋

Cassidy Tvillingene sitter og spiser på McDonalds sånn at vi kommer oss litt ut blant folk.🥰🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
MR SPEED skrev (23 minutter siden):

Ok sitter du dere godt i dag skulle jeg på do bare vaske henda auuuuuu auuuuu auuuuuu var da smerte fullt da higst sløyfa dra til apoteket å hente mine medisinener nei for smerte fult være i dag en i går 🥹var bedre i går da kan hende jeg henter de i morgen 😞😃

da sitter null smerte 😃

ligger null smerte 

nå null smerte 

du spurte  jeg svarer rett fra hjerte da 😃

100% ærlig svart 

 

Det er trist at du har det så vondt! Håper du blir bedre i morgen 🍀☘️🐶🥰 Det er helt greit med et 100% ærlig svar, jeg foretrekker det selvom det kan være negativt. Jeg liker ikke løgn og bedrag 😊 

 

MR SPEED skrev (21 minutter siden):

🤣🤣🤣

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden):

Cassidy Tvillingene sitter og spiser på McDonalds sånn at vi kommer oss litt ut blant folk.🥰🥰

Ja det er viktig å komme seg ut blandt folk, og det er bra at dere gjør det 🐶🥰 Jeg er altfor flink til å isolere meg for meg selv 😅

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 minutt siden):

Det er trist at du har det så vondt! Håper du blir bedre i morgen 🍀☘️🐶🥰 Det er helt greit med et 100% ærlig svar, jeg foretrekker det selvom det kan være negativt. Jeg liker ikke løgn og bedrag 😊 

 

🤣🤣🤣

Ja det er viktig å komme seg ut blandt folk, og det er bra at dere gjør det 🐶🥰 Jeg er altfor flink til å isolere meg for meg selv 😅

Cassidy Tvillingene drev også å isolerte oss og bare var sammen vi to fra vi var 14-18 år. Men nå går vi litt mer ut blant folk.:yes::yes:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden):

Cassidy Tvillingene drev også å isolerte oss og bare var sammen vi to fra vi var 14-18 år. Men nå går vi litt mer ut blant folk.:yes::yes:

Jeg er mye flinkere nå enn det jeg var da jeg var yngre. Men siden jeg har aspergers syndrom så trives jeg veldig godt i eget selskap og syns det kan bli litt mye mas med masse folk og prat. Jeg er egentlig ganske skravlete og sosial, blir bare så sliten av å ha pratelyd inn i øret hele tiden 🤣🤣🤣🤪 Og det er litt mas å være på steder med mye folk, for jeg har ikke noe særlig filter pga aspergers og tar inn veldig mye, omtrent alt. De fleste har jo en hjerne som filtrerer vekk unødige greier, men den funksjonen manlger asperger-hjernen. Og det gjør meg ofte helt utslitt i flere dager å være i bysentrum, butikker og på spisesteder 😮‍💨

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 minutt siden):

Jeg er mye flinkere nå enn det jeg var da jeg var yngre. Men siden jeg har aspergers syndrom så trives jeg veldig godt i eget selskap og syns det kan bli litt mye mas med masse folk og prat. Jeg er egentlig ganske skravlete og sosial, blir bare så sliten av å ha pratelyd inn i øret hele tiden 🤣🤣🤣🤪 Og det er litt mas å være på steder med mye folk, for jeg har ikke noe særlig filter pga aspergers og tar inn veldig mye, omtrent alt. De fleste har jo en hjerne som filtrerer vekk unødige greier, men den funksjonen manlger asperger-hjernen. Og det gjør meg ofte helt utslitt i flere dager å være i bysentrum, butikker og på spisesteder 😮‍💨

Cassidy Tvillingene liker oss heller ikke på steder der det er stappfullt av mennesker, da trekker vi oss unna. Men vi er flinkere å gå ut blant folk nå enn det vi var før.🥰🥰

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (4 minutter siden):

Jeg er mye flinkere nå enn det jeg var da jeg var yngre. Men siden jeg har aspergers syndrom så trives jeg veldig godt i eget selskap og syns det kan bli litt mye mas med masse folk og prat. Jeg er egentlig ganske skravlete og sosial, blir bare så sliten av å ha pratelyd inn i øret hele tiden 🤣🤣🤣🤪 Og det er litt mas å være på steder med mye folk, for jeg har ikke noe særlig filter pga aspergers og tar inn veldig mye, omtrent alt. De fleste har jo en hjerne som filtrerer vekk unødige greier, men den funksjonen manlger asperger-hjernen. Og det gjør meg ofte helt utslitt i flere dager å være i bysentrum, butikker og på spisesteder 😮‍💨

Papegøya her meg skravle hode hade snakka høl i hode på kakle kalke er snakke på Fredrikstad spørket på deg da

Endret av MR SPEED
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
MR SPEED skrev (1 minutt siden):

Papegøya her meg skravle hode hade snakka høl i hode på kakle kalke er snakke på Fredrikstad spørket på deg da

Ja, men det er helt i orden @MR SPEED 🐶🥰 Dessuten veit jo alle at det er ille bra i Fredrikstad og at det alltid årnær seg der 😁👍 Jeg kan være veldig god på å skravle høl i hue på folk sjøl og det er ikke noe problem for meg å snakke med folk i timesvis 🤣🐶🥰 Problemet er når det er mange folk, masse lyd og ting som skjer rundt, da mister jeg helt fokus og blir "hakkete" i hodet fordi jeg er laget sånn at hodet mitt registrerer alt. Da blir det etterhvert  overbelastning i systemet mitt og kortslutning i hodet🤯

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...