Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. mars Rapporter Del Skrevet 3. mars Entern skrev (7 minutter siden): Tusen takk det har jeg stort sett 😊😊☺️☺️ og det håper jeg dere også har 😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene har en finsøndagskveld begge to, og vi er glade for å høre at din også er det stor sett.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. mars Rapporter Del Skrevet 3. mars N-4K0 skrev (9 timer siden): Jeg "må" innimellom kjøpe rød Litago og kjøper alltid 2stk selv om jeg er laktoseintolerant, men bruker laktasetilskudd for å kunne fordøye laktose uten å bli dårlig. Det er definitivt verdt det for å kunne drikke Litago og spise iskrem og brunost +++ 😀 YEAH i like it nooooo i love it 😃😃❤️❤️👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. mars Rapporter Del Skrevet 3. mars Cassidy Tvillingene liker også Litago.😋😋🥰🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. mars Rapporter Del Skrevet 3. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (15 minutter siden): Cassidy Tvillingene liker også Litago.😋😋🥰🥰 Drikdt ca 30 til 40 lita go de uke lyst på nå men orker ikke gå smerter da jevlig Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. mars Rapporter Del Skrevet 3. mars MR SPEED skrev (4 minutter siden): Drikdt ca 30 til 40 lita go de uke lyst på nå men orker ikke gå smerter da jevlig Cassidy Tvillingene synes at det var mye Litago gitt. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. mars Rapporter Del Skrevet 3. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (20 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det var mye Litago gitt. Prøver å drikke mindre cola da 😃 men nå blir cola Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. mars Rapporter Del Skrevet 3. mars MR SPEED skrev (7 minutter siden): Prøver å drikke mindre cola da 😃 men nå blir cola Cassidy Tvillingene kjører i oss både Urgebokser og Colabokser vi.🟩🟩🟥🟥😉😉 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. mars Rapporter Del Skrevet 4. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (40 minutter siden): Cassidy Tvillingene kjører i oss både Urgebokser og Colabokser vi.🟩🟩🟥🟥😉😉 Vet dere det er mindre koffein i urge å mere koffein i cola cola vinner Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. mars Rapporter Del Skrevet 4. mars MR SPEED skrev (3 minutter siden): Vet dere det er mindre koffein i urge å mere koffein i cola cola vinner Jepp det vet Cassidy Tvillingene, men Cola vinner ikke over Red Bull i koffeinnivå. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. mars Rapporter Del Skrevet 4. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Jepp det vet Cassidy Tvillingene, men Cola vinner ikke over Red Bull i koffeinnivå. Jepp Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. mars Rapporter Del Skrevet 4. mars MR SPEED skrev (2 minutter siden): Jepp 😉😉 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. mars Rapporter Del Skrevet 4. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): 😉😉 Jepp jepp Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. mars Rapporter Del Skrevet 4. mars MR SPEED skrev (1 minutt siden): Jepp jepp Da sier Cassidy Tvillingene Yes Yes vi.😉😉 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. mars Rapporter Del Skrevet 4. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Da sier Cassidy Tvillingene Yes Yes vi.😉😉 Da sier MR SPEED YEAH YEAH Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. mars Rapporter Del Skrevet 4. mars MR SPEED skrev (Akkurat nå): Da sier MR SPEED YEAH YEAH Og da sier Cassidy Tvillingene Hurra Hurra. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. mars Rapporter Del Skrevet 4. mars N-4K0 skrev (5 minutter siden): Yeah yeah! Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. mars Rapporter Del Skrevet 4. mars Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. mars Rapporter Del Skrevet 4. mars God mandag jeg må få sjekket bilen igjen, uka etter service, pga. mulig kjølevæskelekkasje 😠 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. mars Rapporter Del Skrevet 4. mars N-4K0 skrev (11 minutter siden): God mandag jeg må få sjekket bilen igjen, uka etter service, pga. mulig kjølevæskelekkasje 😠 Cassidy Tvillingene ønsker deg lykke til, vi håper at alt ordner seg med bilen din.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå