N-4K0 Skrevet 3. mars Rapporter Del Skrevet 3. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (32 minutter siden): 🥰🥰 🥰🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 3. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mars Er det "luv" i luften her inne? 😉 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 3. mars Rapporter Del Skrevet 3. mars Pott! bare vennskapelig, men hyggelig det også 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 3. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mars Javisst. Vennlig, vennskapelig samvær er også et godt et. Slik en god vennegjeng gjør det. 1 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. mars Rapporter Del Skrevet 3. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 timer siden): Cassidy Tvillingene beklager at det ble litt sukkersøtt her inne vi.🤣🤣 De søte tvillingene våres blitt enda søtere 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 3. mars Rapporter Del Skrevet 3. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godsøndagsmorgen.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 God søndagsmorgen 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 3. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mars Godmorgen til deg også. Nettopp stått opp, eller oppe tidlig? 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 3. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mars Nå har jeg sett live på kongens fly gjennom verden og jeg hadde ikke tenkt på at det er så fryktelig tett i tett av fly over alt. 😧 Han skulle ha kunnet reise inkognito, så ikke slemminger får lyst til å gjøre ting de ikke skal med flyet. Lenke til kommentar
Entern Skrevet 3. mars Rapporter Del Skrevet 3. mars Sviskepott skrev (1 time siden): Godmorgen til deg også. Nettopp stått opp, eller oppe tidlig? God morgen😀 Jeg sto opp ganske sent til å være meg men ikke så sent som i går 😆 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. mars Rapporter Del Skrevet 3. mars Sto opp klokka banne tid etter på 13 snurings å lita go da 😃 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 3. mars Rapporter Del Skrevet 3. mars Jeg "må" innimellom kjøpe rød Litago og kjøper alltid 2stk selv om jeg er laktoseintolerant, men bruker laktasetilskudd for å kunne fordøye laktose uten å bli dårlig. Det er definitivt verdt det for å kunne drikke Litago og spise iskrem og brunost +++ 😀 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. mars Rapporter Del Skrevet 3. mars N-4K0 skrev (8 timer siden): 🥰🥰🥰 Sviskepott skrev (5 timer siden): Godmorgen til deg også. Nettopp stått opp, eller oppe tidlig? MR SPEED skrev (5 timer siden): De søte tvillingene våres blitt enda søtere Entern skrev (5 timer siden): God søndagsmorgen 😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godsøndag.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 3. mars Rapporter Del Skrevet 3. mars Og jeg som trodde det var en streak på gang med " +1 🥰 " Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. mars Rapporter Del Skrevet 3. mars N-4K0 skrev (2 minutter siden): Og jeg som trodde det var en streak på gang med " +1 🥰 " Cassidy Tvillingene tenker at det ikke er umulig vi.😉😉🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. mars Rapporter Del Skrevet 3. mars N-4K0 skrev (3 minutter siden): 🥰 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 3. mars Rapporter Del Skrevet 3. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godsøndag.♥️♥️ God søndag 😀😀😊😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. mars Rapporter Del Skrevet 3. mars Entern skrev (43 minutter siden): God søndag 😀😀😊😊 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at du har en finsøndagskveld.🥰🥰 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 3. mars Rapporter Del Skrevet 3. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (18 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at du har en finsøndagskveld.🥰🥰 Tusen takk det har jeg stort sett 😊😊☺️☺️ og det håper jeg dere også har 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå