MR SPEED Skrevet 27. februar Del Skrevet 27. februar @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) https://www.abcnyheter.no/nyheter/verden/2024/02/27/195985508/sony-nedbemanner 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. februar Del Skrevet 27. februar MR SPEED skrev (2 minutter siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) https://www.abcnyheter.no/nyheter/verden/2024/02/27/195985508/sony-nedbemanner Cassidy Tvillingene leser på nyhetene på nettet at det er nedbemanninger og innsparinger overalt nå for tiden vi. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. februar Del Skrevet 27. februar Ikke jeg logge i hele dag sitter nå skal sove Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. februar Del Skrevet 27. februar MR SPEED skrev (5 minutter siden): Ikke jeg logge i hele dag sitter nå skal sove Cassidy Tvillingene tenker mye på deg vi.♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. februar Del Skrevet 27. februar Cassidy Tvillingene teller både opp og ned vi.😉😉 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. februar Del Skrevet 27. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene teller både opp og ned vi.😉😉 Ha ha bra den gikk rett i baret👍👍✔️🆗☑️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. februar Del Skrevet 27. februar MR SPEED skrev (7 minutter siden): Ha ha bra den gikk rett i baret👍👍✔️🆗☑️ Det liker Cassidy Tvillingene å høre.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 27. februar Del Skrevet 27. februar Fortsatt god bedring med ryggen @MR SPEED 🌹 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. februar Del Skrevet 27. februar Cassidy Tvillingene sender også flere Godbedring hilsener til @MR SPEED🌹🌹 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. februar Del Skrevet 27. februar @Sviskepott er utesteng fra KG igjen så da ser du meg ikke der før om 60 dager om jeg ikke beordrer sletting av profil og bilder før den tid 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar Maskinfører skrev (1 minutt siden): @Sviskepott er utesteng fra KG igjen så da ser du meg ikke der før om 60 dager om jeg ikke beordrer sletting av profil og bilder før den tid Cassidy Tvillingene håper at du vil være her på Diskusjon.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 28. februar Forfatter Del Skrevet 28. februar Det håper jeg også. Du må ikke forsvinne for oss. Liker deg veldig godt jeg. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar Sviskepott skrev (1 time siden): Det håper jeg også. Du må ikke forsvinne for oss. Liker deg veldig godt jeg. Cassidy Tvillingene er helt enige, vi liker @Maskinfører veldig god. Og vi vil ha han her.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godonsdagsmorgen.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar Ønsker ALLE super helg fredag lørdag søndag husk ha det moro å gøy fine på mye gøy ❤️❤️😍😍🥰🥰 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar Det er bare onsdag i dag da, men takk, håper du får en fin helg også og at ryggen blir bedre Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Fin og Godonsdag.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar Trist slutt på gamle biler 😡 https://www.document.no/2024/02/27/eu-vil-ha-slutt-pa-at-gamle-biler-skal-kunne-repareres/ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 timer siden): Cassidy Tvillingene er helt enige, vi liker @Maskinfører veldig god. Og vi vil ha han her.♥️♥️ Tusen takk det varmer og høre ❤️❤️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå