Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar Cassidy Tvillingene er her vi.😉😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar Maskinfører skrev (Akkurat nå): ❤️❤️ Åja dere har det ja 😀😀 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): 🥰🥰 🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar Maskinfører skrev (5 minutter siden): 🥰🥰 Cassidy Tvillingene sender våre tanker og klemmer til deg og til Tuss og til Frida.🥰🥰😻😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Cassidy Tvillingene sender våre tanker og klemmer til deg og til Tuss og til Frida.🥰🥰😻😻 Tusen takk det varmer de hilser tilbake 🥰🥰😻😻 Tuss ligger ved sia og Frida ligger under pleddet 🥰🥰😻😻 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar Maskinfører skrev (5 minutter siden): Tusen takk det varmer de hilser tilbake 🥰🥰😻😻 Tuss ligger ved sia og Frida ligger under pleddet 🥰🥰😻😻 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene synes at det høres søtt og koselig ut.🥰🥰😻😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (44 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene synes at det høres søtt og koselig ut.🥰🥰😻😻 Bare koselig ja gjøre det 🥰🥰😻😻 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar Maskinfører skrev (5 minutter siden): Bare koselig ja gjøre det 🥰🥰😻😻 Cassidy Tvillingene synes at det er fint og bra at du har Tuss og Frida.🥰🥰😻😻 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar Det er kos å ha katt Ha en god mandag alle sammen 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar Jeg skal inn med bilen kl. 12 i dag for oljeservice, ellers har jeg ingen planer. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar Cassidy Tvillingene har ingen spesielle planer i dag. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar Intet nytt er godt nytt, som de sier Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar N-4K0 skrev (1 minutt siden): Intet nytt er godt nytt, som de sier Jepp, det er Cassidy Tvillingene helt enige i. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar Eller i dette tilfellet, ingen planer er godt nytt siden planer kan gå skeis. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar N-4K0 skrev (5 minutter siden): Eller i dette tilfellet, ingen planer er godt nytt siden planer kan gå skeis. Jepp, det er grunnen til at Cassidy Tvillingene aldri legger planer men tar ting på sparket.😉😉 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar Jeg planlegger bare når jeg skal/må gjøre noe, som lege/tannlegetime, verksted e.l., ellers blir det som regel hva jeg føler for når jeg føler for det. Men det er generelt mest planlegging, for jeg er den typen som helst vil ha ting forutsett og planlagt. Jeg drar som regel på butikk på faste dager, det er bare når og kanskje hvor jeg drar som blir mer spontant. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar N-4K0 skrev (6 minutter siden): Jeg planlegger bare når jeg skal/må gjøre noe, som lege/tannlegetime, verksted e.l., ellers blir det som regel hva jeg føler for når jeg føler for det. Men det er generelt mest planlegging, for jeg er den typen som helst vil ha ting forutsett og planlagt. Jeg drar som regel på butikk på faste dager, det er bare når og kanskje hvor jeg drar som blir mer spontant. Cassidy Tvillingene har handledagen vår på fredager, og vi spiser på Mc`ærn hver fredag og lørdag, Det er vel det eneste og Fish and Chips hver torsdag, og kylling og pommes frites hver søndag. Det er det faste vi har.😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar Jeg handler tirsdag og fredag fordi lokalavisa kommer ut og vi kjøper den til bestemor, helgehandlinga er fredag, etv. lørdag hvis det ikke blir på fredag. Spesifikke butikker for noen få spesifikke ting, men ellers her og der. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar N-4K0 skrev (4 minutter siden): Jeg handler tirsdag og fredag fordi lokalavisa kommer ut og vi kjøper den til bestemor, helgehandlinga er fredag, etv. lørdag hvis det ikke blir på fredag. Spesifikke butikker for noen få spesifikke ting, men ellers her og der. Ja og Cassidy Tvillingene spiser også sushi til lunsj hver onsdag og fredag. Nå har vi nemt våre faste ting og rutiner.😉😉 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå