Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate


Sviskepott

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg planlegger bare når jeg skal/må gjøre noe, som lege/tannlegetime, verksted e.l., ellers blir det som regel hva jeg føler for når jeg føler for det. Men det er generelt mest planlegging, for jeg er den typen som helst vil ha ting forutsett og planlagt.

Jeg drar som regel på butikk på faste dager, det er bare når og kanskje hvor jeg drar som blir mer spontant.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (6 minutter siden):

Jeg planlegger bare når jeg skal/må gjøre noe, som lege/tannlegetime, verksted e.l., ellers blir det som regel hva jeg føler for når jeg føler for det. Men det er generelt mest planlegging, for jeg er den typen som helst vil ha ting forutsett og planlagt.

Jeg drar som regel på butikk på faste dager, det er bare når og kanskje hvor jeg drar som blir mer spontant.

Cassidy Tvillingene har handledagen vår på fredager, og vi spiser på Mc`ærn hver fredag og lørdag, Det er vel det eneste og Fish and Chips hver torsdag, og kylling og pommes frites hver søndag. Det er det faste vi har.😊😊☺️☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg handler tirsdag og fredag fordi lokalavisa kommer ut og vi kjøper den til bestemor, helgehandlinga er fredag, etv. lørdag hvis det ikke blir på fredag. Spesifikke butikker for noen få spesifikke ting, men ellers her og der.

Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (4 minutter siden):

Jeg handler tirsdag og fredag fordi lokalavisa kommer ut og vi kjøper den til bestemor, helgehandlinga er fredag, etv. lørdag hvis det ikke blir på fredag. Spesifikke butikker for noen få spesifikke ting, men ellers her og der.

Ja og Cassidy Tvillingene spiser også sushi til lunsj hver onsdag og fredag. Nå har vi nemt våre faste ting og rutiner.😉😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...