Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar Cassidy Tvillingene håper også at du og Tuss og Frida har en finsøndag @Maskinfører🥰🥰😻😻 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (58 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper også at du og Tuss og Frida har en finsøndag @Maskinfører🥰🥰😻😻 Tusen takk ja det har vi hatt og dere ? 🥰🥰😻😻 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar Entern skrev (1 time siden): Håper du og Tuss og Frida har en fin søndag @Maskinfører😊😻😻 Tusen takk ja det har vi hatt og du ? 🥰🥰😻😻 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar Maskinfører skrev (3 minutter siden): Tusen takk ja det har vi hatt og dere ? 🥰🥰😻😻 Cassidy Tvillingene har en veldig fin søndagskveld begge to, og vi er glade for å høre at dere også har det.🥰🥰😻😻 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar Maskinfører skrev (25 minutter siden): Tusen takk ja det har vi hatt og du ? 🥰🥰😻😻 Ja men veldig rolig, har vært bittelitt forkjølet 🤒🤧 men bare bittelitt 😀😀😀 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar Entern skrev (2 minutter siden): Ja men veldig rolig, har vært bittelitt forkjølet 🤒🤧 men bare bittelitt 😀😀😀 Cassidy Tvillingeneer også litt småsnufsne og småforkjølte.🤧🤧 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingeneer også litt småsnufsne og småforkjølte.🤧🤧 Er litt tiden for det nå 🤧🤧 Når dere er litt småsnufsne får dere kose dere med litt varm drikke 🍵🍵☕️☕️😀😀 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar Entern skrev (1 minutt siden): Er litt tiden for det nå 🤧🤧 Når dere er litt småsnufsne får dere kose dere med litt varm drikke 🍵🍵☕️☕️😀😀 Ja Cassidy Tvillingene koser oss med cappuccino, varmsjokolade og varm te.☕☕☕☕🍵🍵 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Ja Cassidy Tvillingene koser oss med cappuccino, varmsjokolade og varm te.☕☕☕☕🍵🍵 Godt å høre 😊😊☺️☺️👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar Entern skrev (1 minutt siden): Godt å høre 😊😊☺️☺️👍👍 👨🦰👩🦰👍👍 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar Entern skrev (1 time siden): Ja men veldig rolig, har vært bittelitt forkjølet 🤒🤧 men bare bittelitt 😀😀😀 Lagt deg sikkert du nå det er bra men håper du blir frisk snart da 😀😀😀 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene har en veldig fin søndagskveld begge to, og vi er glade for å høre at dere også har det.🥰🥰😻😻 Det er bra og høre ja det er jeg også 🥰🥰😻😻 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar Maskinfører skrev (Akkurat nå): Lagt deg sikkert du nå det er bra men håper du blir frisk snart da 😀😀😀 Tusen takk 😀😀😀 Ikke lagt meg helt ennå 😀😀😀 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar Entern skrev (Akkurat nå): Tusen takk 😀😀😀 Ikke lagt meg helt ennå 😀😀😀 Du var våken ja 😀😀😀 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar Maskinfører skrev (Akkurat nå): Du var våken ja 😀😀😀 Ja sitter og ser på film 😀😀😀 men legger meg nok ganske snart 😴😴😴 Kjempehyggelig å se deg 😊😊😊 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar Entern skrev (Akkurat nå): Ja sitter og ser på film 😀😀😀 men legger meg nok ganske snart 😴😴😴 Kjempehyggelig å se deg 😊😊😊 Ser på film ja åssen film er detta da ? Søndags filmen ? 😀😀😀 Ja trøtt jeg også 😴😴😴😩😩😩😫😫😫 takk i like måte 😊😊😊 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) har gått og lagt seg ikke vært på KG de siste timene eller på Diskusjon 😴😴😴 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ser på film ja åssen film er detta da ? Søndags filmen ? 😀😀😀 Ja trøtt jeg også 😴😴😴😩😩😩😫😫😫 takk i like måte 😊😊😊 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) har gått og lagt seg ikke vært på KG de siste timene eller på Diskusjon 😴😴😴 Ser på Dune 🛸🚀men legger meg nok før den er ferdig 😴😴😴 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar Maskinfører skrev (7 minutter siden): Det er bra og høre ja det er jeg også 🥰🥰😻😻 ♥️♥️ Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ser på film ja åssen film er detta da ? Søndags filmen ? 😀😀😀 Ja trøtt jeg også 😴😴😴😩😩😩😫😫😫 takk i like måte 😊😊😊 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) har gått og lagt seg ikke vært på KG de siste timene eller på Diskusjon 😴😴😴 Cassidy Tvillingene har ikke lagt oss, vi har spilt Vri8 sammen. 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar Entern skrev (3 minutter siden): Ser på Dune 🛸🚀men legger meg nok før den er ferdig 😴😴😴 Dune ja den har jeg aldri sett ja du gjør nok det 😴😴😴 spesielt om den ses fra senga eller sovner du i stresslessen ? 😴😴😴😀 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): ♥️♥️ Cassidy Tvillingene har ikke lagt oss, vi har spilt Vri8 sammen. ❤️❤️ Åja dere har det ja 😀😀 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå