Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate


Sviskepott

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Maskinfører skrev (1 time siden):

God søndagsmorgen 🥰🥰👍👍

Cassidy Tvillingene sier Tusen Takk, og vi ønsker deg en fin søndag.♥️♥️

 

Maskinfører skrev (1 time siden):

Tusen takk det varmer 🥰🥰😻😻

 

Maskinfører skrev (1 time siden):

Tusen takk det varmer ;);) 🥰🥰😻😻

♥️♥️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (6 timer siden):

Tusen❤️takk 😃 valpen og jeg ønsker dere en god søndag tilbake 🍀☘️🐶🥰

God søndag til alle som leser, og spesiell hilsen til @Maskinfører og pusekattene hans 🍀☘️😊😻😻🐶🥰

Jeg syns ikke du er bortskjemt og jeg er helt enig med deg 😊🐶🥰 Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves sies det. Så vi får holde håpet oppe og kanskje prøve å lage noen nye kombinasjoner selv i mellomtiden 🤣😋👍

 

Sviskepott skrev (7 timer siden):

Morn-Morn alle sammen. :)  Mulig at det er meg som er bortskjemt, men jeg er litt lei av alt det gode jeg har kjøpt fast så lenge og venter på "den store smaksnyheten" som går som et drønn gjennom landet. Jeg vil så gjerne ha en ❤️ wow-opplevelse. Den kommer nok ikke. Alle produsenter sjonglerer med de samme smakskombinasjonene og alt er ei diger suppe. Jo, jeg er nok bortskjemt. :( 

 

N-4K0 skrev (8 timer siden):

God søndag, rampeunger :D 

 

N-4K0 skrev (3 timer siden):

God søndag til folket :) her står det ingenting på agendaen.

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en godsøndag.♥️♥️

Lenke til kommentar

Jeg lurer på om jeg ikke kjøpte noe frossen fish and chips en gang for et par år siden og prøvde 🤔 husker ikke helt, men jeg mener jeg har prøvd det. Men det er jo enkelt å fikse selv også, pommes frites + frossen panert fisk.

Lenke til kommentar

Det er bare knallgodt! :D  Det skulle ha vært mulig å få kjøpt på skikkelig vis fra folk som kan lage det på ordentlig vis, gjerne fra småbutikker eller boder som de har det over dammen nærmest oss. Heller det for min del, enn burger og pizza. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Det blir stort sett glutenfri grandis på meg, pommes frites og karbonader eller pølser eller brød med ost og skinke, stekte egg eller ost og karbonader. Sistnevnte skal jeg ha snart igjen 😋 

Jeg bruker som regel Xtra karbonader, de er skikkelig gode.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (20 minutter siden):

Det er bare knallgodt! :D  Det skulle ha vært mulig å få kjøpt på skikkelig vis fra folk som kan lage det på ordentlig vis, gjerne fra småbutikker eller boder som de har det over dammen nærmest oss. Heller det for min del, enn burger og pizza. 

Enig 😀👍 særlig hvis de lager som i Dublin, med kjempedigre porsjoner 😋😋😋😋😋😋

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...