Entern Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar Sviskepott skrev (4 timer siden): Nå falt jeg ut av tankeboblen som sa at det er søndag i dag og heldigvis er det ikke det. Kos deg med bøker, @Entern... Jeg skal bare være hjemme og drikke kald sjokomelk akkurat nå. Søppel ble bært ut i går kveld og alt er som det skal være i kåken min. Nesten i alle fall. Er ikke så himla nøye med noen støvkorn hist og pist. Kan aldri vinne den kampen helt uansett. Håper du og har en hyggelig lørdag Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Fin og Godlørdag.♥️♥️ Tusen takk 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 24. februar Forfatter Del Skrevet 24. februar Joda, melka er borte og Pott slapper av med å se kranglete mannskap på seilbåt...på tv. Kunne godt ha tenkt meg ei uke i fred og ro ombord, pluss hovedsenga og fint bad, med alle måltider og litt til som jeg ville ha det. Solnedganger. Seiling og litt sjøsprøyt. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar Sviskepott skrev (3 minutter siden): Joda, melka er borte og Pott slapper av med å se kranglete mannskap på seilbåt...på tv. Kunne godt ha tenkt meg ei uke i fred og ro ombord, pluss hovedsenga og fint bad, med alle måltider og litt til som jeg ville ha det. Solnedganger. Seiling og litt sjøsprøyt. Den ser jeg Jeg har akkurat spist en stor og god pizza og nå skal jeg ta meg en liten lur 😴 2 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 24. februar Forfatter Del Skrevet 24. februar Nå skal han være litt lur ja - tenkte meg det. "Tenk gode tanker" med øynene lukket. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar (endret) Hei hadde på bade din gamle skjokolade Endret 24. februar av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar Entern skrev (3 timer siden): Håper du og har en hyggelig lørdag Tusen takk 😊😊☺️☺️ Bare Hyggelig, Cassidy Tvillingene håper at du også har en finlørdag.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar Sviskepott skrev (2 timer siden): Nå skal han være litt lur ja - tenkte meg det. "Tenk gode tanker" med øynene lukket. Ja MR SPEED skrev (25 minutter siden): Hei hadde på bade din gamle skjokolade Hei Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Bare Hyggelig, Cassidy Tvillingene håper at du også har en finlørdag.🥰🥰 Det har jeg Var veldig bra BluesAsylet i dag Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar Entern skrev (Akkurat nå): Ja Hei Det har jeg Var veldig bra BluesAsylet i dag Det liker Cassidy Tvillingene å høre, vi må høre på BluesAsylet igjen en gang etter gammelt.🥰🥰 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Det liker Cassidy Tvillingene å høre, vi må høre på BluesAsylet igjen en gang etter gammelt.🥰🥰 Programmet er litt variabelt men er veldig bra når det er bra 😊😊☺️☺️ Reiersrud er veldig koselig 😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar Entern skrev (2 minutter siden): Programmet er litt variabelt men er veldig bra når det er bra 😊😊☺️☺️ Reiersrud er veldig koselig 😊 Cassidy Tvillingene har hørt en del ganger på BluesAsylet tidligere før vi begynte her på forumene, og vi likte godt det programmet.🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar Da må jeg hive den power banken til 100.kr, den var fra oda, den tok strømmen fra mobilen min tappet tok stjeler strømmen da pokker arg. Kjøpte en ny en på komplett nå litt info her Spoiler Andersson Nødlader 20.000 mAh Powerbank (sort) PD 18W, hurtiglader, 2x USB-A, 1x USB-C, 1x micro-B tek.no gitt den 10 av 10 å 100.kr avslag powerbank trykk hvis du trenger en selv 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar Cassidy Tvillingene har en finlørdagskveld begge to, og vi håper dere har det samme.🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (18 minutter siden): Cassidy Tvillingene har en finlørdagskveld begge to, og vi håper dere har det samme.🥰🥰 Var iIKKE det der eller interessant CC sett de gule lysa fra dere 2 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) ha ha ha ga 😃 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar Sviskepott skrev (3 timer siden): Nå skal han være litt lur ja - tenkte meg det. "Tenk gode tanker" med øynene lukket. Tenk ostepop Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar MR SPEED skrev (8 minutter siden): Var iIKKE det der eller interessant CC sett de gule lysa fra dere 2 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) ha ha ha ga 😃 Cassidy Tvillingene fikk noen lyse ideer i en brøkdel av et sekund i sted vi.💡💡🤣🤣😉😉 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (32 minutter siden): Cassidy Tvillingene fikk noen lyse ideer i en brøkdel av et sekund i sted vi.💡💡🤣🤣😉😉 Å gi meg BARE LYSA OK DA Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar MR SPEED skrev (5 minutter siden): Å gi meg BARE LYSA OK DA Cassidy Tvillingene gir deg jo hjerter på Legobildene og musikken som du poster her da.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (31 minutter siden): Cassidy Tvillingene gir deg jo hjerter på Legobildene og musikken som du poster her da.♥️♥️ Vet det da den her ikke GOOD gult lys takk 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar Cassidy Tvillingene synes at den Sjokomelken ser digg ut.😋😋 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at den Sjokomelken ser digg ut.😋😋 Kjøpe den da merker dere om dere liker den eller ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå