N-4K0 Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar Jeg kan ha oversett/glemt det, men da sier vi Cia, Tripp og Pott 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar N-4K0 skrev (Akkurat nå): Jeg kan ha oversett/glemt det, men da sier vi Cia, Tripp og Pott Ja Cassidy Tvillingene kan bekrefte at vi alle som nevnes her, setter stor pris på Legokunsten her inne.♥️♥️ Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar Håhå, det skal bygges mer senere i natt Jeg tenker å seksjonere ut bildene litt mer denne gangen. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar N-4K0 skrev (Akkurat nå): Håhå, det skal bygges mer senere i natt Jeg tenker å seksjonere ut bildene litt mer denne gangen. Cassidy Tvillingene gleder oss til å få se flere bilder vi.♥️♥️ Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar Vi får se om neste runde kommer i dag, fredag Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar N-4K0 skrev (1 minutt siden): Vi får se om neste runde kommer i dag, fredag Cassidy Tvillingene forstår, vi sier at den som venter på noe godt venter ikke forgjeves.😉😉 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 23. februar Del Skrevet 23. februar Bygging resten av uka og så blir det hvitløksnadder i dag eller i mårra 😋 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. februar Del Skrevet 23. februar N-4K0 skrev (5 minutter siden): Bygging resten av uka og så blir det hvitløksnadder i dag eller i mårra 😋 🧄🧄😋😋 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23. februar Del Skrevet 23. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene forstår, men vi tror ikke at du roter det til med å poste Legobilder her inne, for disse trådene til @Sviskepott og @Maskinfører er altmulig tråder.🥰🥰 Her kan det postes alt mulig bare det er koselig 🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. februar Del Skrevet 23. februar Maskinfører skrev (1 minutt siden): Her kan det postes alt mulig bare det er koselig 🥰🥰 Ja og det er Cassidy Tvillingene glade for.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. februar Del Skrevet 23. februar Cassidy Tvillingene synes at dette er en skikkelig kul Racerbil.🔋🔋🏎️🏎️😎😎🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. februar Del Skrevet 23. februar Cassidy Tvillingene har akkurat kost oss med Fish and Chips og Brus nå i sted.🐟🐟🍟🍟🥤🥤😋😋 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. februar Del Skrevet 23. februar N-4K0 skrev (37 minutter siden): Cia har spist fisj og sjips Jepp, det har Cassidy Tvillingene spist.😋😋😉😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. februar Del Skrevet 23. februar Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 23. februar Forfatter Del Skrevet 23. februar N-4K0 skrev (9 timer siden): Jeg vil ikke "rote til" andre folks tråder med altfor mange bilder, men jeg tar bilder før og etter hvert steg og underveis der jeg syns det er interessant Herved erklærer jeg denne tråden for 100% lovlig å legge ut LEGOKUNST i (ja! ) i alle varianter. Jeg liker lego og beundrer dere som kreerer intrikate bygg...og beundrer med innlevelse. Trippelure skrev (8 timer siden): Men Sviskepott digger også legobilder. Hun kaller det Legokunst 🐶🥰 Ja, det stemmer. Lego er veldig undervurdert som seriøs hobbyvirksomhet. Bygg i vei dere! 3 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. februar Del Skrevet 23. februar Brikkelauget stedet der voksene kan være klossete 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. februar Del Skrevet 23. februar Har ikke glemt dere setter bildene på vent…. For 2 bygger samme bil 2 bilder velger ta bilder da de modellene er ferdig i stedet for @N-4K0 å tar litt tid å da slapp da å da ikke da bygger jeg for mye hard blir angst ubehagelig følelse må det rollig n-4ko pøss på med bilder jeg ser hva Åsen du har tatt bilder å fokuser etter det du bygget ikke tar det samme likt med deg da 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå