N-4K0 Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar Trippelure skrev (3 timer siden): Ja, vi har hatt en kose og lekestund her, og plutselig sovnet han 🤣🐶🥰 Håper du har det bra og har en fin kveld 🍀☘️ 😅🤗🥰 jo takk, jeg gjør ikke så mye, vurderer å allerede begynne på tredje og siste byggeprosjekt. Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): på KG er det serverproblemer to dager i uken Ikke bare serveren som er problemet på KG, en del moderatorer også har jeg hørt... 😂 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar N-4K0 skrev (Akkurat nå): 😅🤗🥰 jo takk, jeg gjør ikke så mye, vurderer å allerede begynne på tredje og siste byggeprosjekt. Ikke bare serveren som er problemet på KG, en del moderatorer også har jeg hørt... 😂 Du har helt rett, Cassidy Tvillingene liker oss mye bedre her på Diskusjon enn på KG. Vi er mest her på Diskusjon nå. 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar N-4K0 skrev (12 minutter siden): 😅🤗🥰 jo takk, jeg gjør ikke så mye, vurderer å allerede begynne på tredje og siste byggeprosjekt. Ikke bare serveren som er problemet på KG, en del moderatorer også har jeg hørt... 😂 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden): Du har helt rett, Cassidy Tvillingene liker oss mye bedre her på Diskusjon enn på KG. Vi er mest her på Diskusjon nå. Virker som om de ikke er helt egnet til å drive forum... Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar Diskusjon er et topp forum. Jeg har faktisk tiårsjubileum her i år, 22. desember 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar Trippelure skrev (2 minutter siden): Virker som om de ikke er helt egnet til å drive forum... Det synes ikke Cassidy Tvillingene heller at de er. N-4K0 skrev (3 minutter siden): Diskusjon er et topp forum. Jeg har faktisk tiårsjubileum her i år, 22. desember Cassidy Tvillingene liker oss godt her på Diskusjon, dette er et bra forum med bra folk og brukere. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar Cassidy Tvillingene ønsker dere en Godtorsdag.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar Nøtter nøtter å nøtter søtt & salt 2 bilder + ROLLING STONES Å ❤️ å litt av neste bygg 🤪 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 N-4K0 skrev (6 timer siden): God 07:55 22.02.2024 Torsdag Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en Godtorsdag.🥰🥰 Tusen❤️takk og god torsdag ønskes dere tilbake 🍀☘️🐶🥰 N-4K0 skrev (12 timer siden): Diskusjon er et topp forum. Jeg har faktisk tiårsjubileum her i år, 22. desember Nice, en av årets beste datoer, godt valg av dato og jubileum! 😁🥳 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar MR SPEED skrev (57 minutter siden): Nøtter nøtter å nøtter søtt & salt 2 bilder + ROLLING STONES Å ❤️ å litt av neste bygg 🤪 Bygger du enda en traktoooooooor? 🤩 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar (endret) Trippelure skrev (2 timer siden): Bygger du enda en traktoooooooor? 🤩 Nei hemlighet nå kommer bilder i kveld da stikk ord grå grøn da nei er ikke flere traktorer må bygge opp mye av det jeg har har kjøpt 3 Lego å skal bruke 4000kr på 4 STAR WARS sett da nei er ikke mere traktor @Trippelure Endret 22. februar av MR SPEED Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar MR SPEED skrev (4 minutter siden): Nei hemlighet nå stikk grå En Gråtass-traktor 😁👍🐶🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar Trippelure skrev (1 minutt siden): En Gråtass-traktor 😁👍🐶🥰 Ikke traktor dessverre men kommer Lego med en traktor som bruker batteri da blir den traktoren kjøpt nå NEI sorry der😞 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar MR SPEED skrev (5 minutter siden): Ikke traktor dessverre men kommer Lego med en traktor som bruker batteri da blir den traktoren kjøpt nå NEI sorry der😞 Jammen kan ikke du bare finne opp en Lego-Gråtass? Bygge den helt selv liksom? Går det an? 😁 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar Trippelure skrev (5 minutter siden): Jammen kan ikke du bare finne opp en Lego-Gråtass? Bygge den helt selv liksom? Går det an? 😁 Er ikke lett koster nei er for dyrt nå Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar MR SPEED skrev (Akkurat nå): Er ikke lett koster nei er for dyrt nå Ok, skjønner. Beklager at jeg har traktor på hjernen og maser, men de kan brukes til så mye og jeg liker det 🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar Lover hvis jeg finner en ser noen men det er jukse sider de lurer pengene å null traktor da 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar Noen bilder klistre merker sett på selv 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå