Trippelure Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar N-4K0 skrev (1 minutt siden): Nå blir/er det vel kveldskos med vofsen 🤗 Ja, vi har hatt en kose og lekestund her, og plutselig sovnet han 🤣🐶🥰 Håper du har det bra og har en fin kveld 🍀☘️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Tusen Takk.♥️♥️ Cassidy Tvillingene er glade for at Diskusjon virker sånn 99% igjen. Helt enig Jeg ble så irritert på det i helgen at jeg ikke orket å være her, måtte bare logge av. Så stakk jeg i skogen i stedet 😁 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Cassidy Tvillingene håper også at du har en fin kveld @N-4K0🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Trippelure skrev (Akkurat nå): Helt enig Jeg ble så irritert på det i helgen at jeg ikke orket å være her, måtte bare logge av. Så stakk jeg i skogen i stedet 😁 Cassidy Tvillingene ble også irriterte, nå virker det 99% igjen. Det er noen tråder som laster litt tregt opp av og til, og så får vi av og til opp at det oppstod et problem med å reagere på dette innholdet når vi skal gi likes. Men ellers funker forumet fint igjen. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene ble også irriterte, nå virker det 99% igjen. Det er noen tråder som laster litt tregt opp av og til, og så får vi av og til opp at det oppstod et problem med å reagere på dette innholdet når vi skal gi likes. Men ellers funker forumet fint igjen. Jeg har ikke hatt noen problemer de siste dagene, men så har jeg ikke vært her så mye heller da 😁 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Trippelure skrev (Akkurat nå): Jeg har ikke hatt noen problemer de siste dagene, men så har jeg ikke vært her så mye heller da 😁 Cassidy Tvillingene er glade for at det sjeldent er serverproblemer her på Diskusjon, for på KG er det serverproblemer to dager i uken. Det skjer alltid mellom klokken 04.00-06.00. Hver natt til onsdag og hver natt til søndag. Og forumansvarlig klarer aldri å finne årsaken til problemene. 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene er glade for at det sjeldent er serverproblemer her på Diskusjon, for på KG er det serverproblemer to dager i uken. Det skjer alltid mellom klokken 04.00-06.00. Hver natt til onsdag og hver natt til søndag. Og forumansvarlig klarer aldri å finne årsaken til problemene. 🤣🤣🤣 Ja er glad det ikke er sånn her! Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Trippelure skrev (Akkurat nå): 🤣🤣🤣 Ja er glad det ikke er sånn her! Det er Cassidy Tvillingene også, for vi er mye mer her på Diskusjon enn vi er på KG. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Her å ser jeg 😜 chatte @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Trippelure 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar MR SPEED skrev (2 minutter siden): Her å ser jeg 😜 chatte @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Trippelure Cassidy Tvillingene kan bekrefte at Chattegutten og Chattejenten chatter her også, for dette er jo en chattetråd da.😉😉 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene kan bekrefte at Chattegutten og Chattejenten chatter her også, for dette er jo en chattetråd da.😉😉 Ha ha goode nøtter jeg tester nå Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar MR SPEED skrev (2 minutter siden): Ha ha goode nøtter jeg tester nå Cassidy Tvillingene håper ikke at de blir altfor harde nøtter å knekke??😉😉🥜🥜🥥🥥 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar MR SPEED skrev (49 minutter siden): Ha ha goode nøtter jeg tester nå Hva slags nøtter da? Jeg digger nøtter 😍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Trippelure skrev (3 minutter siden): Hva slags nøtter da? Jeg digger nøtter 😍 Cassidy Tvillingene elsker også nøtter, spesielt peanøtter og chilinøtter.😋😋🥜🥜🌶️🌶️🥰🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene elsker også nøtter, spesielt peanøtter og chilinøtter.😋😋🥜🥜🌶️🌶️🥰🥰 Jeg liker cashewnøtter og valnøtter best 😋 men jeg liker alle typer nøtter da, har vært vill etter det hele livet 😂🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Trippelure skrev (14 minutter siden): Hva slags nøtter da? Jeg digger nøtter 😍 Sier det i morgen for slapp nå sorry minn meg på det @Trippelure 😃 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar MR SPEED skrev (2 minutter siden): Sier det i morgen for slapp nå sorry minn meg på det @Trippelure 😃 Ikke sikkert jeg husker på det da 🤪 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Trippelure skrev (10 minutter siden): Jeg liker cashewnøtter og valnøtter best 😋 men jeg liker alle typer nøtter da, har vært vill etter det hele livet 😂🥰 Cassidy Tvillingene liker også egentlig alle nøtter, vi er bare nødt til å ha nøtter.🥜🥜🤣🤣😋😋🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene liker også egentlig alle nøtter, vi er bare nødt til å ha nøtter.🥜🥜🤣🤣😋😋🥰🥰 🤣🤣🤣👍👍👍🥰🥰🥰😋😋😋 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Trippelure skrev (4 minutter siden): 🤣🤣🤣👍👍👍🥰🥰🥰😋😋😋 🤣🤣🥰🥰 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå