Sviskepott Skrevet 18. februar Forfatter Del Skrevet 18. februar Mine drømmer i nåtid er ikke skrekk slik som de var da jeg var barn, men situasjoner som skjer til tross for at jeg ikke vil det. Mennesker som tar seg til rette og gjør som de vil med mine ting i mitt hjem f,eks. Jeg blir irritert, de fortsetter og jeg blir sint, de fortsetter og jeg ender opp med å kjefte, skrike og jage dem ut av mitt hjem. Jeg våkner sint og drømmen/stemningen sitter fast til langt utpå kvelden. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar MR SPEED skrev (3 timer siden): Sannheten er her nei jo litt slapp nå trøtt nå sove ikke minutt i natt kjøpt 6 burn på oda har 2 her ellers ok hører på VAN HALEN mindre slapp være med gjespen da Cassidy Tvillingene Digger Van Halen.😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Sviskepott skrev (3 timer siden): Mine drømmer i nåtid er ikke skrekk slik som de var da jeg var barn, men situasjoner som skjer til tross for at jeg ikke vil det. Mennesker som tar seg til rette og gjør som de vil med mine ting i mitt hjem f,eks. Jeg blir irritert, de fortsetter og jeg blir sint, de fortsetter og jeg ender opp med å kjefte, skrike og jage dem ut av mitt hjem. Jeg våkner sint og drømmen/stemningen sitter fast til langt utpå kvelden. Huff Kjipt med så irriterende drømmer Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Entern skrev (9 minutter siden): Huff Kjipt med så irriterende drømmer 8 poster da gi jeg deg navn spam kongen as 😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar MR SPEED skrev (1 minutt siden): 8 poster da gi jeg deg navn spam kongen as 😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜 Spam spam spam spam Spam spam spam spam LOVELY SPAM LOVELY SPAM!!! 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Entern skrev (9 minutter siden): Spam spam spam spam Spam spam spam spam LOVELY SPAM LOVELY SPAM!!! HURRA FOR @Entern 😃😃😃😃 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar MR SPEED skrev (Akkurat nå): HURRA FOR @Entern 😃😃😃😃 Og hurra for @MR SPEED🥳🥳🥳 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Cassidy Tvillingene håper at dere alle sammen har en finsøndag.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene håper at dere alle sammen har en finsøndag.🥰🥰 Kjempefin 😊😊☺️☺️ Og det håper jeg dere og har😀😀 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Entern skrev (6 minutter siden): Kjempefin 😊😊☺️☺️ Og det håper jeg dere og har😀😀 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene har en veldig fin søndagskveld begge to, og vi er glade for å høre at du også har det.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (29 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene har en veldig fin søndagskveld begge to, og vi er glade for å høre at du også har det.🥰🥰 Godt å høre 😊😊☺️☺️Takk😊😊☺️☺️ Endret 18. februar av Entern 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Entern skrev (6 minutter siden): Godt å høre 😊😊☺️☺️Takk😊😊☺️☺️ Bare Hyggelig, Cassidy Tvillingene liker at våre venner har det bra.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (14 minutter siden): Bare Hyggelig, Cassidy Tvillingene liker at våre venner har det bra.🥰🥰 Det liker jeg også 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Entern skrev (29 minutter siden): Det liker jeg også 😊😊☺️☺️ Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Cassidy Tvillingene Rocker On vi.😉😉🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene Rocker On vi.😉😉🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar MR SPEED skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene digger den vi.🥰🥰🤘🤘 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. februar Del Skrevet 19. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene digger den vi.🥰🥰🤘🤘 Sorry den dumme kommentaren med ROCK AND ROLL HALV VÅKEN UNNDKYLD CC 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. februar Del Skrevet 19. februar MR SPEED skrev (Akkurat nå): Sorry den dumme kommentaren med ROCK AND ROLL HALV VÅKEN UNNDKYLD CC Det går bra, Cassidy Tvillingene digger dette bildet.🥰🥰 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå