Maskinfører Skrevet 7. desember 2023 Del Skrevet 7. desember 2023 Jeg og pus ligger rygg mot rygg 😻😻 1 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 7. desember 2023 Del Skrevet 7. desember 2023 Koselig Julefilm 🎄🎅 1 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. desember 2023 Del Skrevet 7. desember 2023 Maskinfører skrev (21 minutter siden): Koselig Julefilm 🎄🎅 👨🦰👩🦰👍👍 Maskinfører skrev (42 minutter siden): Jeg og pus ligger rygg mot rygg 😻😻 Cassidy Tvillingene synes at det høres koselig ut.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 7. desember 2023 Del Skrevet 7. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): 👨🦰👩🦰👍👍 Cassidy Tvillingene synes at det høres koselig ut.🥰🥰 Ja det gjør det 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 7. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2023 Entern skrev (19 timer siden): Jeg og fattern har vært og sett klassisk konsert, Vivaldis fire årstider, med en veldig flink soloist 😊😀🎻🎻🎻🎻🎻 Åååå, jeg har dem kun på cd, men jeg tror det må ha vært en finfin opplevelse. 🥺 Maskinfører skrev (18 timer siden): Hvor er du hen @Sviskepott ? Jeg er HER! 👋 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (18 timer siden): Cassidy Tvillingene tror at det er du og vi som er de nattaktive her på forumet.😉😉 Nattuglene på forumet. Maskinfører skrev (14 timer siden): Jeg og pus ligger rygg mot rygg 😻😻 Dere er heldige begge to. Jeg skulle gjerne hatt en gaupe. 💕 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 7. desember 2023 Del Skrevet 7. desember 2023 Sviskepott skrev (3 minutter siden): Åååå, jeg har dem kun på cd, men jeg tror det må ha vært en finfin opplevelse. 🥺 Jeg er HER! 👋 Nattuglene på forumet. Dere er heldige begge to. Jeg skulle gjerne hatt en gaupe. 💕 Ja da må du få deg en da vettu 😀💕 1 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 7. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2023 En gaupe? Er nok ikke lov det og jeg er en meget lydig dame. 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 7. desember 2023 Del Skrevet 7. desember 2023 Er Sviskepott en dame?? 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. desember 2023 Del Skrevet 7. desember 2023 Cassidy Tvillingene ser at det er bekreftet nå. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. desember 2023 Del Skrevet 7. desember 2023 Sviskepott skrev (2 timer siden): Åååå, jeg har dem kun på cd, men jeg tror det må ha vært en finfin opplevelse. 🥺 Jeg er HER! 👋 Nattuglene på forumet. Dere er heldige begge to. Jeg skulle gjerne hatt en gaupe. 💕 🥰🥰 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 7. desember 2023 Del Skrevet 7. desember 2023 Sviskepott skrev (3 timer siden): Åååå, jeg har dem kun på cd, men jeg tror det må ha vært en finfin opplevelse. 🥺 Jeg er HER! 👋 Nattuglene på forumet. Dere er heldige begge to. Jeg skulle gjerne hatt en gaupe. 💕 Ja det var kjempeflott 😀😀😀 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. desember 2023 Del Skrevet 7. desember 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Ja det var kjempeflott 😀😀😀 Cassidy Tvillingene er helt enige.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 8. desember 2023 Del Skrevet 8. desember 2023 God fredag og god helg til folket 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. desember 2023 Del Skrevet 8. desember 2023 N-4K0 skrev (7 minutter siden): God fredag og god helg til folket Tusen Takk, Cassidy Tvillingene ønsker deg også en Godfredag og en Godhelg @N-4K0😊😊☺️☺️ 2 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 8. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2023 (endret) N-4K0 skrev (På 7.12.2023 den 17.17): Er Sviskepott en dame?? Jeg var det da. Noen ganger er jeg noe helt annet. Herlig å bytte litt når en føler for det. Av og til er jeg også en bitteliten rosin. Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (På 7.12.2023 den 19.40): Cassidy Tvillingene ser at det er bekreftet nå. Litt av hvert. Entern skrev (På 7.12.2023 den 20.30): Ja det var kjempeflott 😀😀😀 Jupp. 😂 N-4K0 skrev (13 minutter siden): God fredag og god helg til folket Sviskefolket hilser tilbake. Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene ønsker deg også en Godfredag og en Godhelg @N-4K0😊😊☺️☺️ Jeg ønsker dere det også alle sammen...selv om jeg nok skal i seng snart. Må bare ut og fjerne snøen en siste gang før jeg legger meg. Det har kommet litt for mye til at jeg våger å la den ligg til i morgen tidlig. Skal opp før seks og måke litt mer da. Jeg er ikke spesielt blid for akkurat den saken. Endret 8. desember 2023 av Sviskepott 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. desember 2023 Del Skrevet 8. desember 2023 Sviskepott skrev (3 minutter siden): Jeg var det da. Noen ganger er jeg noe helt annet. Herlig å bytte litt når en føler for det. Av og til er jeg også en bitteliten rosin. Litt av hvert. Jupp. 😂 Sviskefolket hilser tilbake. Jeg ønsker dere det også alle sammen...selv om jeg nok skal i seng snart. Må bare ut og fjerne snøen en siste gang før jeg legger meg. Det har kommet litt for mye til at jeg våger å la den ligg til i morgen tidlig. Skal opp før seks og måke litt mer da. Jeg er ikke spesielt blid for akkurat den saken. Cassidy Tvillingene har ikke så mye snø her i Bergen, men vi har glatte veier noen steder. Og det liker vi ikke. Vi ønsker deg en Riktig Godnatt vår Gode Venn @Sviskepott😴😴💤💤🥱🥱 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 8. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2023 Tusen takk. Si det høyt så Olle Lukkøye hører det. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. desember 2023 Del Skrevet 8. desember 2023 Sviskepott skrev (Akkurat nå): Tusen takk. Si det høyt så Olle Lukkøye hører det. Cassidy Tvillingene sier det Rungende og Tostemt sånn at Ole Lukkøye ( Jon Blund ) får med seg hvert eneste ord. Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. desember 2023 Del Skrevet 8. desember 2023 (endret) God elg godtfolk 😀 Endret 8. desember 2023 av Maskinfører 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå