N-4K0 Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Akkurat nå virker forumet normalt igjen, men jeg skal ikke jinxe det 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Cassidy Tvillingene ser at forumet funker 90% igjen nå.😉😉 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godsøndagsmorgen.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar N-4K0 skrev (3 timer siden): Akkurat nå virker forumet normalt igjen, men jeg skal ikke jinxe det Se her trykk du RD-D2 👍 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godsøndagsmorgen.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Samme her CC Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 18. februar Forfatter Del Skrevet 18. februar Godt å se at alle er her. I alle fall nå, så lenge det varer og godmorgen til alle sammen. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Sviskepott skrev (34 minutter siden): Godt å se at alle er her. I alle fall nå, så lenge det varer og godmorgen til alle sammen. Godmorgen 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 18. februar Forfatter Del Skrevet 18. februar Har du sovet godt? 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Sviskepott skrev (1 minutt siden): Har du sovet godt? Ja kjempegodt i 7 timer Håper du og har sovet godt Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 18. februar Forfatter Del Skrevet 18. februar Entern skrev (2 timer siden): Håper du og har sovet godt Jo, for så vidt, men veldig stykkevis og delt. Jeg savner en hel natts dyp og drømmeløs hvilesøvn. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Sviskepott skrev (17 minutter siden): Jo, for så vidt, men veldig stykkevis og delt. Jeg savner en hel natts dyp og drømmeløs hvilesøvn. Jeg våknet opp midt på natten jeg også da men sovnet igjen Jeg savner å huske drømmene mine kjempegodt, det gjorde jeg alltid før 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 18. februar Forfatter Del Skrevet 18. februar Entern skrev (54 minutter siden): Jeg våknet opp midt på natten jeg også da men sovnet igjen Jeg savner å huske drømmene mine kjempegodt, det gjorde jeg alltid før Jeg hadde mye mareritt som barn og ungdom og dem er jeg glad for fraværet av nå. Alt ligger til rette for søvn, men hodet jobber alltid overtid og lar seg ikke snakke til ro så lett. Lenke til kommentar
Entern Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Sviskepott skrev (2 timer siden): Jeg hadde mye mareritt som barn og ungdom og dem er jeg glad for fraværet av nå. Alt ligger til rette for søvn, men hodet jobber alltid overtid og lar seg ikke snakke til ro så lett. Jeg hadde også mye mareritt som barn men så lærte jeg meg lucid dreaming Huff trist du sliter med å finne roen 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar MR SPEED skrev (33 minutter siden): THE SEVENTH SEAL @Entern Fin film @MR SPEED Seventh Son of a Seventh Son @MR SPEED Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Entern skrev (2 minutter siden): Fin film @MR SPEED Seventh Son of a Seventh Son @MR SPEED Hæææææ VAN HALEN Sang 😃😜 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar MR SPEED skrev (Akkurat nå): Hæææææ VAN HALEN Sang 😃😜 Fin film også 😃😀 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar MR SPEED skrev (7 timer siden): Samme her CC Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at du har en finsøndag.🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (53 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at du har en finsøndag.🥰🥰 Sannheten er her nei jo litt slapp nå trøtt nå sove ikke minutt i natt kjøpt 6 burn på oda har 2 her ellers ok hører på VAN HALEN mindre slapp være med gjespen da Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Entern skrev (5 timer siden): Jeg våknet opp midt på natten jeg også da men sovnet igjen Jeg savner å huske drømmene mine kjempegodt, det gjorde jeg alltid før @Entern kjøpe deg en skrive blokk skriv de opp en av mine husker jeg litt gravde en skytte grav etter meg var mange zombier husker noen snuske drømmer nei de setter ikke på trykk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå