N-4K0 Skrevet 17. februar Del Skrevet 17. februar 2022 Ford GT steg 5/5 og komplett bil. 1 3 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 17. februar Forfatter Del Skrevet 17. februar Rett og slett vakkert. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. februar Del Skrevet 17. februar (endret) God lørdag alle sammen, håper alle har det bra og koser seg 🍀☘️🐶🥰 N-4K0 skrev (5 timer siden): 2022 Ford GT steg 5/5 og komplett bil. Nice legobil 👍😎 Endret 17. februar av Trippelure Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. februar Del Skrevet 17. februar N-4K0 skrev (6 timer siden): Jeg gjorde like godt ferdig både steg 4 og 5 i natt siden det var lite som gjensto ift. hovedkonstruksjonen. Steg 4: Cassidy Tvillingene synes at det er skikkelig flotte bilder.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. februar Del Skrevet 17. februar N-4K0 skrev (6 timer siden): 2022 Ford GT steg 5/5 og komplett bil. Cassidy Tvillingene synes at det er en skikkelig bra Legobil.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Onkel_Stewart Skrevet 17. februar Del Skrevet 17. februar N-4K0 skrev (6 timer siden): 2022 Ford GT steg 5/5 og komplett bil. Allriiight!! I ❤️ it!!! 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. februar Del Skrevet 17. februar Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en finlørdag.🥰🥰 Lenke til kommentar
Onkel_Stewart Skrevet 17. februar Del Skrevet 17. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (14 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en finlørdag.🥰🥰 Det beste av det beste ønskes dere også ❤️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. februar Del Skrevet 17. februar Kommer til bake ja å nei blitt slapp så jevlig pollen 😡igjen Lego bygg ja å nei føller meg helt slapp pose 2 satt på vent skriver litt nei mere er glede for noen her CC 1 Lenke til kommentar
Onkel_Stewart Skrevet 17. februar Del Skrevet 17. februar MR SPEED skrev (9 minutter siden): Kommer til bake ja å nei blitt slapp så jevlig pollen 😡igjen Lego bygg ja å nei føller meg helt slapp pose 2 satt på vent skriver litt nei mere er glede for noen her CC Pollen nå? Har du rotet borti et drivhus eller noe?? Ønsker deg god bedring, amigo. ❤️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. februar Del Skrevet 17. februar Onkel_Stewart skrev (27 minutter siden): Pollen nå? Har du rotet borti et drivhus eller noe?? Ønsker deg god bedring, amigo. ❤️ Mener leste kan ta feil da leste et sted Lenke til kommentar
Onkel_Stewart Skrevet 17. februar Del Skrevet 17. februar Hei @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ). Jeg har blitt kastet ut av KG. Kan dere gi beskjed om at jeg kommer tilbake senere for å terrorisere mine kjære venner der inne.. ❤️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. februar Del Skrevet 17. februar Onkel_Stewart skrev (1 time siden): Hei @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ). Jeg har blitt kastet ut av KG. Kan dere gi beskjed om at jeg kommer tilbake senere for å terrorisere mine kjære venner der inne.. ❤️ Slutt å skrive der synes mange av de nye for har blitt kasta da Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. februar Del Skrevet 17. februar Onkel_Stewart skrev (6 timer siden): Det beste av det beste ønskes dere også ❤️ 🥰🥰 Onkel_Stewart skrev (5 timer siden): Hei @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ). Jeg har blitt kastet ut av KG. Kan dere gi beskjed om at jeg kommer tilbake senere for å terrorisere mine kjære venner der inne.. ❤️ Cassidy Tvillingene skal gi beskjed vi.😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 17. februar Del Skrevet 17. februar Jeg har aldri vært på KG og etter alt jeg har lest om det galehuset KG tydeligvis er, kommer jeg aldri til å lage meg bruker der heller. Med min flaks ville jeg bare endt opp på hatlista til en drittmoderator og blitt utestengt uten grunn uansett. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. februar Del Skrevet 17. februar N-4K0 skrev (2 minutter siden): Jeg har aldri vært på KG og etter alt jeg har lest om det galehuset KG tydeligvis er, kommer jeg aldri til å lage meg bruker der heller. Med min flaks ville jeg bare endt opp på hatlista til en drittmoderator og blitt utestengt uten grunn uansett. Cassidy Tvillingene fortsetter bare med å være på KG fordi vi har noen gode forumvenner der som vi vil holde kontakten med. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 17. februar Del Skrevet 17. februar Det ble ikke taco i går, så jeg skal ha nattetaco i natt Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. februar Del Skrevet 17. februar N-4K0 skrev (1 minutt siden): Det ble ikke taco i går, så jeg skal ha nattetaco i natt Cassidy Tvillingene skal ha nattchips vi.😉😉 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. februar Del Skrevet 17. februar Slapp jeg er orker ikke bygge nå Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. februar Del Skrevet 17. februar Cassidy Tvillingene håper at serverproblemene snart blir fikset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå