Nedron Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Håper alle her inne har hatt en fin torsdag, og er klare for fredagen/ helg. Jeg skal ta en Oslo tur i helgen, for å besøke en venn og feire bursdagen til sønnen hans🥳🧁👌 Sjokolade er det vanskelig og ikke like😋😋 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Nedron skrev (1 minutt siden): Håper alle her inne har hatt en fin torsdag, og er klare for fredagen/ helg. Jeg skal ta en Oslo tur i helgen, for å besøke en venn og feire bursdagen til sønnen hans🥳🧁👌 Sjokolade er det vanskelig og ikke like😋😋 Cassidy Tvillingene er enige, det er umulig å ikke like sjokolade, og vi ønsker deg Godtur til Oslo.🥰🥰 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar God Oslotur @Nedron Jeg er sånn at jeg må ha noe å knaske på hver helg og det blir noe til hvert kinobesøk og Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar N-4K0 skrev (1 minutt siden): God Oslotur @Nedron Jeg er sånn at jeg må ha noe å knaske på hver helg og det blir noe til hvert kinobesøk og Cassidy Tvillingene er også to helgeknaskere.🤣🤣 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar N-4K0 skrev (Akkurat nå): The Helgenknaskers Jepp, der beskriver du Cassidy Tvillingene.😉😉 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Jepp, der beskriver du Cassidy Tvillingene.😉😉 Jeg oppretter herved klubben The Helgenknaskers for oss som liker knask og snop 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar N-4K0 skrev (1 minutt siden): Jeg oppretter herved klubben The Helgenknaskers for oss som liker knask og snop Den liker Cassidy Tvillingene, selv om tittelen The Helgeknaskers høres litt ut som et Harry Danseband da.😉😉 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Den liker Cassidy Tvillingene, selv om tittelen The Helgeknaskers høres litt ut som et Harry Danseband da.😉😉 Her kommer bilder fra 2022 Ford GT, steg 3/5: 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar N-4K0 skrev (Akkurat nå): Her kommer bilder fra 2022 Ford GT, steg 3/5: Cassidy Tvillingene Digger de flotte Bildene der.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar Jeg vurderer å begynne på steg 4 mens jeg er oppe i natt, men vi får se. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar N-4K0 skrev (1 minutt siden): Jeg vurderer å begynne på steg 4 mens jeg er oppe i natt, men vi får se. Cassidy Tvillingene forstår at det er flere nattevåkne enn oss her i natt.😉😉 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar Ja, jeg blir nok en stund utover 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar N-4K0 skrev (1 minutt siden): Ja, jeg blir nok en stund utover Det liker Cassidy Tvillingene å høre.😉😉🥰🥰 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar Hva driver dere med nå i natt da? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar N-4K0 skrev (2 minutter siden): Hva driver dere med nå i natt da? Cassidy Tvillingene pleier å høre på et The Beatles album hver natt, så nå klokken 02.30. Setter vi det på på platespilleren vår.🥰🥰🥰🥰 Og så henger vi her inne også om natten.🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar N-4K0 skrev (52 minutter siden): Nattevåker er det dere er Jepp, Cassidy Tvillingene er Nattevåkergutten og Nattevåkerjenten.😉😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar N-4K0 skrev (2 minutter siden): The Dark Knights Nice, Cassidy Tvillingene liker den.😉😉 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå