Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Cassidy Tvillingene ser at det er god stemning her inne nå i kveld.🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (14 minutter siden): Cassidy Tvillingene ser at det er god stemning her inne nå i kveld.🥰🥰 YOU WANT THE BEST YOU GODT BEST KISS ONLY KISS KISS ARMY KISS ONLINE KISS FOR EVER I NED YOU FOR KISS ARMY Endret 14. februar av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar MR SPEED skrev (Akkurat nå): MR SPEED skrev (1 minutt siden): YOU WANT THE BEST YOU GODT BEST KISS ONLY KISS KISS ARMY KISS ONLINE KISS FOR EVER I NED YOU FOR KISS ARMY Cassidy Tvillingene Megadigger Kiss.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (21 minutter siden): Cassidy Tvillingene Megadigger Kiss.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 TIL BARE DERE 2 ❤️❤️❤️❤️ 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar MR SPEED skrev (17 minutter siden): TIL BARE DERE 2 ❤️❤️❤️❤️ Tusen Takk, nå får du Roser tilbake fra Cassidy Tvillingene.🌹🌹🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Cassidy Tvillingene må bare spise sjokolade vi.🤣🤣 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Den firkanta nøttebiten i Twistposen er en av favorittene mine 😋 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar N-4K0 skrev (4 minutter siden): Den firkanta nøttebiten i Twistposen er en av favorittene mine 😋 Cassidy Tvillingene liker alle bitene i Twistposen vi.😋😋 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Jeg misliker mørk sjokolade, så alle bitene som har mørk sjokolade er ut for meg, inkl. Banan som jeg syns er god, men mørk sjokolade ødelegger smaken. Fransk Nougat syns jeg heller ikke er god, men ellers tror jeg de fleste er all good. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar N-4K0 skrev (2 minutter siden): Jeg misliker mørk sjokolade, så alle bitene som har mørk sjokolade er ut for meg, inkl. Banan som jeg syns er god, men mørk sjokolade ødelegger smaken. Fransk Nougat syns jeg heller ikke er god, men ellers tror jeg de fleste er all good. Cassidy Tvillingene elsker mørksjokolade, jo mørkere jo bedre er sjokoladen synes vi.😋😋 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Jo mørkere sjokolade, jo verre for min del. Mørk sjokolade er inne på min topp 7 verste smaker. Jeg liker dog Troika, jeg kan tolerere mørk sjokolade f.eks. som er tynt lag utenpå noe godt fyll. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar N-4K0 skrev (Akkurat nå): Jo mørkere sjokolade, jo verre for min del. Mørk sjokolade er inne på min topp 7 verste smaker. Jeg liker dog Troika, jeg kan tolerere mørk sjokolade f.eks. som er tynt lag utenpå noe godt fyll. Cassidy Tvillingene har alltid likt mørksjokolade helt fra vi var barn, og vi har hørt at det er mer antioksidanter i mørksjokolade. Men vi vet ikke om det er sant da.😉😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 God torsdagsmorgen 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar MR SPEED skrev (11 timer siden): @Trippelure du lurte på favoritt teksten en her å ONE Er ba Ser digg ut 🤩 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Entern skrev (31 minutter siden): God torsdagsmorgen 😊😊☺️☺️ Tusen❤️takk 😊 og god morgen til dere og alle andre som leser 🍀☘️🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Entern skrev (1 time siden): God torsdagsmorgen 😊😊☺️☺️ Trippelure skrev (1 time siden): Tusen❤️takk 😊 og god morgen til dere og alle andre som leser 🍀☘️🐶🥰 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at dere får en fin torsdag.🥰🥰 3 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (15 timer siden): Cassidy Tvillingene har alltid likt mørksjokolade helt fra vi var barn, og vi har hørt at det er mer antioksidanter i mørksjokolade. Men vi vet ikke om det er sant da.😉😉 Antioksidanter vet jeg ikke, men jo mørkere sjokoladen er, jo "sunnere" er den jo, eller i hvertfall mindre usunn. Jeg antar det er en del mindre sukker i mørk sjokolade kontra lys sjokolade. Hvit sjokolade f.eks. inneholder ikke kakao, det er vel mer sukker istedet hvis jeg husker rett. Jeg unnagjorde steg 3/5 på 2022 Ford GT i natt, bilder kommer snart 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå