Entern Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godonsdagsmorgen.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Sviskepott skrev (2 timer siden): Takk og det samme fra meg. God omsdagsmorgen alle sammen 😊😊😊☺️☺️☺️ 1 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godonsdagsmorgen.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Entern skrev (1 time siden): God omsdagsmorgen alle sammen 😊😊😊☺️☺️☺️ Tusen❤️takk og det samme til alle sammen 🍀☘️🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Sviskepott skrev (3 timer siden): Skulle hatt en stor gård og mottaksplass for dyr som folk har behandlet ille. Hos meg blir det bra å få et nytt liv. Helt enig 🐶🥰 1 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Glemt ho SVISKA vår 😃😍 liker du SUSHI @Sviskepott jeg jag yes 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 14. februar Forfatter Del Skrevet 14. februar MR SPEED skrev (10 minutter siden): Glemt ho SVISKA vår 😃😍 liker du SUSHI @Sviskepott jeg jag yes Nei, så da kan du få alle mine til evig tid. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Sviskepott skrev (5 timer siden): Skulle hatt en stor gård og mottaksplass for dyr som folk har behandlet ille. Hos meg blir det bra å få et nytt liv. 🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Entern skrev (3 timer siden): God omsdagsmorgen alle sammen 😊😊😊☺️☺️☺️ Trippelure skrev (2 timer siden): Tusen❤️takk og det samme til alle sammen 🍀☘️🐶🥰 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at dere har en fin onsdag.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at dere har en fin onsdag.🥰🥰 Jeg koser meg alene på tur uten valpen, har hatt noen ærender. Er på vei hjem nå og han er helt løs i leiligheten... Så det blir spennende å se om han har hatt det bra alene, og om han har vært snill og ikke ødelagt noe. 😂🐶🥰 Håper dere også har en fin onsdag 🍀☘️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Trippelure skrev (12 minutter siden): Jeg koser meg alene på tur uten valpen, har hatt noen ærender. Er på vei hjem nå og han er helt løs i leiligheten... Så det blir spennende å se om han har hatt det bra alene, og om han har vært snill og ikke ødelagt noe. 😂🐶🥰 Håper dere også har en fin onsdag 🍀☘️ ❤️❤️❤️❤️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar MR SPEED skrev (5 minutter siden): ❤️❤️❤️❤️ 🤍🩶🖤🤎💜🩵💙💚💛🧡🩷❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Trippelure skrev (6 timer siden): Jeg koser meg alene på tur uten valpen, har hatt noen ærender. Er på vei hjem nå og han er helt løs i leiligheten... Så det blir spennende å se om han har hatt det bra alene, og om han har vært snill og ikke ødelagt noe. 😂🐶🥰 Håper dere også har en fin onsdag 🍀☘️ Cassidy Tvillingene har en veldig fin onsdag begge to, og vi håper at valpen oppførte seg. Og at dere har en fin onsdagskveld begge to.🐶🐶🥰🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (15 minutter siden): Cassidy Tvillingene har en veldig fin onsdag begge to, og vi håper at valpen oppførte seg. Og at dere har en fin onsdagskveld begge to.🐶🐶🥰🥰 Det er fint å høre at dere har det fint 😊 Vi har det fint og valpen oppførte seg sånn noenlunde ganske bra 🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Trippelure skrev (4 minutter siden): Det er fint å høre at dere har det fint 😊 Vi har det fint og valpen oppførte seg sånn noenlunde ganske bra 🐶🥰 Tusen Takk, og Cassidy Tvillingene er glade for å høre at dere har det fint.🐶🐶🥰🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 minutter siden): Tusen Takk, og Cassidy Tvillingene er glade for å høre at dere har det fint.🐶🐶🥰🥰 🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Trippelure skrev (2 minutter siden): 🐶🥰 🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar (endret) @Trippelure du lurte på favoritt teksten en her å ONE Er ba Endret 14. februar av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Cassidy Tvillingene ser at du frister oss med sjokolade her nå vi @MR SPEED🍫🍫😋😋😉😉 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene ser at du frister oss med sjokolade her nå vi @MR SPEED🍫🍫😋😋😉😉 Se her frister det ikke trykk på spoiler Spoiler 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Cassidy Tvillingene måtte trykke og vi ble fristet @MR SPEED🤣🤣🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Teksten bruker til øve med med spise pinnene nå ikke spise lørdag yes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå