Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. februar Del Skrevet 13. februar Nedron skrev (2 minutter siden): God tirsdagskveld! Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at du også har en fin tirsdagskveld.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. februar Del Skrevet 13. februar N-4K0 skrev (Akkurat nå): Steg 1/5 i full gang. 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 13. februar Del Skrevet 13. februar Rammedelen og resten av motor/bakaksling sammenføyd. 1 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. februar Del Skrevet 13. februar N-4K0 skrev (5 minutter siden): Rammedelen og resten av motor/bakaksling sammenføyd. 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. februar Del Skrevet 13. februar N-4K0 skrev (8 minutter siden): Steg 1/5 ferdig. 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 13. februar Del Skrevet 13. februar Nedron skrev (1 time siden): God tirsdagskveld! God tirsdagskveld 😀 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. februar Del Skrevet 13. februar Cassidy Tvillingene ser at om en halvtime kan vi si godonsdag.😉😉 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 13. februar Del Skrevet 13. februar Steg 2/5 - deler, et sted i prosessen og ferdig, og nå gidder jeg ikke mer i kveld 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar (endret) Trippelure skrev (3 timer siden): Nice Lego Traktor 😎 Du er trygg på de Linkene jeg sender jeg prøver ikke ødelegge pc nett brett mobil eller hva du bruker det eneste du får er skrive feil er ord blind er Lego link allt fra meg er trykt ikke frykt ikke bli redd 😃😃😃😃😃 trykk da linken biter deg ikke da ikke jeg eller plz stol på meg plz @Trippelure Endret 14. februar av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar N-4K0 skrev (12 minutter siden): Steg 2/5 - deler, et sted i prosessen og ferdig, og nå gidder jeg ikke mer i kveld 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar @N-4K0 flotte bilder du 😃😃😃😃 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar MR SPEED skrev (1 time siden): @N-4K0 flotte bilder du 😃😃😃😃 Cassidy Tvillingene er helt enige.🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godonsdagsmorgen.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 14. februar Forfatter Del Skrevet 14. februar Takk og det samme fra meg. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Sviskepott skrev (4 minutter siden): Takk og det samme fra meg. Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 14. februar Forfatter Del Skrevet 14. februar Jeg ser triste videoer på youtube. Blir alltid satt ut av dyr som lider... 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Sviskepott skrev (3 minutter siden): Jeg ser triste videoer på youtube. Blir alltid satt ut av dyr som lider... Cassidy Tvillingene blir også lei oss, og vi får vondt inni oss når dyr lider. 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 14. februar Forfatter Del Skrevet 14. februar Skulle hatt en stor gård og mottaksplass for dyr som folk har behandlet ille. Hos meg blir det bra å få et nytt liv. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå